Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, takk Gud for det. Til sommeren. Så lenge Hicks & co sitter ved roret tviler jeg på at vi signerer ham.

I verste fall mister vi Rafa, Masche og Reina fordi to retards fikk superlån slik at de kunne fucke verdens beste klubb.

Lenke til kommentar
Hovedproblemet vårt slik jeg ser det er spillere vi har, ikke spillere vi ikke har. Vi må slanke stallen vår og få ut spillere som Crouch, Aurelio, Sissoko og med tiden kanskje også Leto, Kuyt, Riise osv.

Enig der. Greit nok, et stort lag som Liverpool skal ha bred stall, men.. Vi trenger ikke fylle opp stallen med middelmådige spillere som knapt holder 1. divisjons nivå.

Riise derimot syntes jeg mange undervurderer. Syntes han gjør en god jobb som venstreback. Han gjør det han skal, stopper vingene. Nesten hele tiden. Han har ikke scoret mange mål iår, men det er jammen ikke resten av stallen heller gjort. Så han kan vi beholde som backup.

Ellers tror jeg hoveproblemet vårt rett og slett er i hvilken form vi er i. Formen til LFC har i det siste vært forferdelig, og håper snart at den snur seg. Gutsen er ikke helt inne i alle spillerne, utenom Gerrard, Masche og Torres. Spillere som virkelig gir alt for klubben. Vi trenger en good-feeling igjen, og den skal komme ved at fansen støtter spillerne mer, og viser litt liv på tribuene, selvom det ikke blir mål.

Dette håper jeg Hewitt og wh1te tar seg av i morgen?? :)

Lenke til kommentar
Mange av dere undervurderer Pennant. Så dere CL-finalen i fjor? Sesongoppkjøringen i år? Han kommer til å blomstre.

Pennant er en enorm spilller - i form. Og i form er han svært sjelden. Pennant er grei nok, men skal vi ser realiteten i øynene er han ikke på nivået til Ronaldo og Hleb. En spiller som Querasma ville vert en drøm å fått inn på vingen, og han ville løftet laget enormt.

Venstrevingen er et giga problem. Vi har slitt lenge med å finne en person som skal bekle den rollen. Gonzalez failet, Leto holder på å gjøre det samme, menst Kewell er skadet konstant. Vi ender opp med Benayoun / Riise som ikke holder nivået litt.

Etter min mening er per dags dato vingene krisen. Vertfall med Jerry Pennant ute.

Lenke til kommentar
Spillere som virkelig gir alt for klubben. Vi trenger en good-feeling igjen, og den skal komme ved at fansen støtter spillerne mer, og viser litt liv på tribuene, selvom det ikke blir mål.

Jeg tror mye av problemet med at det er mindre liv på tribunene er et resultat av både det som skjer i klubben (rykter om Benitez, problemer med finansiering av ny stadion, endring av stadionplaner, etc) og spillet/prestasjonene på banen. Vi har kommet inn i en ond sirkel og det virker som ingen stoler på noen, og man bruker media til å uttale seg. Det at Hicks går ut og sier at de har snakket med Klinsmann om en mulig overgang "hvis" Benitez forsvinner er jo ikke akkurat en støtteerklæring til Benitez. Og så plutselig sier de at alt er bare bra og forholdet eiere/Benitez er bra og han har full støtte. Det dårligste tegnet som en manager kan få er når styret går ut og sier manageren har vår fulle støtte. Det betyr som oftest at noe er i ferd med å skje og at han snart er på vei ut døra.

Nei jeg liker ikke det som skjer i klubben om dagen. Det er for mye rusk i maskineriet både på og utenfor banen.

Lenke til kommentar

Agger har slått opp igjen skaden

Daniel Agger har slått opp igjen metatarsalskaden sin, og er igjen satt ut av spill på ubestemt tid. Benitez utelukker at dansken kommer i spill i januar.

Er virkelig helt utrolig, jeg som hadde gledet meg til og få seg Agger igjenn.

Virkelig sant?

For en ned tur.

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar

Daniel Agger har slått opp igjen metatarsalskaden sin, og er igjen satt ut av spill på ubestemt tid. Benitez utelukker at dansken kommer i spill i januar.

Virkelig sant?

For en ned tur.

Så sant så sant. Håper han ikke blir plaget med dette senere i karrieren. Men, vi får bare se på det positive i det, og det er som Erlend sier, at vi forhåpentligvis får sett litt til Skrtel snart :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående Leto så er han ikke ung. Blir 22 i år og denne/neste sesong blir litt sånn vinn eller forsvinn for hans del. Den tidligere klubben hans, Lanus, spiller for øvrig ganske bra fotball for tiden.

Leto forsvinner forhåpentligvis sammen med El Zhar på lån.

Pennant i form er alt vi trenger på høyrekanten, mener jeg.

Lenke til kommentar

Virkelig sant?

For en ned tur.

Så sant så sant. Håper han ikke blir plaget med dette senere i karrieren. Men, vi får bare se på det positive i det, og det er som Erlend sier, at vi forhåpentligvis får sett litt til Skrtel snart :)

Joda, om du ser det på den måten så er det pisitivt :)

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar
I verste fall mister vi Rafa, Masche og Reina fordi to retards fikk superlån slik at de kunne fucke verdens beste klubb.

Det er faen ikke kødd engang. De har lovet gull og grønne skoger, men det går sjelden bra med folk som har slike ord i munn. Jeg er av prinsipp meget skeptisk til nye eiere som kommer og tror at lommeboka er av størrelse Bill Gates, Ingvar Kamprad og Carlos Slim Helú til sammen.

Det blir ikke bedre av at Gillett og Hicks har USA-logikken godt plantet inn i hodene sine, nemlig at "vi får til alt", og at de er som rike Amrikanere flest, sleipe som f***.

Nå spekuleres det i DIC, og de har hvertfall vært meget positive og frampå på en annen måte enn Hicks og Gillett. Pluss at de er fra et annet land enn Russland og USA, noe som jeg tror er en positiv ting.

Våre to "venner" i vest kan hvertfall prøve seg å gi Rafa fyken, så får de en personlig visitt av AndersC!

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Det stemmer Svantekiller! Snakk om frekke eiere som tar seg friheter i Liverpool FC. Tror ikke de har hørt om begrepet The Liverpool way.

Sånt gjør man bare ikke mot en mann som har gjort så mye for oss.

Edit: Joda, Gillett og Hicks er jo eiere. Men om de gir Rafa sparken på en ikke-heldig måte får de 95% av supporterne mot seg, og da går det til dundas med både de, og også Liverpool er liten periode. Tror jeg da.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...