Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå spekuleres det i REC, og de har hvertfall vært meget positive og frampå på en annen måte enn Hicks og Gillett. Pluss at de er fra et annet land enn Russland og USA, noe som jeg tror er en positiv ting.

 

Er det DIC du mener?

Selvfølgelig er det DIC;) Leste om et firma som het REC mens jeg skreiv her så blanda litt, men nå er det editet.

Lenke til kommentar
Mye som skjer rundt klubben nå, gitt. Nå er uansett jeg, wh1te og en kamerat i Liverpool og klar til å støtte laget til seier i morgen kveld! Gleder meg stort til å oppleve Anfield igjen, fantastisk atmosfære rundt den banen.

Aww, håper det blir storseier! :) Ta bilder da, så får vi se litte :D

 

Good luck lads! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå sitter jeg i sengen og surfer mens de to andre sover. Jeg våknet av meg selv og sjekket mobilklokken til Hewitt. Tenkte ikke over at han ikke hadde stilt klokken så jeg trodde klokken var 10, men den var 9.

 

Gleder meg til å komme meg ut i industriregnet og kullosluften. Var ute en tur i går og det er faktisk ganske fint noen plasser her. En god blanding av den stygge andungen og en del svaner.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg likte noe jeg leste på Liverpool.no om at den eneste måten eierene kan gjennvinne sin tillit er å tilby Rafa en ny langtidskontrakt, samt å punge ut for Macherano.

 

Ser fram til kampen i kveld og håper vi kan finne tilbake til formen vi hadde i høst, jeg vet vi kan, og forhåpentligvis vinner vi en enkel og overbevisende seier. Ønsker wh1te og Hewitt god tur til Anfield. Gjør oss andre fans stolte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...