Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

alonso har vært go, samme med Gerrrrrrrrrrard,mr second goal scorer"!! and fourth and five :p

Er litt imponert av Peter idag

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt er like farlig som en sjøku foran mål, bommer tilogmed når han blir avblåst :(

huff

Captain Fantastic`s hat-trick liker man og se da

Lenke til kommentar

Bra at vi vinner med høye sifre, men vi skal ikke ta helt av her. Vi spiller mot Luton som i utgangspunktet ikke er særlig gode, og når de i tillegg har solgt unna over en lav sko i det siste skulle det bare mangle med en slik seier.

Men for all del. Seire påvirker spillerne, uansett hvilket lag det er mot. Så denne matchen var meget viktig å vinne, for å i det hele tatt finne igjen noe som likner en god kamp-form.

Hvis spillerne tar med seg selvtilliten inn i neste PL kamp, og vinner den, da er mye gjort for å prøve å dra ifra lagene som ligger bak oss på tabellen.

Det er forøvrig deilig å se hvordan Alonso spiller i dag, og hvordan Gerrard scorer mål.

Lenke til kommentar

Babel var i mine øyne man of the match. Dersom han ikke starter neste kamp, FORTJENER (nesten :p) Bentiez å få sparken. hehe

Edtit: Grattis btw :)

Edit 2: Superparanoid: Sorry, glemte helt kapteinen deres, som såklart var banens beste. Hvordan kan man glemme en sånn oppvisning? :eek: Babel på en god 2.plass. Syntes ikke Pennant var fullt like god, men smaken som baken...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Herlig! :D Det var fullt på Anfield, utsolgt, men det var noen tomme plasser hvor folk ikke har møtt opp. Ellers var det bra.

Ganske brukbar stemning på en tredjerundekamp, mye synging. Og ikke minst - vi fikk se det første hattricket i FA-cupen til en Liverpool-spiller siden Stan Collymore for 12 år siden (ref kampprogrammet som passende nok hadde tatt med denne faktabiten).

Fantastico! :D I morgen er det omvisning, mer shopping og vi senere på kvelden setter vi livene våre på spill (fly med RyanAir).

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Der ja 5-0 seier. Er glad nå ass. Gerrard hattrick og en god Alonso-kamp, kult med Pennant tilbake. Eneste jeg kan si er at Babel ikke passer noe særlig som venstreving. Han mister ballen altfor ofte på vingen og crossene er elendige. Men når han får spille sentralt i banen er det en helt annen Babel vi ser, hadde vært en drøm å se han og Torres mot Villa på mandag.

Min mening:)

Gratulerer gutta med 5-0 seier :)

YNWA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har enda ikke lurt snus under leppa på en scouser. Det må jeg få til.

Noen som vil donere noen tusen til diverse supportereffekter?

Lenke til kommentar

Jeg skrev under på underskriftskampanjen mot eierne jeg også, men tror imidlertid den vil ha liten innvirkning på hva som skjer. Hvis folk hadde vært litt seriøse, kunne det kanskje vært en vekker. Men når folk er så dumme og skriver under med navn som Gerrard, Kuyt, Houlier osv, blir det hele fryktelig useriøst! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan trygt si at de fleste fans støtter Benitez og misliker eierne.

Det dukker sikkert opp bilde av plakaten som ble vist et par rader under oss:

Dubai SOS

Yanks OUT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...