The Hoff Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette må være skuffende for dere, men det er forsåvidt fortjent. Det er noe alvorlig som er feil i pool-leiren om dagen, i alle andre klubber hadde manageren dratt for lengst. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Egentlig en svak kamp, men vi scorer og leder og har full kontroll hvert fall. Men må drepe denne kampen med to mål til for ellers ender det som det alltid gjør - motstanderen utligner. Babel inn for Benayoun. Ser gjerne litt Skrtel også. Hvorfor skriver jeg dette? Jo, FORDI DET SKJER HVER GANG! Herregud, hvordan går det an å ikke lære dette?! Benayoun, Kuyt, Torres og Aurelio står til direkte stryk-karakter! Resten av gjengen er faenmeg ikke langt bak. Selv om jeg tror vi tar fjerdeplassen, så er det nesten så vi fortjener å ikke få den bare for å lære. Herregud at det er mulig å gjøre sånne ting gang på gang på gang. Jeg sliter voldsomt med å skjønne hvordan vi greier å ha så lange formsvikter som vi har. Jeg liker ikke å overdramatisere, men jeg må nesten si at for tiden er vi et lag i krise både på og utenfor banen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Positivt: - Mascherano - Babel - Skrtel (viser temperament og pasningsfot) - Kuyt for at han klarer å legge ordentlige passninger og skape sjangser. - Hyypiä - Publikum Negativt: - Benitez sin timing på bytter er som vanlig helt på trynet - Initiativ og kantspill - Aurelio Ellers: Torres er altfor anonym. Vi klarer ikke å avslutte på mål. Jeg vil enten bli kvitt den tragiske bytte-strategien til Benitez eller Benitez himself. Hvis han ikke skjønner at man skal punktere kampen innbytterne og ikke redde uavgjort har han ingenting der å gjøre. Nå er jeg faen hakke meg oppgitt. Endret 21. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Herregud for en kamp. Er det virkelig mulig? Ingen på laget er å kjenne igjen, ikke en gang Carragher, Torres og Gerrard selv om sistnevnte har en vilje som ingen kan ta ifra ham. Positivt idag var Masche og skogvokteren som spilte meget bra etter min mening på en ellers svart kveld... Hvor skal dette ende? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Herregud for en drittkamp. Liverpool er overlegne konstant, AV scorer på en liten brasse og et selvmål. Noe av det mest ufortjente noensinne. Eneste positive idag er Hyypia, Skrtel og Kuyt. Gerrard spiller greit, men missliker at kapteinen ikke skrur på turboen da vi ligger under. Babel var for min del svak da han kom inn. Skapte ingenting. Aurelio er god fremover, men horribel bakover. Nei. Ser stygt ut for Rafa nå.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lurer på hvor samspillet blir av. Blanding av utrolig uflaks og komplett inkompetanse hos flere, fryktelig skuffende. Overskriftene i morgen blir sikkert hyggelige... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2-2 hjemme mot Villa. Det er et par ting som ikke funker hos dere om dagen. Må vinne hengekampen nå, ellers så er Everton forbi dere totalt sett... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Herregud for en drittkamp.Liverpool er overlegne konstant, AV scorer på en liten brasse og et selvmål. Noe av det mest ufortjente noensinne. Eneste positive idag er Hyypia, Skrtel og Kuyt. Gerrard spiller greit, men missliker at kapteinen ikke skrur på turboen da vi ligger under. Babel var for min del svak da han kom inn. Skapte ingenting. Aurelio er god fremover, men horribel bakover. Nei. Ser stygt ut for Rafa nå.. Hvordan kan dere være overlegne konstant med all den negative omtalen av spillerne? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sier litt om hvor godt Villa spilte. Ingen tvil om at vi hadde "full kontroll", Villa hadde vel ingen sjanser utenom målene sine egentlig, men vi har en egen evne til å fucke alt opp. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var virkelig en kamp vi skulle styrt inn til seier! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Å spille 2-2 mot formlaget Aston Villa med den råtne formen Liverpool er i mener jeg er litt under ok, selv om hjemme på Anfield bør man kunne forvente mer. Poenget er at dette absolutt ikke er den verste motstanderen å spille 2-2 mot. Jeg lo meg forøvrig skakk av Kuyt store deler av kampen.. Selv om jeg lo litt mindre på pasningen til Bønna da, pent. Men når Laursen jogget lett fra han i en duell da fikk jeg nesten krampe. Jeg tar med noen sitater fra naboen som er LFC supporter: -Skjønner godt at vi bare har hatt mandagskamper, topplagene spiller jo på lørdager. -Om vi får solgt Kuyt til sommeren vil jeg kalle dette en vellykket sesong. -Uefa-cup blir fint, ingen som får med seg om man taper uansett. -Ja de måtte vel spare Finnan og Riise til neste slitekamp i Fa-cupen. Endret 21. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eneste positive idag er Hyypia, Skrtel og Kuyt. JAVIER MASCHERANO!!!!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Å spille 2-2 mot formlaget Aston Villa med den råtne formen Liverpool er i mener jeg er litt under ok, selv om hjemme på Anfield bør man kunne forvente mer. Poenget er at dette absolutt ikke er den verste motstanderen å spille 2-2 mot. Jeg lo meg forøvrig skakk av Kuyt store deler av kampen, bidrar ikke med noe. Selv om jeg lo litt mindre på pasningen til Bønna da, pent. Men når Laursen jogget lett fra han i en duell da fikk jeg nesten krampe. Jeg tar med noen sitater fra naboen som er LFC supporter: -Skjønner godt at vi bare har hatt mandagskamper, topplagene spiller jo på lørdager. -Om vi får solgt Kuyt til sommeren vil jeg kalle dette en vellykket sesong. -Uefa-cup blir fint, ingen som får med seg om man taper uansett. -Ja de måtte vel spare Finnan og Riise til neste slitekamp i Fa-cupen. Det verste er at jeg er helt enig. Husker til og med den situasjonen med Laursen vs. Kuyt, det var bare latterlig. Har jeg nevnt at jeg trekker tilbake det jeg sa om Kuyt etter første omgang? Men, det var tross alt Kuyt, Bønna og Crouch som redda oss i dag, så skal ikke være helt utaknemlige her. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Å spille 2-2 mot formlaget Aston Villa med den råtne formen Liverpool er i mener jeg er litt under ok, selv om hjemme på Anfield bør man kunne forvente mer. Poenget er at dette absolutt ikke er den verste motstanderen å spille 2-2 mot. Jeg lo meg forøvrig skakk av Kuyt store deler av kampen.. Selv om jeg lo litt mindre på pasningen til Bønna da, pent. Men når Laursen jogget lett fra han i en duell da fikk jeg nesten krampe. Jeg tar med noen sitater fra naboen som er LFC supporter: -Skjønner godt at vi bare har hatt mandagskamper, topplagene spiller jo på lørdager. -Om vi får solgt Kuyt til sommeren vil jeg kalle dette en vellykket sesong. -Uefa-cup blir fint, ingen som får med seg om man taper uansett. -Ja de måtte vel spare Finnan og Riise til neste slitekamp i Fa-cupen. positiv nabo du har Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Litt galgenhumor er sunt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Smålo litt når jeg leste de kommentarene. 2-2 mot Villa er på papiret ikke sånn heeelt krise, selv om jeg er misfornøyd. Fjorårets oppgjør var kanskje tidenes dårligste fotballkamp, så sånn sett så er jo dette en opptur. Vi er ineffektive og ukreative, og blir straffet for det. Jeg gidder ikke å henge med hodet over et slikt sportslig resultat når det er langt verre ting som er i sving i kulissene. Det er mulig jeg fortrenger det hele og til slutt blir psykotisk av den elendige fotballen vi spiller, men den tid den sorg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det verste av alt er at han kommer med gode poenger... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Eneste positive idag er Hyypia, Skrtel og Kuyt. JAVIER MASCHERANO!!!!!! Javier var da like elegant som vanlig. Så jeg ble ikke positivt overrasket over han Forventer slikt nivå da han er på banen! EDIT: Vil og legge til at vi hadde 5 minutter med magisk spill. Da Arbeloa lobbet ballen over en fyr osv. Sinnsykt flyt da. Endret 21. januar 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 JAVIER MASCHERANO er bare helt konge, er en fryd og se på. Gode poenger som ble lisstett opp. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ærlig talt. 2-2 er greit nok. Men, det der skulle sitte! Fulgte kampen på VG, så fikk ikke med meg annet enn måla. Var fint at Crouch fikk satt inn 2-2 rett før slutt! Kanskje floka endelig løsner? Og, hva faen er det med disse byttene i 90ende minutt? Null poeng, bare sløsing og utsettelse av kampen. Bytt da heller i 85, eller 80 ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå