Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Liverpool byttet ikke i 90. minutt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2-2 hjemme mot Villa er et greit resultat for ethvert lag som vil havne på 5-10. plass, ingen andre. Og slett ikke godt nok for Liverpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fjorårets oppgjør var kanskje tidenes dårligste fotballkamp Den hadde jeg fortrengt, var vel på en søndag ja? Grusom kamp, en halvsjanse på 90min. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 MY BAD! Jeg surrer litt her, som sagt, jeg fikk ikke sett kampen. Aston Villa byttet i 90ende minutt! En enda bedre grunn til å være irritert 2-2 hjemme mot Villa er et greit resultat for ethvert lag som vil havne på 5-10. plass, ingen andre. Og slett ikke godt nok for Liverpool. Nei, men som omstendighetene nå, så er all fisk god fisk. Denne sesongen er tapt. Får statse FA nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fuck FA, vi satser CL. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rafa's 3 problemer pdd: 1. Drepe kamper 2. Gjøre riktige bytter 3. Bruke vingene. Det siste er merkelig, siden det var han styrke i Valencia. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fuck FA, vi satser CL. Gi nå stakkars 6. divisjonslaget en sjanse da Ja, CH og. Be my guest. Tror du vi duger der, etter dette? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fuck FA, vi satser CL. Gi nå stakkars 6. divisjonslaget en sjanse da Ja, CH og. Be my guest. Tror du vi duger der, etter dette? Nope Joda, selfølgelig kan dere duge etter dette..Gi Benitez en sjangse, hvor mange år var det SAF brukte med United før han fikk oss dit vi er i dag? 10-15år brukte han, i mellomtiden var han nede i divisjonene og.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fuck FA, vi satser CL. Gi nå stakkars 6. divisjonslaget en sjanse da Ja, CH og. Be my guest. Tror du vi duger der, etter dette? Ja? Alltid vært noe med Champions League og Liverpool. I 05 gjorde vi det rævva i ligaen da også med en femte plass, men vi vant nå CL for det. Pga at vi vant CL fikk vi lov å være med året etter også, ellers hadde det vært UEFA cup da. Kan jo satse på det samme i år. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 I dont blame Rafa. Dog han ruster litt nå. I blame tha American. Stemninga i Liverpool er det som har ødelagt alt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå snakker du over deg Zaltmann. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Fuck FA, vi satser CL. Gi nå stakkars 6. divisjonslaget en sjanse da Ja, CH og. Be my guest. Tror du vi duger der, etter dette? Ja? Alltid vært noe med Champions League og Liverpool. I 05 gjorde vi det rævva i ligaen da også med en femte plass, men vi vant nå CL for det. Pga at vi vant CL fikk vi lov å være med året etter også, ellers hadde det vært UEFA cup da. Kan jo satse på det samme i år. nja, skeptisk til den. Denne sesongen er det "The Red Devils" sin tur til å hente hjem trofeet Nå snakker du over deg Zaltmann. ja, det er mulig. Vart litt feil formulert den dere KoffeinKanin: Be prepared to kill that cat Endret 21. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva skjer med meg og skrivefeil idag?! CH? Jeg lover deg. Får ManU to trofeer dette året. Im gonna kill that cat! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Haha. Dette var så dårlig at Liverpoolfc.tv bare gir Aston Villa-seieren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skjønte det ikke helt? At de satt det til 2-1? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2-2 hjemme mot Villa er et greit resultat for ethvert lag som vil havne på 5-10. plass, ingen andre. Og slett ikke godt nok for Liverpool. Vel, Chelsea streber no mot toppen, og det ble 4-4 på SB takket være en meget svak dommer. Når det er sagt, synes jeg Liverpool faller mer og mer av. 7 poeng bak Chelsea og 11 til teten er mye (og det forutsetter at dere vinner hengekampen) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det er nok bare en feil, men på e-Season Ticket-siden så står det at Villa vant 2-1, ja. Edit: Siste åtte ligakamper: Liverpool-Aston Villa 2-2 M'brough-Liverpool 1-1 Liverpool-Wigan 1-1 Manchester City-Liverpool 0-0 Derby-Liverpool 1-2 Liverpool-Portsmouth 4-1 Liverpool-Man Utd 0-1 Reading-Liverpool 3-1 10/24 poeng i denne perioden det. Rævva periode. Endret 21. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eneste positive idag er Hyypia, Skrtel og Kuyt. JAVIER MASCHERANO!!!!!! Javier var da like elegant som vanlig. Så jeg ble ikke positivt overrasket over han Nei, men han var positiv For en spiller... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 OK jeg har tatt lykkepillene mine og svelger skuffelsen, og konstanterer at vi er et vanskelig lag å slå. Vi har tapt bare to ganger så langt i PL. At vi har 10 uavgjort behøver vi ikke nevne... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Et lite "sidekick" men denne siden kan være bra for dere som skal reise til Liverpool: http://www.liverpool08.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå