Juggel Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Haha! Kewell var jo sexy i sitt tettsittende antrekk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Genialt, Crouch var morsom. Kjipt at dere dro samme dagen, var vel nesten friste og bli værende Men det var vel neppe åpent for alle, kunne kledd seg ut og sneket seg inn Hadde neppe kommet inn nei, jeg går ut ifra at sikkerheten under slike arrangement er rimelig strenge, men jeg kunne glatt stått ute i kulden og bare sett på spillerne gå inn jeg. Men så visste vi ikke om det heller da, jeg fant ikke ut av det før jeg så bildene for noen timer siden. Hemmeligholdt fest. Stevie G er jo fantastisk da, hahah. Kewell, Pennant, Alonso, Agger ... mange bra der. Kjipt at Torres ikke dro på seg noe da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Torres er vel litt for stolt til å ta på seg noe morsmme klær Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Party-poopers´a Masche, Torres og Voronin skuffa meg også, kunne vært artig å sett Voronin i utkledning Endret 19. januar 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå var det jo ingen av de nye som kledde seg ut da. Tror neppe det har noe med stoltheten til Torres å gjøre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Pennant var skummel... Agger var litt spesiell, og Kuyt rocka jo :!: Crouch er morsom... Geniale bilder, synd at Torres, Babel, Masche og Voronin ikke kledde seg ut... Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Som du sier, var kjitpt at ikke alle kleddeseg ut Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Naaais. Reiser du med Sabra, andre reisebyrå eller på egenhånd? Skal bo hos Tage, og får kampbillett hos han. (www.tiatravels.com) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå var det jo ingen av de nye som kledde seg ut da. Tror neppe det har noe med stoltheten til Torres å gjøre. Der sier du noe ja, litt tilfeldig at alle de nye ikke kledde seg ut. Kanskje de har noen spesielle "regler" om at nye spillere slipper å drite seg ut eller noe? Hahaha, Kuyt altså. Mannen er ingen kjempe på banen, men faen for en person utenfor. Han har hvert fall noe for musikk og sang, den karen (med referanse til den fantastiske videoen linket til tidligere hvor han og en annen fyr synger på nederlandsk). Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skimter jeg en liten Ali G på dress up partyet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvem var det, egentlig? Keeperen til Nederland, som psyket ut straffetakerene så ekstremt i semi/kvartfinalen? Må bare svare meg selv, og si at det var Edwin van der Sar jeg tenkte på Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Blir spennende i morgen og få møte Carew. Håper virkelig vi får se Skrtel i aksjon Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Greit at Carew gjør det OK i Aston Villa, men håper han har en blåmandag i morgen... Jeg håper vi får se Skrtel snart jeg også, men er litt redd for å kaste ham inn fra start. Han har tross alt ikke spilt kamp på lenge, og det tar litt tid å bli kjent med spillemønsteret til medspillerne. Men om han ikke får noe spilletid mot Aston Villa, regner jeg med han kommer til å spille mot Havant and Waterlooville (var det riktig navn?) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Han kommer garantert til å figurere mot en av dem ja. Jeg ville nesten regnet med at det ble mot Havant, det virker litt merkelig å sende ham ut rett i en PL-kamp når han nettopp har kommet her og ikke har spilt på en stund, men for all del, man vet aldri helt hva Rafa finner på og det eneste han har sagt er at han er med i vurderingen. Blir spennende å se ham hvert fall. Edit: Nå sender de åpningskampen mot Villa på LFC TV. Skal kose meg med den litt. Akkurat gått opp til 0-1 når Kuyt presset Laursen til selvmål. Endret 20. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 I et intervju fra i sommer legger ikke Tom Hicks skjul på at han vil være nådeløs for at de røde skal gi han kapital, som han kan bruke på sportene sine i USA.- Det er en glimrende økonomisk modell. Folk er bekymret for at jeg kanskje skal ta penger fra Rangers, for å bruke på Liverpool - men det er helt motsatt. Liverpool kommer til å generere masse ekstra penger, som jeg kan bruke på Rangers eller Stars om jeg ønsker. Kom deg vekk fra klubben vår! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Greit at Carew gjør det OK i Aston Villa, men håper han har en blåmandag i morgen... Jeg håper vi får se Skrtel snart jeg også, men er litt redd for å kaste ham inn fra start. Han har tross alt ikke spilt kamp på lenge, og det tar litt tid å bli kjent med spillemønsteret til medspillerne. Men om han ikke får noe spilletid mot Aston Villa, regner jeg med han kommer til å spille mot Havant and Waterlooville (var det riktig navn?) Havant and Waterlooville hva riktig ja Får håpe det beste i morgen. Men ville helst at Skrtel kommer innpå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skulle likt å helst ikke se Skrtel imorra, men heller i FA kampen. Han trenger å komme seg inn i laget og jeg tror han får vist seg bedre mot et bunnlag enn Aston. Hvor var han fra igjen? Tsjekkia? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 I et intervju fra i sommer legger ikke Tom Hicks skjul på at han vil være nådeløs for at de røde skal gi han kapital, som han kan bruke på sportene sine i USA.- Det er en glimrende økonomisk modell. Folk er bekymret for at jeg kanskje skal ta penger fra Rangers, for å bruke på Liverpool - men det er helt motsatt. Liverpool kommer til å generere masse ekstra penger, som jeg kan bruke på Rangers eller Stars om jeg ønsker. Kom deg vekk fra klubben vår! Tror ikke han hører deg... Men ja, for en feil det var å gå for disse Amerikanerne! Ser vel ikke ut til at vi så lett blir kvitt dem heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå