Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har dere helt glemt hva Dudek gjorde for dere i Istanbul?

Du mener når Sheva hadde tidenes dårligste avslutning på mål?

Skal sies at Dudek var god i straffekonken, Grobelaar-style.

Spørsmålet er hvorfor han avsluttet så dårlig. Hadde han ikke hatt respekt for keeperen hadde han nok vært mye roligere. Litt kjipt at Shevchenko ble en slags syndebukk ettersom han virker som en meget sympatisk spiller, men jeg liker å se på det som at Dudek ble helten.

Det var for øvrig ikke bare i straffekonken Dudek var god i den kampen.

Lenke til kommentar
Selvsagt ikke. Dudek er en legende ene og alene på grunn av den kampen. :)

Milan satte jo elendige straffer, det skal sies.

Sant nok, men han tok de uansett og jeg tror at den pep talken Carra hadde med han hjalp... Sirkus dudek reddet liverpool burde det ha stått i overskriftene...

Lenke til kommentar

Som en 60 % Liverpool fan og 40 % Odd Grenland fan syns jeg Jarstein skulle gått til Liverpool jeg :wee: Hadde vært noe.

Nei, alvorlig. Reina er bedre enn Dudek. Mye, mye bedre faktisk. Men likevel, jeg syns Reina sliter til tider. Han virker litt... anspent.

Lenke til kommentar
Mange av de var dårlige ja, men hvem vet, kanskje Dudek var mye av grunnen til det? Han gjorde tross alt sitt ytterste for å psyke dem ut. :p

Hehe, han har sett på Grobelaar :)

Men jeg prøver ikke å ta fra dere æren for seieren, hvis det var det du trodde :)

Hadde ikke hørt navnet Grobelaar før, men tenkte automatisk på keeperen til Nederland i EM 2002. Men, google sa jeg hadde feil ^^,

Hvem var det, egentlig? Keeperen til Nederland, som psyket ut straffetakerene så ekstremt i semi/kvartfinalen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...