Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så fort alt svinger da. Dagen i dag ga oss jo håp, og vips så er alt i orden.

Edit (siden jeg skrev forrige innlegg):

Javier Mascherano har blitt tatt ut til å spille en privatlandskamp for Argentinas OL-landslag mot Guatemala, i Los Angeles av alle steder, onsdag 6.februar. Liverpools midtbanespiller er en av tre overårige spillere i 18-mannstroppen. De to andre er Riquelme og Demichelis. Kampen inngår som et ledd i Argentinas forberedelser til de olympiske leker i Beijing i perioden 8.-26.august i år.

At Mascherano nå skal reise rundt halve kloden og tilbake i forbindelse med en privatlandskamp bare fire dager før Liverpool gjester Stamford Bridge, faller neppe i god jord hos Rafael Benitez. En lang og anstrengende reise som dette kommer meget ubeleilig nå midt i sesongen, og vil trolig medføre at Mascherano blir regnet som uaktuell til den viktige ligakampen mot Chelsea i London søndag 10.februar.

At Lucas og Mascherano er høyaktuelle for spill i Beijing i tiden rundt ligastart i august er heller ikke ideelt sett med Liverpool-øyne, selv om det er langt fra sikkert at sistnevnte fortsatt er Liverpool-spiller på det tid

Fy faen. Masche skal spille en helt uviktig drittkamp i USA rett før kampen mot Chelsea? Ikke faen. Skjer bare ikke. En av de kampene hvor vi trenger ham mest jo.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kan selge han om vi får inn en bedre VB først, noe vi ikke får, derfor er jeg mot salg. Heller vente til sommeren da i så fall.

Ellers er det jo "gode" nyheter at klubben ser ut til å "bare" bli belastet med £105M i gjeld, mens resten går på G&H og selskapet deres. Ny stadion blir presentert i mårra også, føler jeg er litt spent på det, men på en annen side har jeg ikke lyst til å se det heller, fordi det kommer fra G&H.

Lenke til kommentar

Jeg quoter fra en på united-forumet som har en del inside kilder.

Juventus sportsdirektør har også stoppet overgangen til Sissoko i siste øyeblikk. Mine italienske venner sier det er fordi Juventus heller kunne tenke seg Mascherano og de har allerede snakket med hans agent og tredjepartseiere MSI, om en overgang.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...