Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Der ja 5-0 seier. Er glad nå ass. Gerrard hattrick og en god Alonso-kamp, kult med Pennant tilbake. Eneste jeg kan si er at Babel ikke passer noe særlig som venstreving. Han mister ballen altfor ofte på vingen og crossene er elendige. Men når han får spille sentralt i banen er det en helt annen Babel vi ser, hadde vært en drøm å se han og Torres mot Villa på mandag.

Min mening:)

Ganske enig. Synst Babel gjør mange dårlige valg. Ellers synst jeg Alonso fortjente BB, tross for Gerrard's hattrick. Tror ikke han mistet ballen eller slo en feilpasning i hele kampen. I motsetning til Babel gjør han riktige valg så å si hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott kamp.

Anledet av en enorm Gerrard og en god Carragher i jubileumskampen!

Alonso og Pennant viser god form. Endelig har vi en ving som faktisk kan slå litt innlegg igjen. Et stort steg opp fra Benayoun.

Overkjøring, burde vert mer. Babel hadde jo sykt med sjangse.

Vi burde neppe trekke noen gode konklusjoner fra denne kampen. Greit vi kjørte over dem, men det skulle bare mangle. Tross alt ett kriserammet League-One klubb..

Lenke til kommentar
Endelig har vi en ving som faktisk kan slå litt innlegg igjen. Et stort steg opp fra Benayoun.

Pennant kan legge inn med begge bein også. Det kan verken Bønna eller Babel. Ingen tvil om at Pennant er vår beste ving. Har sagt det før, sier det igjen :)

Lenke til kommentar

---------------------------Reina---------------------------

------------------------------------------------------------

Finnan-------Carragher-----------Agger---------Riise

-----------------------------------------------------------

Pennant---------Gerrard-----Masche----------Kewell

----------------------------------------------------------

-----------------Torres---------Babel-----------------

Alonso og Mascherano kan bytte på å spille.

Lenke til kommentar
*snip*

Alonso og Mascherano kan bytte på å spille.

Enig. Plassene vi sliter mest på er høyre/venstre back, og spiss. Babel blir nok god i fremtiden, men vi må ha en erfaren sammen med Torres for at dette skal bli skikkelig bra. :)

Vi har jo laget, det er noe som mangler. Kan det være lederen?

Lenke til kommentar
kewell burde selges tvert

Uenig. Kewell er nok den beste venstrevingen vi har på laget for øyeblikket. Og en Kewell i form/skadefri, er en meget god Kewell. :)

har nesten bare vert skadet så lenge jeg kan huske , selg og kjøp inn noe bedre . synes heller ikke han har imponert når han har spillt . mot wigan var han rett og slett udugelig .

Lenke til kommentar
kewell burde selges tvert

Uenig. Kewell er nok den beste venstrevingen vi har på laget for øyeblikket. Og en Kewell i form/skadefri, er en meget god Kewell. :)

har nesten bare vert skadet så lenge jeg kan huske , selg og kjøp inn noe bedre . synes heller ikke han har imponert når han har spillt . mot wigan var han rett og slett udugelig .

Han imponerte jo stort i tiden han hadde comback i Liverpool etter skaden, og viste hva han var god for, og hvor god han egentlig er! Som sagt, Kewell var en kjempespiller i Leeds, og har vært god i Liverpool, håper bare han kommer i samme form som da han var i Leeds. :)

Lenke til kommentar
Deilig med stor seier, men først og fremst er jeg fornøyd med spillet, ikke perfekt, men enormt mange hakk høyere enn våre seneste oppvisninger, beste av laget på lenge.

Hallo.. Det er mot Luton. Et League-one lag som er 60 posisjoner under oss! Pluss at de har solgt de fleste av storspillerne deres. Tror de fleste Liverpool supporterne er høyt oppi himmelen etter 5-0 mot Luton. Vi må ned på jorden igjen..

Lenke til kommentar
Tror de fleste Liverpool supporterne er høyt oppi himmelen etter 5-0 mot Luton. Vi må ned på jorden igjen..

Kan jeg aldri tenke meg. Etter innsatsen i de siste kampene, tror jeg det skal mer til enn 5-0 mot Luton for at man drar til himmelen. De som eventuelt gjør det er i alle fall i klart mindretall... ;)

Lenke til kommentar
Deilig med stor seier, men først og fremst er jeg fornøyd med spillet, ikke perfekt, men enormt mange hakk høyere enn våre seneste oppvisninger, beste av laget på lenge.

Hallo.. Det er mot Luton. Et League-one lag som er 60 posisjoner under oss! Pluss at de har solgt de fleste av storspillerne deres. Tror de fleste Liverpool supporterne er høyt oppi himmelen etter 5-0 mot Luton. Vi må ned på jorden igjen..

Det jeg mente, men kanskje ikke fikk gitt ordentlig uttrykk for, var ikke at resultatet eller kampen var noe fantastisk, og ja vi må ta i betraktning at vi spiller mot et langt dråligere lag enn oss, men jeg synes fortsatt oppvisningen i går var positiv og jeg synes jeg ser bedringer både lagmessig og individuelt, vi kan på ingen måte avdramatisere vår svake form ennå, men jeg velger og tro etter kampen i går at vi er på vei oppover igjen, så må alle parter gjøre sitt ytterste for at vi skal bevise det mot Aston Villa er fortsatt et langt steg å gå før vi er i himmelen.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

5-0 mot et engelsk lag i fa-cupen er et godt resultat uansett hvordan du snur på det. Å vinne gir selvtillit, å score mål gir selvtillit. Men tror ikke det er en LFC supporter her som tar av over dette resultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...