Goscinny Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke for å flame eller irritere her. Men for meg virker det som dere skylder årets dårlige resultater på eierene? Dere lar hvertfall frustrasjonen gå ut over dem. Blir galt å bare skylde på det, men urolighet rundt trener og eiere vil nok påvirke spillerne, og Rafa selv. Det tror iallfall jeg. Goscinny Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke for å flame eller irritere her. Men for meg virker det som dere skylder årets dårlige resultater på eierene? Dere lar hvertfall frustrasjonen gå ut over dem. Da er du ikke oppdatert. Noe spillere har ymtet frempå om dette, men jeg tror ikke den gjennomsnittlige supporteren synes det. Det folk klager over når det gjelder amerikanerne er det faktum at de lovet og ikke ha sikkerhet i klubben på evt. fremtidige lån, noe de nå har gjort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke for å flame eller irritere her. Men for meg virker det som dere skylder årets dårlige resultater på eierene? Dere lar hvertfall frustrasjonen gå ut over dem. Da er du ikke oppdatert. Noe spillere har ymtet frempå om dette, men jeg tror ikke den gjennomsnittlige supporteren synes det. Det folk klager over når det gjelder amerikanerne er det faktum at de lovet og ikke ha sikkerhet i klubben på evt. fremtidige lån, noe de nå har gjort. Hvorfor har det gått fra å sparke manager til å kaste eiere ut da? fokuset til den allmenne supporter var på resultatene inntil nylig da eierene plutselig ble den store hakkekyllingen grunnet rotet rundt Masche først og fremst. Et rot jeg mener Rafa selv er skyld i siden han kunne betalt for han i sommer isteden for å hente Babel+. At de nå legger noe av gjelden over på Liverpool var forventet, eller det som var forventet var at de la alt over på Liverpool så dere kommer godt ifra det. Å det med stadion. Dere krever den dyreste løsningen, men villig å betale for den er dere ikke. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor har det gått fra å sparke manager til å kaste eiere ut da? fokuset til den allmenne supporter var på resultatene inntil nylig da eierene plutselig ble den store hakkekyllingen grunnet rotet rundt Masche først og fremst.Ville den allmenne supporter sparke Rafa? Når? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Herregud klubben bli jo ødelagt av eierne.. Satans j.... amerikanere! Fuck off yanks! Må bare med en gang få unnskylde språkbruket, men uff.. MÅ få ut litt aggressjon nå ass.. Tar over en av verdens mest suksessrike fotballklubber for å skaffe penger til Dallas Stars? Hørt noe slikt? Uffameg.. Det verste av alt, er jo faktisk at vi kan jo ikke bare "slippe" de heller.. De har jo total kontroll over klubben, og jeg føler at vi blir rett og slett ødelagt av dem! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor har det gått fra å sparke manager til å kaste eiere ut da? fokuset til den allmenne supporter var på resultatene inntil nylig da eierene plutselig ble den store hakkekyllingen grunnet rotet rundt Masche først og fremst.Ville den allmenne supporter sparke Rafa? Når? Har jeg heller ikke skrevet. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvorfor har det gått fra å sparke manager til å kaste eiere ut da? fokuset til den allmenne supporter var på resultatene inntil nylig da eierene plutselig ble den store hakkekyllingen grunnet rotet rundt Masche først og fremst.Ville den allmenne supporter sparke Rafa? Når? Har jeg heller ikke skrevet. Jeg tolker "Hvorfor har det gått fra å sparke manager til å kaste eiere ut da?" som det, men greit nok. At eierne har fått fokus er jo først og fremst pga alle utspillene de har komt med rundt Benitez sin stilling. Endret 23. januar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tror det er få som bruker eiersituasjonen som unnskyldning for labre resultater, men jeg tror nok at alt det utenomsportslige bråket også har hatt innvirkning både på spillerne, Rafa og staben, de får ikke den roen de trenger til å lade opp til kamp og kan nok ha hatt en innvirkning. Men selvfølgelig er ikke den situasjonen skyld i alt. Og grunnen til at vi er forbanna på eierne er ikke i frustrasjon, men fordi de gjør alt feil. De gjør ting de har lovet å ikke gjøre, og Hicks kommer stadig med kommentarer som er direkte provoserende for enhver som bryr seg om Liverpool. I tillegg har det vært mange forskjellige saker med dem som jeg ikke trenger forklare, da er det klart man blir forbanna. Det er få som ønsker å bli eid av noen de har null tillit til og da gjør man opprør. Men det hjelper neppe, ettersom det nå ser ut som de får i orden refinansieringsavtalen og driter i alle tilbud fra DIC. De er nok kommet for å bli. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Avisen i hjembyen til Hicks går faktisk til angrep på Liverpoolfansen, Liverpools aviser og britenes virkelighetsoppfatning og levesett. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=13...mp;parentzone=0 Mange tåpelige utsagn der. "Britisk fotball er mer lidenskap, familie og religion, i en salig røre, enn det er sport" - Når ble det en dårlig ting? Amerikanerenes uvitenhet om lidenskap innen sport er tydelig vis stor. England er jo kjent for å ha kanskje de mest lidenskapelige supporterene, og når en idiotisk texaner tror han kan gjøre som han vil uten å tenke på konsekvensene for klubben er det jo klart at supporterene vil reagere. "Football is not a matter of life or death, it's more important than that." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvor kommer religion inn? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor kommer religion inn? Ikke spør meg, eg bare quoter. Men de mener vel at fotball er som en religion for enkelte engelskmenn. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvor kommer religion inn? Ikke spør meg, eg bare quoter. Men de mener vel at fotball er som en religion for enkelte engelskmenn. det er ingen negativ ting er mye mere enn kun engelskmenn som holder fotball som en religion i tillegg til sport Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 De fleste amerikanere ser på sport som ren underholdning samt en mulighet for å tjene penger. Klubbfølelse og lokaltilhørighet er ikke like stor der som i England/Europa. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) I europa/england er det blood, sweat, tears, passion and glory Endret 24. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort det siste når det gjelder liverpool;) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort det siste når det gjelder liverpool;) Hvorfor det? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort det siste når det gjelder liverpool;) Hvorfor det ja? Liverpool er jo tidenes supporetere med sang o.l! Tulling Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort det siste når det gjelder liverpool;) Ta bort glory? Ta mener altså vi skal ta bort glory som en assissasjon med en av verdens største klubber gjennom tidene, og uten tvil Englands største? Håper smilien viser til ironi, for vist dette er seriøst ment setter jo du faktisk ned standard kunnskapen til gjennomsnittet med Man Utd supportere. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror nok ikke han mente det helt seriøst nei;) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ta bort det siste når det gjelder liverpool;) Ta bort glory? Ta mener altså vi skal ta bort glory som en assissasjon med en av verdens største klubber gjennom tidene, og uten tvil Englands største? Prøver du å leke morsom igjen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå