Hewitt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva med Scott Carson? : ) Er ikke han et keepertalent? Talentene er ikke nødvendigvis i topp4-5 klubbene vet du.. 7466956[/snapback] Var ikke det han som slapp inn de målene i går... 7467058[/snapback] Når betydde det at han ikke var et talent? Jeg så ikke Charlton-kampen i går, men Carson kan bare enten hatt en dårlig dag på jobben, eller rett og slett var sjanseløs på alle målene. Det er godt mulig. Reina slapp inn 4 mål mot Chelsea i fjor, er han en dårlig keeper da? van der Sar slapp inn 4 mål mot Middlesbrough i fjor, er han en dårlig keeper da? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nok en gang slår SaSab til. Fantastisk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Nok en gang slår SaSab til. Fantastisk. 7467509[/snapback] Kjenner ingen som heter det... Han hadde en dårlig dag, men personlig synes jeg at han ikke er den beste som England har. Robinson hadde også en dårlig dag, mot Kroatia... Slutt å quote og plage meg, spesielt du TeggY. Du har fritidsproblemer når du går rundt og klager på meg... Carson har ikke det helt store, ingen keeper i England har det. Edit: Godt at Stonemeisters data er kapput, ellers så hadde han gått og klaget og. Pokker heller, jeg har mine radikale meninger, og holder meg ved dem. Laget til ManU er fullt av gamle spillere sånn som Gigs, Neville, Van Sar, Solskjær og Scholes. Arsenal har for få engelskmenn, og brude få ny stall. Chelsea gjør ikke noe annet enn å kjøpe. Liverpool gjør ikke annet enne å spare, istednefor å bruke mere penger på spillere. Da fikk jeg det ut... OG IKKE VÅG Å QUOTE MEG! Jeg er radikal, og kan minne om en kommunist. men sånn er jeg. Endret 10. desember 2006 av SasaB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Nok en gang slår SaSab til. Fantastisk. 7467509[/snapback] Kjenner ingen som heter det... Han hadde en dårlig dag, men personlig synes jeg at han ikke er den beste som England har. Robinson hadde også en dårlig dag, mot Kroatia... Slutt å quote og plage meg, spesielt du TeggY. Du har fritidsproblemer når du går rundt og klager på meg... Carson har ikke det helt store, ingen keeper i England har det. Edit: Godt at Stonemeisters data er kapput, ellers så hadde han gått og klaget og. Pokker heller, jeg har mine radikale meninger, og holder meg ved dem. Laget til ManU er fullt av gamle spillere sånn som Gigs, Neville, Van Sar, Solskjær og Scholes. Arsenal har for få engelskmenn, og brude få ny stall. Chelsea gjør ikke noe annet enn å kjøpe. Liverpool gjør ikke annet enne å spare, istednefor å bruke mere penger på spillere. Da fikk jeg det ut... OG IKKE VÅG Å QUOTE MEG! Jeg er radikal, og kan minne om en kommunist. men sånn er jeg. 7467711[/snapback] United er fullt av gamle spillere? 1. Hva så? 2. Edwin: Gammel? Ja, men keepere kan være gamle. Gary Neville: Gammel Vidic: Ikke gammel Rio: Ikke gammel Evra: Ikke gammel Ronaldo: Ikke gammel Carrick: Ikke gammel Scholes: Gammel Giggs: Gammel Rooney: Ikke gammel Saha: Ikke gammel Oi SasaB, 4 "gamle". Og disse 4 "gamle" holder toppklasse og har vært blandt PL's beste i år. Du driter deg ut. :!: Liverpool gjør ikke annet enne å spare, istednefor å bruke mere penger på spillere. 7467711[/snapback] Kjøpte ikke Liverpool en del spillere i sommer da? Endret 10. desember 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Må si meg enig med banansplitt.. Du må gi deg! Liverpool sparer kanskje mye.. Men det handler jo ikke BARE om å kjøpe ell.. Når vi er inne på det, de får kanskje en ny investor med penger.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Drit i det... Dere forstår ikke meg, jeg forstår dere ikke... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Slutt å quote og plage meg, spesielt du TeggY. Du har fritidsproblemer når du går rundt og klager på meg... Laget til ManU er fullt av gamle spillere sånn som Gigs, Neville, Van Sar, Solskjær og Scholes. Arsenal har for få engelskmenn, og brude få ny stall. OG IKKE VÅG Å QUOTE MEG! Jeg er radikal, og kan minne om en kommunist. men sånn er jeg. 7467711[/snapback] Haehaehaheahe. Jeg ler så jeg griner. Er det virkelig rart at du blir quota, og at folk reagerer på deg, når du lirer av deg så mye drit som du gjør? Ang. United så ble du vel saftig eid av banansplitt, så den trenger jeg vel ikke gå inn på. Ang. Arsenal, hvorfor burde de få ny stall, bare fordi det er få engelskmenn på laget? Laget har hatt en dårlig sesong i år, ja. Men når de spiller opp mot sitt beste, så er de virkelig god, og da har det lite å si om spillerne er fransk, engelsk eller norsk. Så enkelt er det. Skal ikke si noe som kan få meg til å bli banna, men du må virkelig skjerpe deg. Endret 10. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Greit greit, men nå til noe helt annet. Hvor mye betalte dere for Vidic, mener han er underbetalt for kvalitetene sin? Altså ManU folka... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Greit greit, men nå til noe helt annet. Hvor mye betalte dere for Vidic, mener han er underbetalt for kvalitetene sin? Altså ManU folka... 7468410[/snapback] Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt, litt dårlig formulert. Uansett, skal prøve å svare slik jeg forstod det: United betalte £7 for han, og så skjønte jeg ikke resten av spørsmålet. mener han er underbetalt for kvalitetene sin? Betyr det: "Betalte dere for mye for han når man tenker på hans kvaliteter?" "Får han for lite betalt?" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 "Betalte dere for lite for han når man tenker på hans kvaliteter?" 7468425[/snapback] Sånn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 så ikke kampen fordi jeg var på captain morgan rum kur:P kan man se målene noen plass? genial seier, hørte at Gerrard bommet på straffe Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Han bommet ja.. Men satte inn returen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 "Betalte dere for lite for han når man tenker på hans kvaliteter?" 7468425[/snapback] Sånn... 7468570[/snapback] Man kan aldri betale for lite for en spiller, men man kan derimot selge en spiller for for lite penger. Genialt kjøp av SAF. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Herlig seier. Ser vi bort fra sist CL match, har vi en ganske god målforskjell de siste par kampene i PL. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Typisk Garcia igår, fomler bort ballen og gjør endel rart, så plutselig gjør han noe ekstraordinært. Gotta love him! Ellers var det fint å se Pennant i storform, same goes for Finnan og Agger Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Slutt å quote og plage meg, spesielt du TeggY. Du har fritidsproblemer når du går rundt og klager på meg... Laget til ManU er fullt av gamle spillere sånn som Gigs, Neville, Van Sar, Solskjær og Scholes. Arsenal har for få engelskmenn, og brude få ny stall. OG IKKE VÅG Å QUOTE MEG! Jeg er radikal, og kan minne om en kommunist. men sånn er jeg. 7467711[/snapback] Haehaehaheahe. Jeg ler så jeg griner. Er det virkelig rart at du blir quota, og at folk reagerer på deg, når du lirer av deg så mye drit som du gjør? Ang. United så ble du vel saftig eid av banansplitt, så den trenger jeg vel ikke gå inn på. Ang. Arsenal, hvorfor burde de få ny stall, bare fordi det er få engelskmenn på laget? Laget har hatt en dårlig sesong i år, ja. Men når de spiller opp mot sitt beste, så er de virkelig god, og da har det lite å si om spillerne er fransk, engelsk eller norsk. Så enkelt er det. Skal ikke si noe som kan få meg til å bli banna, men du må virkelig skjerpe deg. 7468387[/snapback] arsenal har bra stall. men kansje litt får få engelsk menn. kansje kjøpe noen til men er vel samme f*** hvem land de er fra bare det er gode kvalitetspillere? du ser henry f.eks Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Arsenal har bra stall. men kansje litt får få engelsk menn. kansje kjøpe noen til men er vel samme f*** hvem land de er fra bare det er gode kvalitetspillere? du ser henry f.eks 7468877[/snapback] Det heter ikke HVEM! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Arsenal har bra stall. men kansje litt får få engelsk menn. kansje kjøpe noen til men er vel samme f*** hvem land de er fra bare det er gode kvalitetspillere? du ser henry f.eks 7468877[/snapback] Det heter ikke HVEM! 7469287[/snapback] Det der var bare offtopic.. Jeg tror du skjønte hva han mente, selv om det ikke var helt perfekt norsk, sånn som vi er vant til å se du bruke! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Arsenal har bra stall. men kansje litt får få engelsk menn. kansje kjøpe noen til men er vel samme f*** hvem land de er fra bare det er gode kvalitetspillere? du ser henry f.eks 7468877[/snapback] Det heter ikke HVEM! 7469287[/snapback] Det der var bare offtopic.. Jeg tror du skjønte hva han mente, selv om det ikke var helt perfekt norsk, sånn som vi er vant til å se du bruke! 7469511[/snapback] Det heter deg... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Typisk Garcia igår, fomler bort ballen og gjør endel rart, så plutselig gjør han noe ekstraordinært. Gotta love him! Ellers var det fint å se Pennant i storform, same goes for Finnan og Agger 7468727[/snapback] Jepp. Syns det var en typisk kamp av Luis. Han har etterhvert blitt veldig viktig for Liverpool, spesiellt på hjemmebane og i Europa. Kan være vanvittig frusterende til tider, men har evnen til å gjøre det helt fantastiske, samtidig som han scorer en god del mål. (Mange viktige mål, hvem kan vel glemme perlen mot Juventus?) Den neste Liverpoolskjorta blir med 10 Garcia på ryggen. Finnan er langt ifra spektakulær på noen som helst måte, er ikke spesiellt kjapt eller utrolig til å takle.. Han er rett og slett bare styggelig stabil og god i det han gjør, og i slag er han lett en av Premier Leagues fem beste høyrebacker. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mye snakk om å få inn en høyreback av høy kvalitet når man har Steve på der, og andre posisjoner som har mye større behov for å forsterkes.. Hva syns folket om Pennant da? Hadde veldig sansen for ham når han var i Leeds, og selv om vi betalte overpris for ham hadde jeg troen på at han kunne gjøre det godt. Har vel egentlig gjort det bra i de siste kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå