Winydancer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tja, Masche kan være lurt å hive innpå mot de raske kontringsspillerne til Villa. Agbonlahor, Young og Moore blir jo barnemat for Masche Har deirmot lyst å se en av mine favorittspillere i ettpar kamper, får nesten orgasme av de vellplasserte pasnigene! Xabi Alonso ) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gleder meg til Alonso kommer tilbake i gammel form: http://www.youtube.com/watch?v=US7eiFGiCG4 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Gleder meg til Alonso kommer tilbake i gammel form: http://www.youtube.com/watch?v=US7eiFGiCG4 Simply Amazing! Liverpools beste spiller imo. Endret 18. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har deirmot lyst å se en av mine favorittspillere i ettpar kamper, får nesten orgasme av de vellplasserte pasnigene!Xabi Alonso ) Min favorittspiller http://www.youtube.com/watch?v=lm45jyf9gpk Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gleder meg til Alonso kommer tilbake i gammel form: http://www.youtube.com/watch?v=US7eiFGiCG4 Sjukt at alle de lissepasningene kom i samme kamp! Som messi91 sier, he´s simply amazing Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sitter og planlegger min første tur til Liverpool. Billetter og alt er i boks, men skal være der en hel uke og trenger noe annet å gjøre enn å konsumere paints å se kamp Noen forslag til "one to watch" ting å gjøre i Liverpool? Så langt har gjengen planer om å sjekke ut Jamie Carragher's bar. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er jeg den eneste som savner Dudek? Ved tanke på jeg er ny i tråden, må jeg bare nevne det Kommer ikke over en hvis Champoins League finale i 2005.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er jeg den eneste som savner Dudek? Dudek ble til GUDek i 05. Etter min mening en middelmådig keeper, men vil uansett ha en høy stjerne hos meg. Dog er Reina en 20 ganger betre keeper. Hadde derimot et herlig gjensyn med Dudek da jeg så Real Madrid - Mallorca for ettpar dager siden Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Sitter og planlegger min første tur til Liverpool. Billetter og alt er i boks, men skal være der en hel uke og trenger noe annet å gjøre enn å konsumere paints å se kamp Noen forslag til "one to watch" ting å gjøre i Liverpool? Så langt har gjengen planer om å sjekke ut Jamie Carragher's bar. Byen Manchester og den fantastiske stadioen Old Trafford er ikke så langt unna! Men seriøst, skal du være i Liverpool en hel uke? Det er jo nesten for lenge... Endret 18. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Byen Manchester og den fantastiske stadioen Old Trafford er ikke så langt unna! Men seriøst, skal du være i Liverpool en hel uke? Det er jo nesten for lenge. Lander faktisk i Manchester Så får nok sett den byen litt også. Jo, jeg innser jo nå at det ble litt lenge. Men for å spare penger så tok vi midt i ukedagene hos SAS. 800 kr ble det bare tur retur på flybillettene. Samme hos RyanAir kostet vell 1500 +/-. Og hadde vi tatt en dag senere ville prisen økt med 5-600 kr. Men satser på å få med ettpar mindre kamper også. Kanskje United? hoho Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sitter og planlegger min første tur til Liverpool. Billetter og alt er i boks, men skal være der en hel uke og trenger noe annet å gjøre enn å konsumere paints å se kamp Noen forslag til "one to watch" ting å gjøre i Liverpool? Så langt har gjengen planer om å sjekke ut Jamie Carragher's bar. Hvilken kamp skal du se? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skjønner dere liker Alonso, han slår bra langpasninger.... God kveld. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skjønner dere liker Alonso, han slår bra langpasninger.... God kveld. Så den Youtubefilmen med kampen mot Tottenham. Var noen ekstreme innlegg på sidene der! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Sitter og planlegger min første tur til Liverpool. Billetter og alt er i boks, men skal være der en hel uke og trenger noe annet å gjøre enn å konsumere paints å se kamp Noen forslag til "one to watch" ting å gjøre i Liverpool? Så langt har gjengen planer om å sjekke ut Jamie Carragher's bar. Først av alt må du be om pints og ikke paints. Men så uttales det "paint" da så du slipper vel unna. En uke i Liverpool går fort som faen, jeg var der fire hele dager og to halve og jeg kunne glatt vært der i tre uker til uten problemer. På kampdagen går jo store deler av dagen bort til kampen, og du må være litt tidlig ute for å sjekke livet rundt Anfield og gå noen puber, for eksempel de to mest kjente og kanskje også beste - The Albert og The Sandon's. Begge ligger rett ved siden av Anfield, på hver sin side av stadion (The Kop-enden). Ellers må du også bestille omvisning og gå på museet (men ikke på kampdagen, da får du bare en amputert omvisning). Fantastisk. Ellers må du gå mye i hovedgata og på kjøpesenterene rett ved hovedgata, mye bra å se og kjøpe. Litt avhengig av hva du liker, men er du som meg og liker sport/trening og film og musikk så går det noen timer i LFC Official Store, JJB Sports, Virgin Megastore (som nå heter zavvi) og HMV, for å nevne noen. Er du ute etter klær, er det egentlig bare til å trå ut i gata så ser du vel en 20-25 butikker på et par meters avstand. The Beatles Story-museet nede på Albert Dock er diggbart, og det er også en del andre museum rundt omkring i byen som handler om forskjellige saker. Albert Dock i seg selv er fint å se. Du kan jo ta en tur til Melwood, det skal jeg neste gang jeg er i Liverpool regner jeg med. Forskjellige ting å se i sentrum - China Town, kjente og store bygninger for eksempel gamle kirker, osv. Det er jo også veldig godt uteliv i Liverpool, i Matthew Street spesielt. Carraghers bar MÅ besøkes. Vi var nok ekstra heldige med vårt besøk da, med tre Liverpool-spillere/legender inkludert de to aller største i klubben per dags dato, men likevel ... Jeg kommer vel til å spise alle måltider der neste gang jeg er over. Ligger veldig sentralt også, bittelitt utenfor handlegata. Mange andre gode restauranter i Liverpool også, spesielt nede på Albert Dock. Lover deg at tiden kommer til å gå kjapt. Jeg, wh1te og en kamerat var der i to dager og på den tiden fikk vi bare sett selve sentrum, Albert Dock og Anfield. Kunne vært der mye lenger og kost oss. Kan jo også ta en kort togtur til Manchester for å shoppe litt der, uten at jeg egentlig kan se hva du vil gjøre der ettersom Liverpool er jævlig mye bedre. Men det er jo et alternativ ... Hvis det passer med timeplanene kan dere også reise litt i England og se andre fotballkamper, spesielt kanskje litt mindre PL-kamper hvor det er enklere og få billetter eller se en kamp i divisjonen under. Det går stort sett tog til hele England fra Lime Street Station, Hvilken kamp og tid, forresten? Er jeg den eneste som savner Dudek? Jeg savner ikke Dudek som vår førstekeeper fordi han var alt for dårlig, rett og slett. Han var lite stabil, gjorde mange tabber som førte til mange poengtap og var rett og slett hakket for dårlig for Liverpool. Reina er omtrent hundre ganger bedre, Carson er bedre og det jeg har sett av Itandje lover også bedre enn Dudek. Men. Dudek vil alltid være en legende etter Champions League-finalen, sammen med hele laget som vant. Egentlig spilte han ingen kjempestor kamp, slapp jo blant annet inn tre mål. Men noen av redningene hans var jo helt syke, spesielt den mot Sheva i ekstraomgangene. Og han var herlig på straffene, kynisk som faen. Kjøpte meg e-Season Ticket i dag, for øvrig. Nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før ... Fantastisk! Intervjuer med spillere/stab, alle pressekonferanser, diverse features, reservelagskampene live, 10- og 40-minutters highlight fra alle kamper + egen mål-highlight for de som ikke gidder se for lenge, live kommentering av alle kamper (betyr ikke så mye for meg som har tilgang til omtrent 95% av kampene på TV hjemme, men det er jo mange som ikke har alle disse kanalene som sender LFC) osv. I tillegg får man jo hele LFC TV - som ingen gidder skaffe til Norge - som sender omtrent 13-14 timer LFC hver dag. Har nå sett på de siste par timene, og fått med meg blant annet en gjennomgang av Torres' 10 første PL-mål, et kvarters highlights fra Watford-kampen fra i fjor, det daglige nyhetsprogrammet LFC Now og nå er det en time med Build Up til Villa-kampen på mandag. Fantastico! Tok noen bilder av den sorte drakten jeg kjøpte i Liverpool som jeg kan slenge ut for de som vil se (dere har nok sett den før, men ... ). http://img155.imageshack.us/img155/950/hpim0925xe1.jpg http://img182.imageshack.us/img182/3636/hpim0926vi5.jpg http://img232.imageshack.us/img232/3673/hpim0927py0.jpg Skulle egentlig ha CL-trykket, men de var tomme for CL-trykk med Kewell så da ble det PL-style på trykket heller, siden jeg var fast bestemt på å ha Kewell. Ikke at det betyr så mye, men det er jo kult å ha samme trykket som spillerne bruker også, selv om jeg når det er sagt synes PL-trykket er uendelig mye finere. Endret 18. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) dudek bør komme tilbake til liverpool som trener når han er ferdig å heve lønn i madrid. hans innstilling og holdninger er noe enhver ung keeper kan se opp til. Endret 19. januar 2008 av PocoLoco Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Rafa om Babel og AggerMange røde supportere har latt seg imponere av Ryan Babels kvaliteter når han får sjansen helt på topp, og har ønsket å se nederlenderen i tospann med Fernando Torres i Liverpools angrep. Liverpoolfc.tv har i dag hatt en prat med Rafa, og spør spanjolen om han har vurdert å benytte seg av det spissparet. - Han foretrekker å spille som spiss, men vi har fire gode spisser. Ryan er nederlender, og som Bergkamp og van Persie behøver han et år eller to for å finne seg til rette. Han vil trenge tid og støtte. I fremtiden kan det være han vil brukt som spiss, men for øyeblikket trenger vi han på høyrekanten. Han ble også spurt om hvordan det gikk med skadde Daniel Agger, som slo opp igjen skaden sin etter å vært på benken mot Middlesbrough. - Daniel var klar til å komme tilbake, men kjente skaden på trening og måtte bryte. Det var skuffende, men skaden er ikke alvorlig. Nå må han finne ut hva som skjedde. Det var uflaks, avslutter Rafa. Håper at Rafa snart kan slenge Babel på topp med Torres ved sin side. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, det hadde vært på tide. Gleder meg til det skjer. Babel er en utrolig eksplosiv spiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg savner ikke Dudek som vår førstekeeper fordi han var alt for dårlig, rett og slett. Han var lite stabil, gjorde mange tabber som førte til mange poengtap og var rett og slett hakket for dårlig for Liverpool. Reina er omtrent hundre ganger bedre, Carson er bedre og det jeg har sett av Itandje lover også bedre enn Dudek. Reina er ikke hundre ganger bedre enn Dudek. Dudek var en god keeper og vi var heldige som fant en bedre erstatning. At Carson er bedre kan jeg gå med på under tvil, selv om Dudek var og er mer rutinert. Itandje lover bra, men jeg tviler på at han noen gang kommer til å bli førstekeeper hos oss. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere helt glemt hva Dudek gjorde for dere i Istanbul? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Itandje kommer neppe til å bli førstekeeper når vi har Reina og - hvert falll enn så lenge - Carson i stallen, nei. Jeg tror vel ikke han er god nok til å bli førstekeeper om de to skulle forsvinne heller. At Reina er hundre ganger bedre er selvsagt en overdrivelse for å understreke poenget mitt, men Reina er virkelig en del bedre enn Dudek var. Jeg husker med grøss tilbake på hvor ustabil Dudek var og alt han kunne finne på, jeg følte meg aldri helt trygg. Han hadde selvsagt også mange gode redninger, men han slapp også inn mange litt for enkle mål i løpet av tiden sin. Han var/er en god keeper, men ikke god nok som førstevalg. Edit: Har dere helt glemt hva Dudek gjorde for dere i Istanbul? Du må lese litt mer enn det siste inlegget før du skriver. Endret 19. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå