Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Håper vi for en gangs skyld får se Nemeth, Insua, Hobbs og kanskje Spearing i troppen. Hvis Rafa tar sjansen. Vi skal jo tross alt vinne denne cupen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ble det Havant & Waterlooville i neste runde av FA-cupen da dere, SKAL være overkjøring :)

Ja, vinner vi ikke den på første forsøk så blir jeg rett og slett flau.

Hewitt, wh1te, hørte dere ikke synge på TVen på tirsdag, må bruke lungene litt mer neste gang :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du må ha hørt oss. Vi lagde jo mest liv på hele stadion! Vi og resten av The Kop.

We all dream of a team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Ra-fa Benitez

Ra-fa Benitez

Lenke til kommentar

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

CARRAGHER!

Number one is Carragher

and number two is Carragher

Number three is Carragher

and number four is Carragher

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

CARRAGHER!

Number five is Carragher

and number six is Carragher

Number seven is Carragher

and number eight is Carragher

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

Team of Carraghers

CARRAGHER!

Number nine is Carragher

and number ten is Carragher

Number eleven is Carragher

and all the subs, are Carragher!

Lenke til kommentar

Kan se ut som vi går spennende tider i møte. Fra liveprool.no:

DIC vil kjøpe ut Hicks

Liverpool Echo skriver i dag at Dubai International Capital vil gjøre et forsøk på å kjøpe Tom Hicks sin andel av Liverpool FC. Et bud skal være på vei.

Av Einar Kvande

Tony Barrett i Liverpool Echo skriver i dag at Dubai International Capital står klare til å by på Tom Hicks sin andel av aksjene i Liverpool FC. Etter det Echo erfarer skal det Dubai-baserte investeringsselskapet ha fått klarsignal fra Sjeik Mohammed Al Maktoum til å lansere et bud. En kilde nær DIC skal ha fortalt Echo at dette budet vil være et forsøk på å kjøpe halvparten av klubben, og at DIC i så fall vil eie klubben sammen med George Gillett.

- Dette er en veldig delikat situasjon, men DIC er igjen interessert i Liverpool FC. Man har blitt enige om hva tilbudet man vil gi Tom Hicks skal inneholde, og forhåpentligvis vil de nå klare å investere i Liverpool, siteres kilden.

- Tilbudet blir nå satt ned på papiret, og det er bare et tidsspørsmål før det blir overlevert Hicks, legger han til.

Echo skriver også at Hicks og Gillett samtidig kommer stadig nærmere en refinansieringsavtale for klubben. Men DIC håper å få lansert tilbudet før en slik avtale er fullført.

Om Hicks er villig til å selge gjenstår å se. Texaneren har tidligere kategorisk avvist at han er interessert i å selge sin andel av klubben, selv om det har oppstått en konflikt mellom ham og Gillett når det gjelder refinansieringsavtalen.

- Jeg ønsker å gjøre det helt klart at jeg ikke ønsker å selge mine aksjer til noen, sa han til Echo nylig.

Men Sjeik Mohammed, en av verdens rikeste menn, er nå tilbake på scenen, og Hicks kan dermed få et dilemma. På den ene siden kan et salg til DIC gi ham en fortjeneste på den opprinnelige investeringen og en sjanse til å trekke seg ut av klubben og problemene som har oppstått. På den andre siden kan han være lite villig til å kvitte seg med en klubb han kjempet hardt for å få kloa i, og som han tror kan generere store inntekter på sikt.

Hicks har insistert på at refinansieringsavtalen vil være i boks innen noen få dager, og dersom det stemmer er det mindre trolig at DIC vinner frem med sitt bud.

- Vi kommenterer ikke spekulasjoner, uttaler en talsmann for Liverpool FC på spørsmål fra Echo om saken.

Håper så inderlig at dette skjer og at ikke G&H får refinansiert lånet, og må belaste klubben lånet.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Det går ikke ann å bare linke til artikkelen i stedet for å legge ut hele jævla greia her da? Tipper flertallet av poolsupporterne i denne tråden er inne på .no minst en gang daglig uansett liksom.

Jævlig kjip hele denne situasjonen altså. Men kan nå virke som DIC kommer mer og mer på banen nå da, noe som er bra. Kjøper vel kanskje ut Hicks i første omgang, så etter hvert Gillett også kanskje. :hmm: Ja takk!

Lenke til kommentar

Gillet har vel egentlig oppført seg bra. Det var vel i begynnelsen snakk om at han skulle kjøpe klubben alene? Eg har egentlig alltid vært litt skeptisk til Hicks. Han virker mer som en mann som setter penger og andre ting forran klubben. Håper virkelig han blir kjøpt ut nå. Gillet har jo bland annet reagert på at Hicks gikk ut i pressen med Klinsmann-møtet, så syns det virker som han er mer med på "the Liverpool way". Men om DIC får kjøpt hele eller halve klubben er eg egentlig likegyldig til bare Hicks forsvinner.

Lenke til kommentar
Gillet har vel egentlig oppført seg bra. Det var vel i begynnelsen snakk om at han skulle kjøpe klubben alene? Eg har egentlig alltid vært litt skeptisk til Hicks. Han virker mer som en mann som setter penger og andre ting forran klubben. Håper virkelig han blir kjøpt ut nå. Gillet har jo bland annet reagert på at Hicks gikk ut i pressen med Klinsmann-møtet, så syns det virker som han er mer med på "the Liverpool way". Men om DIC får kjøpt hele eller halve klubben er eg egentlig likegyldig til bare Hicks forsvinner.

Tja... Gillet virker kanskje som en mer sympatisk person, men møtet med Klinsmann var vel noe både Gillet og Hicks stod bak. At Gillet ønsket å holde dette hemmelig, vet jeg ikke om var noe særlig bedre egentlig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Gillett vil jo ut han også, i følge ryktene. Hicks er sta og nekter å selge, mens Gillett har lyst å avslutte "eventyret" før det egentlig har begynt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Hah,der kunne nok Travel Kop slått fra seg. :wee: Ble meget overrasket over at de slo Swansea må jeg si. Swansea har jeg hvertfall hørt om på forhånd da.. :p

Faen ta dere wh1te og Hewitt! Dere kan jo ikke holde på sånn, nå bare MÅ jeg dra over igjen så fort jeg får sjansen. :( Blir ikke noe før neste sesong eventuelt men.. Pokker så misunnelig jeg blir, tror jeg hadde besvimt om jeg hadde møtt Carra og/eller Gerrard altså, herregud. Veit hvertfall hvor jeg skal spise neste gang jeg drar over. Var det dyr mat på restauranten til Carra? Gourmetrestaurant eller bare en "vanlig" en eller? Bare lurer for mor skyld, spiller jo ikke noe rolle, spise der skal jeg.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...