NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere helt glemt hva Dudek gjorde for dere i Istanbul? Du mener når Sheva hadde tidenes dårligste avslutning på mål? Skal sies at Dudek var god i straffekonken, Grobelaar-style. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Litt spam er slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere helt glemt hva Dudek gjorde for dere i Istanbul? Du mener når Sheva hadde tidenes dårligste avslutning på mål? Skal sies at Dudek var god i straffekonken, Grobelaar-style. Spørsmålet er hvorfor han avsluttet så dårlig. Hadde han ikke hatt respekt for keeperen hadde han nok vært mye roligere. Litt kjipt at Shevchenko ble en slags syndebukk ettersom han virker som en meget sympatisk spiller, men jeg liker å se på det som at Dudek ble helten. Det var for øvrig ikke bare i straffekonken Dudek var god i den kampen. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Uansett hvordan dudek spilte i den kampen så er han en legende og er den som " gå oss seieren" med de redningene i ekstra omgangene og på straffe konken At han slapp inn 3 mål er ikke viktig når han ble match vinner!!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt ikke. Dudek er en legende ene og alene på grunn av den kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt ikke. Dudek er en legende ene og alene på grunn av den kampen. Milan satte jo elendige straffer, det skal sies. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mange av de var dårlige ja, men hvem vet, kanskje Dudek var mye av grunnen til det? Han gjorde tross alt sitt ytterste for å psyke dem ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mange av de var dårlige ja, men hvem vet, kanskje Dudek var mye av grunnen til det? Han gjorde tross alt sitt ytterste for å psyke dem ut. Hehe, han har sett på Grobelaar Men jeg prøver ikke å ta fra dere æren for seieren, hvis det var det du trodde Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt ikke. Dudek er en legende ene og alene på grunn av den kampen. Milan satte jo elendige straffer, det skal sies. Om ikke Dudek hadde stått i mål hadde dem nok skutt endel bedre Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvsagt ikke. Dudek er en legende ene og alene på grunn av den kampen. Milan satte jo elendige straffer, det skal sies. Sant nok, men han tok de uansett og jeg tror at den pep talken Carra hadde med han hjalp... Sirkus dudek reddet liverpool burde det ha stått i overskriftene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De satte jo dårlige straffer fordi han lekte klovn og psyket dem ut. Tror jeg hadde blitt litt satt ut jeg også, men så heter ikke jeg Shevchenko heller da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Som en 60 % Liverpool fan og 40 % Odd Grenland fan syns jeg Jarstein skulle gått til Liverpool jeg Hadde vært noe. Nei, alvorlig. Reina er bedre enn Dudek. Mye, mye bedre faktisk. Men likevel, jeg syns Reina sliter til tider. Han virker litt... anspent. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mange av de var dårlige ja, men hvem vet, kanskje Dudek var mye av grunnen til det? Han gjorde tross alt sitt ytterste for å psyke dem ut. Hehe, han har sett på Grobelaar Men jeg prøver ikke å ta fra dere æren for seieren, hvis det var det du trodde Hadde ikke hørt navnet Grobelaar før, men tenkte automatisk på keeperen til Nederland i EM 2002. Men, google sa jeg hadde feil ^^, Hvem var det, egentlig? Keeperen til Nederland, som psyket ut straffetakerene så ekstremt i semi/kvartfinalen? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvilken kamp skal du se? Liverpool - Blackburn 12. April *SNIP Takktakk for godt svar, blir nok en god del shopping ja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Naaais. Reiser du med Sabra, andre reisebyrå eller på egenhånd? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ikke noe poeng og hente etter dagens kamper... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.redandwhitekop.com/forum/index....8039#msg3768039 Liverpool-spillerne hadde "dress fancy party" på Carras restaurant samme dag som vi dro hjem fra Liverpool! () Mange fete bilder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Herregud de bildene var artige :!: Edit: Stevie er genial! Endret 19. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Insane! Jævli bra - æ flire! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Genialt, Crouch var morsom. Kjipt at dere dro samme dagen, var vel nesten friste og bli værende Men det var vel neppe åpent for alle, kunne kledd seg ut og sneket seg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå