Winydancer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det har nå startet en underskriftskampanje mot våre eiere og hvordan klubben blir styrt for tiden for de som måtte være interessert i det. Har selv skrevet under. In Rafa we trust! Signed! We (still) believe in the Rafalution! Flott og se at fansen forsatt bryr seg om hva som skjer med klubben! Vi har ikke mistet sjelen enda, som mange påstår! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg også signert. (Artig og oppdatere siden ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dønn and signed Toppet lag mot Luton ikveld, lukter storseier Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg også signert. (Artig og oppdatere siden ) Hvis man oppdaterer en gang hvert 3 sekund så har det kommet på noen ja La oss håpe at The kop sier sin mening i kveld! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi kommer til å få en KJEMPE opptur i kveld - 12-0! Oppturen fører til at vi flyter på en medgangsbølge helt til sesongslutt. Da har vi vunnet både PL, CL og FA-cupen! OK, kanskje noe optimistisk, men jeg forventer ikke annet enn at vi slår et Luton-lag som nesten ikke har spillere igjen, veldig enkelt! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har singnert eg au! hehe superparanoid:p Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Signert her og, nr 5543 I think Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og wh1te er snill med deg? Han har vel ikke delt ut no advarsler eller sånt tull ennå? wh1te er jo snill som en kosebamse. For øvrig signert underskriftskampanjen av alle oss tre. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi kommer til å få en KJEMPE opptur i kveld - 12-0! Oppturen fører til at vi flyter på en medgangsbølge helt til sesongslutt. Da har vi vunnet både PL, CL og FA-cupen! OK, kanskje noe optimistisk, men jeg forventer ikke annet enn at vi slår et Luton-lag som nesten ikke har spillere igjen, veldig enkelt! Hvis rafa stiller med et så sterkt lag som det antydes, og Luton ikke har noen igjen så BØR det være overkjørsel! slik at Carra bør score i sin 500 kamp ( hva er forresten statestikken hans? 500 kamper 4 mål ) Og en annen ting jeg tenkte på, Luton får jo 40% av inntektene? jeg mener de bør få alt jeg.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har de ikke spillere igjen? :\ Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det er vel ikke så ille, men det er litt tvilsomt hva som er ja Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De får vel 45 % av inntektene ... Når og på hvilken kanal går kampen? Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kl 21-00 på viasat four Danielzu Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Håper på dette laget ikveld: Reina Finnan - Carra - Hobbs - Arbeloa Pennant - Alonso - Lucas - El Zhar Torres - Babel Alonso ligger svært dypt og henter ball ofte, og slår flotte baller ut på løpene til ElZhar og Pennant, som ligger inn til Torres / Babel. Tjatja. Eventuelt Crouch inn som spiss, og Babel på ving. Endret 15. januar 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De får vel 45 % av inntektene ... Når og på hvilken kanal går kampen? Goscinny ESPN for min del Håper på dette laget ikveld: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Arbeloa Pennant - Alonso - Lucas - El Zhar Torres - Babel Alonso ligger svært dypt og henter ball ofte, og slår flotte baller ut på løpene til ElZhar og Pennant, som ligger inn til Torres / Babel. Tjatja. Eventuelt Crouch inn som spiss, og Babel på ving. ElZhar er langt fra god nok på Liverpool sitt A-lag , å slik han har visst seg frem tror jeg ikke han noen gang blir det heller Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Håper på dette laget ikveld: Reina Finnan - Carra - Skrtel - Arbeloa Pennant - Alonso - Lucas - El Zhar Torres - Babel Alonso ligger svært dypt og henter ball ofte, og slår flotte baller ut på løpene til ElZhar og Pennant, som ligger inn til Torres / Babel. Tjatja. Eventuelt Crouch inn som spiss, og Babel på ving. Skrtel kan ikke spille siden han ikke var med på laget da den første kampen ble spilt. Kanskje vi får se Hobbs? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kl 21-00på viasat four Danielzu Yes! For sett den Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ElZhar er langt fra god nok på Liverpool sitt A-lag , å slik han har visst seg frem tror jeg ikke han noen gang blir det heller El Zhar > Benayoun for min del, ppd. Skrtel kan ikke spille siden han ikke var med på laget da den første kampen ble spilt. Kanskje vi får se Hobbs? Selvsagt ikke, glipp fra meg. Hobbs eller Hyypia da. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hvis vi leder 4-0 eller mer bør carra settes som spiss, hobbs inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå