Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) alonso har vært go, samme med Gerrrrrrrrrrard,mr second goal scorer"!! and fourth and five Er litt imponert av Peter idag Endret 15. januar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er litt imponert av Peter idag Ja, de er ikke ofte man ser folk skli hodeløst inn i treverket. 3-0 btw. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ser ikke ut som om du får noen stor grunn til å provosere dine kolleger Hyrlen;) Babel ordner opp. 1-0! De fikk nok tyn etter uavgjort kampen, så gjør ikke noe :O) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Deilig at vi endelig får litt scoringer, selv om d ikke akkurat er den sterkeste motstanden da. Forresten litt overraskende at Crouch og ikke Torres ble byttet ut. Kanskje Rafa vil ha flere mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kuyt er like farlig som en sjøku foran mål, bommer tilogmed når han blir avblåst huff Captain Fantastic`s hat-trick liker man og se da Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bra at vi vinner med høye sifre, men vi skal ikke ta helt av her. Vi spiller mot Luton som i utgangspunktet ikke er særlig gode, og når de i tillegg har solgt unna over en lav sko i det siste skulle det bare mangle med en slik seier. Men for all del. Seire påvirker spillerne, uansett hvilket lag det er mot. Så denne matchen var meget viktig å vinne, for å i det hele tatt finne igjen noe som likner en god kamp-form. Hvis spillerne tar med seg selvtilliten inn i neste PL kamp, og vinner den, da er mye gjort for å prøve å dra ifra lagene som ligger bak oss på tabellen. Det er forøvrig deilig å se hvordan Alonso spiller i dag, og hvordan Gerrard scorer mål. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Uansett motstand, så trengte gutta en slik seier Herlig å se Pennant på farta igjen! Og må jo ikke glemme "hykler-kapteinen" vår Endret 15. januar 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Grattis med en fin kamp. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 YES YES YES! Jeg er så glad akkurat nå. Deilig å se gutta presse igjen. Har ikke sett sånn insats siden i fjor. Gøy å se Gerrard i form og Babels utrolige "footwork". Gratulerer gutta! Detta trengte vi! =) Grattis med en fin kamp. Takk takk! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Babel var i mine øyne man of the match. Dersom han ikke starter neste kamp, FORTJENER (nesten ) Bentiez å få sparken. hehe Edtit: Grattis btw Edit 2: Superparanoid: Sorry, glemte helt kapteinen deres, som såklart var banens beste. Hvordan kan man glemme en sånn oppvisning? Babel på en god 2.plass. Syntes ikke Pennant var fullt like god, men smaken som baken... Endret 15. januar 2008 av The Game Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Babel var god, Pennant var bedre, Gerrard var best! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Herlig! Det var fullt på Anfield, utsolgt, men det var noen tomme plasser hvor folk ikke har møtt opp. Ellers var det bra. Ganske brukbar stemning på en tredjerundekamp, mye synging. Og ikke minst - vi fikk se det første hattricket i FA-cupen til en Liverpool-spiller siden Stan Collymore for 12 år siden (ref kampprogrammet som passende nok hadde tatt med denne faktabiten). Fantastico! I morgen er det omvisning, mer shopping og vi senere på kvelden setter vi livene våre på spill (fly med RyanAir). Endret 15. januar 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Wh1te har vært snill? Ingen tendenser som kan tyde på miljøskade fra militæret? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, wh1te var jævlig nære å gi meg perm-ban fra Anfield! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Der ja 5-0 seier. Er glad nå ass. Gerrard hattrick og en god Alonso-kamp, kult med Pennant tilbake. Eneste jeg kan si er at Babel ikke passer noe særlig som venstreving. Han mister ballen altfor ofte på vingen og crossene er elendige. Men når han får spille sentralt i banen er det en helt annen Babel vi ser, hadde vært en drøm å se han og Torres mot Villa på mandag. Min mening:) Gratulerer gutta med 5-0 seier YNWA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, wh1te var jævlig nære å gi meg perm-ban fra Anfield! Fortell! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ... det var kødd. Selvfølgelig har wh1te vært snill. Han er bare slem mot enkelte av dere, vi andre ser bare på ham som en kosebamse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har enda ikke lurt snus under leppa på en scouser. Det må jeg få til. Noen som vil donere noen tusen til diverse supportereffekter? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg skrev under på underskriftskampanjen mot eierne jeg også, men tror imidlertid den vil ha liten innvirkning på hva som skjer. Hvis folk hadde vært litt seriøse, kunne det kanskje vært en vekker. Men når folk er så dumme og skriver under med navn som Gerrard, Kuyt, Houlier osv, blir det hele fryktelig useriøst! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg kan trygt si at de fleste fans støtter Benitez og misliker eierne. Det dukker sikkert opp bilde av plakaten som ble vist et par rader under oss: Dubai SOS Yanks OUT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå