Swome Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det går mer og mer mot at Hicks og Gillet ikke får lånet sitt. Kanskje dette får en lykkelig slutt? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hadde håpet en TV-kanal ville vise Liverpools kamp mot Havant & Waterlooville til lørdag, men det ser ikke så lovende ut... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Varer kampen helt til Lørdag? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Varer kampen helt til Lørdag? Kanskje det er derfor den ikke vises ja... Kampen PÅ lørdag da, din kverulant Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Pics fra gårsdagenskamp mot Villa Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Refinansieringsplanen klar imorgen?... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Herregud så fort alt svinger da. Dagen i dag ga oss jo håp, og vips så er alt i orden. Edit (siden jeg skrev forrige innlegg): Javier Mascherano har blitt tatt ut til å spille en privatlandskamp for Argentinas OL-landslag mot Guatemala, i Los Angeles av alle steder, onsdag 6.februar. Liverpools midtbanespiller er en av tre overårige spillere i 18-mannstroppen. De to andre er Riquelme og Demichelis. Kampen inngår som et ledd i Argentinas forberedelser til de olympiske leker i Beijing i perioden 8.-26.august i år. At Mascherano nå skal reise rundt halve kloden og tilbake i forbindelse med en privatlandskamp bare fire dager før Liverpool gjester Stamford Bridge, faller neppe i god jord hos Rafael Benitez. En lang og anstrengende reise som dette kommer meget ubeleilig nå midt i sesongen, og vil trolig medføre at Mascherano blir regnet som uaktuell til den viktige ligakampen mot Chelsea i London søndag 10.februar. At Lucas og Mascherano er høyaktuelle for spill i Beijing i tiden rundt ligastart i august er heller ikke ideelt sett med Liverpool-øyne, selv om det er langt fra sikkert at sistnevnte fortsatt er Liverpool-spiller på det tid Fy faen. Masche skal spille en helt uviktig drittkamp i USA rett før kampen mot Chelsea? Ikke faen. Skjer bare ikke. En av de kampene hvor vi trenger ham mest jo. Endret 23. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke nok med det... Mascherano i ferd med å glippe? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke nok med det... Mascherano i ferd med å glippe? Dette er nok like mye et taktisk utspill fra agenten for å legge press på Liverpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har ikke Liverpool opsjon på kjøp først, uansett hva som skjer før sommeren? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke nok med det... Mascherano i ferd med å glippe? Dette er nok like mye et taktisk utspill fra agenten for å legge press på Liverpool. La oss håpe det Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jo det har de, men er usikker på hvordan denne opsjonen er. Hvis f. eks. en annen klubb byr £ 20 mill. for ham, vil det da si at Liverpool må kjøpe ham for samme sum, eller vil Liverpool uansett få kjøpt han hvis de blar opp £ 17 mill? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det en normal avtale får de kjøpt han for den avtalte summen på 17. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Riise til Newcastle? Selv håper jeg at Newcastle slipper å bli besudlet av Riise. Goscinny Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Selg ASAP sier nå jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan selge han om vi får inn en bedre VB først, noe vi ikke får, derfor er jeg mot salg. Heller vente til sommeren da i så fall. Ellers er det jo "gode" nyheter at klubben ser ut til å "bare" bli belastet med £105M i gjeld, mens resten går på G&H og selskapet deres. Ny stadion blir presentert i mårra også, føler jeg er litt spent på det, men på en annen side har jeg ikke lyst til å se det heller, fordi det kommer fra G&H. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ikke for å flame eller irritere her. Men for meg virker det som dere skylder årets dårlige resultater på eierene? Dere lar hvertfall frustrasjonen gå ut over dem. Endret 23. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg quoter fra en på united-forumet som har en del inside kilder. Juventus sportsdirektør har også stoppet overgangen til Sissoko i siste øyeblikk. Mine italienske venner sier det er fordi Juventus heller kunne tenke seg Mascherano og de har allerede snakket med hans agent og tredjepartseiere MSI, om en overgang. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hent for all del Mascherano, det blir spikeren i kista for scouserne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå