Jefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da stikker jeg snart. Snakkes seinere gutter Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hvis vi leder 4-0 eller mer bør carra settes som spiss, hobbs inn Enig! og ved eventuelle straffespark sier det seg selv hvem som bør ta det Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Laget: Itandje Arbeloa Carragher Hyypiä Riise Pennant Alonso Gerrard Babel Crouch Torres Innbyttere H: Martin Aurelio Lucas Kewell Kuyt Med andre ord ALVOR!!! muligens med et par endringer det beste som kunne ha spilt Endret 15. januar 2008 av Svantekiller Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ingen glemt mange nevnt Ser lovende ut i dag. Får håpe vi får se mange mål rett vei YNWA* Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Laget: Itandje Arbeloa Carragher Hyypiä Riise Pennant Alonso Gerrard Babel Crouch Torres Innbyttere H: Martin Aurelio Lucas Kewell Kuyt Med andre ord ALVOR!!! muligens med et par endringer det beste som kunne ha spilt Jeez, dette er hva jeg kaller desperat, bruker omtrent sitt sterkeste mannskap. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hvis dere ikke tar Luton hjemme på Anfield med det laget der, ja, da er det noe galt. Tipper dere får en storseier i dag og at Luton går målløs av banen. Endret 15. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis dere ikke tar Luton hjemme på Anfield med det laget der, ja, da er det noe galt. Tipper dere får en storseier i dag og at Luton går målløs av banen. Jo takk Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis dere ikke tar Luton hjemme på Anfield med det laget der, ja, da er det noe galt. Tipper dere får en storseier i dag og at Luton går målløs av banen. ENIG! jeg forventer to sifferet!! og forventer mål av crouch!! hihi, morsomt navn Carra har Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Finnes det en liten sjanse for at vi kan tape dette?? hvor er våre da? finner de ikke... men det er jo nesten fullt på anfield jo.. Det er jo bra ( for luton ) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet om noe sopcast el. til kampen? Har ikke mulighet til å se tv i kveld. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 biter meg i øyet og spør: kan vi vinne med 3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Å se Peter C skyte er morsomt ' Undrer om dette går bra, og hvorfor spiller ikke Rafa alltid med dette laget? samkjørte og spiller godt sammen helst med Reina i mål da,sånn vanlige kamper Endret 15. januar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Så dere finten til carra!!! Mannen er jo et teknisk talent Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis dere mot formodning skulle tape dette, så kommer jeg faen til å ha noen flotte dager på jobb fremover Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis dere mot formodning skulle tape dette, så kommer jeg faen til å ha noen flotte dager på jobb fremover Mange Pool-supportere på arbeidsplassen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke så veldig mange, med de som er blir litt fanatisk. Herlig kvelden med CL finalen ifjor, jobbet nattarbeid med hele gjengen. Var på en pizza-sjappe å så kampen før vi gikk på jobb igjen. Sjeldent de tør kaste skiftnøkler etter meg, men det haglet med alt mulig den kvelden. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ser ikke ut som om du får noen stor grunn til å provosere dine kolleger Hyrlen;) Babel ordner opp. 1-0! Edit: Vi vinner 3-0 i kveld. Endret 15. januar 2008 av AndersC Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Synes Babel har bevist ganske greit i dag at han burde få lov til å spille mye mer enn han har gjort til nå.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Babel er mannen! Han og Torres ser ut til å kunne passe bra i lag. Deilig scoring. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Babel er mannen! Tja, utenom scoringen, har han ikke imponert. Alonso derimot har vert strålende. Edit: 2-0 Endret 15. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå