fakey Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Her har vi sjela Liverpool har snakket så mye om ja, forsvinner nå.. 7422347[/snapback] Det er nå vi fans må vise oss. Vi kan ikke akseptere å bli en kjøpeklubb full av franskmenn som Chelsea. Håper styret tenker det samme, og ikke godtar alt som virker økonomisk smart. Jeg ber om at sjelen du snakker om blir beholdt. Walk on you everlasting red's. 7422451[/snapback] Liverpool er vel ingen børsnotert klubb? Isåfall skal det vel gå greit om styret har hodet på rett plass. Var verre for oss (United) ettersom vi ikke hadde mulighet til å kjøpe de 15% før Glazer hadde dem og tvangsinnkrevde resten Kanke huske å ha fått tilbake de pengene for de aksjene Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I Uniteds tilfelle var det noe annet ja. Jeg er selvsagt skeptisk når det gjelder oppkjøpere, men jeg vet at vi trenger dette, og når Parry og Moores er entusiastiske, så velger jeg å stole på at de gjør det riktige. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå blir vi kjøpt opp av statsminister og visepresident av De forente Arabiske Emirater, Sjeik al-Maktoum. Bekreftelsen Om Sjeik al-Maktoum 7422251[/snapback] WTF?! En kamelrytter ved roret? Skeptisk.... meeeget skeptisk... Lenke til kommentar
OHell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Se her... Er vel ikke akkurat noen sjeik dette? Endret 4. desember 2006 av OHell Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ibrotha, les litt på liverpoolfc.tv så kanskje du blir litt mindre skeptisk:) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Se her... Er vel ikke noen sjeik dette? 7424107[/snapback] Det der er Rick Parry, skremmende om Liverpool er favorittklubben din. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Av å se fikk jeg lyst til å ha owen på liverpool igjen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) ibrotha, les litt på liverpoolfc.tv så kanskje du blir litt mindre skeptisk:) 7424115[/snapback] Er vel mest skeptisk pga pengegalloppen som tar helt av her, og nå skal den krøsusen der inn i engelsk fotball og. Hva blir det neste? Bill Gates kjøper Rotherham United? I tillegg kan man ikke lenger rettmessig disse Chelsea for sin rike onkel, som kanskje er det mest tragiske her :!: Endret 4. desember 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så lenge Liverpool som fotballklubb anser det som smart og riktig, stoler jeg på den vurderingen. Men jeg håper da virkelig ikke at det blir tilstander á la Chelsea. Gjør absolutt ingenting om vi får litt kapital til spillere og nytt stadion - og det er en nødvendighet om vi skal henge med de tre andre toppklubbene i England, men jeg håper ikke vi får se Liverpool bla opp enorme summer for verdensstjerner i fleng. Det er ingen hemmelighet at vi trenger kapital, uten det vil ikke Liverpool være en toppklubb lenger om noen år. Konkurrentene har mye mer kapital, og det betyr intet mindre enn at vi trenger det også. Og eierskapet har ikke stort med klubbens sjel å gjøre. Det er først og fremst supporterne og klubben som er sjela. Og Anfield er selvsagt en stor del av det, blir veldig synd den dagen Anfield er historie. Men som sagt, vi kan egentlig ikke tenke på det når det gjelder klubbens fremtidige eksistens i Europa-toppen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du har rett i det, Hewitt. Pengene vil ikke skade, tvert imot vi trenger dem. Og tilstand Chelsea tror jeg ikke på, fordi laget fremdeles har veldig gode spillere. Men framtiden kommer og Liverpool må være i stand til å møte den, som en toppklubb... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syns dette er veldig posetivt jeg! Penger blir jo bare mer og mer viktig i fotballen nå.. ( ) For å henge med Chelsea og United er dette akkurat hva vi trenger! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Liverpool FOREVER!! Måtte bare si det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spennende lag i dag! Jerzy Dudek Lee Peltier Jamie Carragher Gabriel Paletta Daniel Agger John Arne Riise Xabi Alonso Danny Guthrie Jermaine Pennant Craig Bellamy Robbie Fowler Alle ungguttene er med.. Det liker jeg hvertfall. Artig hvis Bellamy fortsetter.. Noen som har funni noe streaming til kampen? Har ikke kommi noe link på den sida, og står som 'maybe'.. Blir vel å se Barcakampen i stedet da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ungguttene.....og robbie fowler:D robby fowler he`s the man digger den fyrn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaja.. Ser ut som det går mot tap detta da. Ser ikke kampen da, men vil tro det er på grunn av et ungt og urutinert mannskap.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fy faen så drålig kamp! 3-1 nå!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 3-2 fowler nettet to,som er bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Unggutta skuffa visst, og forsvaret var i følge ryktene lekk som ei tesil. Vel, hyggelig at Fowler scora to, at Bellamy fortsetter den gode trenden, og at Pennant var bra. Ubetydlig kamp, men kjipt at man er så dårlige bakover. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nåja, tar ikke dette tapet så tungt. Vi var videre og kampen betydde ingenting, da synes jeg det er positivt at vi gir noen unggutter svært viktig Champions League-erfaring og så får heller utfallet av kampen gå som det går. Men positivt at ungguttene fikk erfaring, selv om ingen etter sigende viste seg spesielt frem, og veldig positivt at Fowler netter to mål, samt at Bellamy og Pennant begge får kamptrening og spiller bra. Så vi tar med oss det positive fra denne kampen, kan vel tross alt ikke forvente å vinne mot Galatasaray på deres hjemmebane med et B-lag bestående av mange urutinerte unggutter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da er det kamp i dag, mot Fulham. Denne brude vi klare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå