Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kommer til å få en KJEMPE opptur i kveld - 12-0! Oppturen fører til at vi flyter på en medgangsbølge helt til sesongslutt. Da har vi vunnet både PL, CL og FA-cupen! :new_woot:

OK, kanskje noe optimistisk, men jeg forventer ikke annet enn at vi slår et Luton-lag som nesten ikke har spillere igjen, veldig enkelt!

Lenke til kommentar
Vi kommer til å få en KJEMPE opptur i kveld - 12-0! Oppturen fører til at vi flyter på en medgangsbølge helt til sesongslutt. Da har vi vunnet både PL, CL og FA-cupen! :new_woot:

OK, kanskje noe optimistisk, men jeg forventer ikke annet enn at vi slår et Luton-lag som nesten ikke har spillere igjen, veldig enkelt!

:)

Hvis rafa stiller med et så sterkt lag som det antydes, og Luton ikke har noen igjen så BØR det være overkjørsel! slik at Carra bør score i sin 500 kamp ( hva er forresten statestikken hans? 500 kamper 4 mål ;) )

Og en annen ting jeg tenkte på, Luton får jo 40% av inntektene? jeg mener de bør få alt jeg..

Lenke til kommentar

Håper på dette laget ikveld:

Reina

Finnan - Carra - Hobbs - Arbeloa

Pennant - Alonso - Lucas - El Zhar

Torres - Babel

Alonso ligger svært dypt og henter ball ofte, og slår flotte baller ut på løpene til ElZhar og Pennant, som ligger inn til Torres / Babel.

Tjatja.

Eventuelt Crouch inn som spiss, og Babel på ving.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
De får vel 45 % av inntektene ...

Når og på hvilken kanal går kampen?

Goscinny ;)

ESPN for min del :p

Reina

Finnan - Carra - Skrtel - Arbeloa

Torres - Babel

Alonso ligger svært dypt og henter ball ofte, og slår flotte baller ut på løpene til ElZhar og Pennant, som ligger inn til Torres / Babel.

Tjatja.

ElZhar er langt fra god nok på Liverpool sitt A-lag , å slik han har visst seg frem tror jeg ikke han noen gang blir det heller

Lenke til kommentar

Reina

Finnan - Carra - Skrtel - Arbeloa

Torres - Babel

Tjatja.

Skrtel kan ikke spille siden han ikke var med på laget da den første kampen ble spilt. Kanskje vi får se Hobbs?

Lenke til kommentar
ElZhar er langt fra god nok på Liverpool sitt A-lag , å slik han har visst seg frem tror jeg ikke han noen gang blir det heller

El Zhar > Benayoun for min del, ppd.

Skrtel kan ikke spille siden han ikke var med på laget da den første kampen ble spilt. Kanskje vi får se Hobbs?

Selvsagt ikke, glipp fra meg.

Hobbs eller Hyypia da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...