Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tiden som vil vise hvordan dette vil utvikle seg, om de fortsetter med dette, om de blir osv. Vanskelig å si. Liverpool vil nok fortsatt være den fantastiske fotballklubben den er i dag, men er vi uheldige med disse eierne er det mye som kan forandre seg også og gå bort fra hvordan ting har pleid å være. Men som sagt, det er vanskelig å si nå om det skjer. Det viktigste for oss er uansett å støtte klubben maksimalt samtidig som man gir klart uttrykk for hva man mener om de to amerikanerne. Noe annet kan vi ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Bare tiden som vil vise hvordan dette vil utvikle seg, om de fortsetter med dette, om de blir osv. Vanskelig å si. Liverpool vil nok fortsatt være den fantastiske fotballklubben den er i dag, men er vi uheldige med disse eierne er det mye som kan forandre seg også og gå bort fra hvordan ting har pleid å være. Men som sagt, det er vanskelig å si nå om det skjer. Det viktigste for oss er uansett å støtte klubben maksimalt samtidig som man gir klart uttrykk for hva man mener om de to amerikanerne. Noe annet kan vi ikke gjøre.

take it easy, du ser Glazerne hos oss, hjalp ikke å hate dem, og de gir fortsatt klubben masse penger til overganger, men det betales av til det gigantiske lånet som Glazer tok da

Lenke til kommentar

Det var vel egentlig planen fra dag 1 også??

Nå skal det jo sies at man ikke vet hvordan dette bærer. og i dagens økonomiske galskap så har man vel ikke noe valg heller??

The liverpool way er muligens ikke skapt for pengesummer på milliardsiden dessverre.

Så lenge vi får masch er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar

The Liverpool Way kan tåle både milliarder og mer til. Stein hakke galne Amerikanere derimot, som i tillegg er fra Texas med mye penger, er det lite som står i mot.

Det kan hende vi er heldige og at de etterhvert skjønner (eller vil skjønne) hvordan tingene drives i England og gir tillatelse til spillerkjøp før transfer vinduet åpner, men når dollar er det som står i hodene deres er det vel lite sannsynlig uheldigvis.

Lenke til kommentar
Jeg spør som på ThisIsAnfield; er dette slutten på liverpool som vi kjenner det? Det er ingen som kan gjøre noe. Ingen som kan gi de sparken. Det eneste måtte vært en total boikott fra supportere, og det tror jeg aldri kommer til å skje.

Hva vil forskjellen i det hele tatt bli? At dere ikke tar alle de trofèene dere pleier å ta hvert år.. eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spør som på ThisIsAnfield; er dette slutten på liverpool som vi kjenner det? Det er ingen som kan gjøre noe. Ingen som kan gi de sparken. Det eneste måtte vært en total boikott fra supportere, og det tror jeg aldri kommer til å skje.

Hva vil forskjellen i det hele tatt bli? At dere ikke tar alle de trofèene dere pleier å ta hvert år.. eller?

Ja, for eksempel.

Lenke til kommentar

Ja, for eksempel.

Ja okey. Greit å få oppklart det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvor du tar det fra jeg.. Det er helt enormt bra..

Lenke til kommentar

Laget:

Reina

Arbeloa - Hyypia - Carragher - Aurelio

Benayoun - Mascherano - Gerrard - Kewell

Torres - Kuyt

Subs: Itandje, Alonso, Crouch, Babel, Skrtel

Skrtel og Babel på benken. Kuyt skal nok en gang prøve å få mål. Kewell starter heldigvis og Aurelio får nye sjanser på venstrebacken. Blir spennende.

Lenke til kommentar

Greit lag det der. Hadde vært morsomt å se Skrtel, tipper han kommer innpå som innbytter etterhvert. Hvor er Pennant? Babel fortsatt benka til fordel for krølltoppen fra Nederland. Skuff. Rafa lærer jo aldri. Menmen, det laget der bør og skal slå Villa, selv om jeg er langt fra sikker på det. Tipper en jevn og småkjedelig batalje som vi vinner 1-0 grunnet magi fra Torres eller Gerrard. Som vanlig.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er greit at Skrtel? ikke starter jeg, han er litt for fersk.. Heller gi han noen minutter....

Men dette med Babel/kuyt.. tja vet ikke hva jeg skal si jeg. Har ikke noe å si som kan virke forklarende.... Mulig det at kuyt jobber mer som midtbane en spiss, slik at gerrard bli spiss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...