Hewitt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 You know me too well, danno. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Håper virkelig dere får se en kamp der liverpool scorer mange mål Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Selvom dere drar på Tirsdag vil jeg hilse og si ha en Flott tur! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vår nye finne virker spennende: Dalla Valle åpnet med hattrick16-årige Lauri Dalla Valle har nylig sluttet seg til Liverpools Akademi fra finske Jippo. Den finske U17-landslagsspilleren startet sin Liverpool-karriere med et hat-trick for Liverpool U17 i en internkamp mot U18. Oppgjøret endte 3-3. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 NEI! Har dere skaffet dere han? Når oppdateringen til FM kommer vil det bli umulig å skaffe ham til mindre klubber Forøvrig spennede å se at han faktisk er god i det virkelige liv og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Spennende. Hørt mye bra om den karen. Må vel se om jeg får sett noen kamper han spiller i etterhvert. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Skal ta skrytevideoer fra Youtube med en klype salt, men her er nå en av Dalla Valle: http://www.youtube.com/watch?v=B7mnVv_rH8Y Off topic: Hvordan får man lagt inn en youtube video i posten man skriver? Trodde det var [ youtube][/ youtube]. Endret 10. januar 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I dag fikk jeg tredje drakten med torres bak:D bestilte fra unisport. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Har vi signet broren til Even Velle Valle ? Se filmen hos Youtube Endret 10. januar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I dag fikk jeg tredje drakten med torres bak:D bestilte fra unisport. Konge da, håper den bringer mye lykke Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal ta skrytevideoer fra Youtube med en klype salt, men her er nå en av Dalla Valle: http://www.youtube.com/watch?v=B7mnVv_rH8Y Off topic: Hvordan får man lagt inn en youtube video i posten man skriver? Trodde det var [ youtube][/ youtube]. Den videoen der sugde jo rævva. Han er nok mye bedre egentlig! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jaja, endelig ble det bekreftet da. Ønsker Martin Skrtel (noen som veit åssen man uttaler navnet?) velkommen til klubben. Blir spennende å se hva som bor i han, jeg tror vi har kjøpt noe stort, det baserer jeg på magefølelse og det jeg har lest. Aldri sett han spille, så det blir spennende. Trøyenummer 37. Skjønner ikke helt hvorfor han har fått det nummeret når blant annet nr.2 er ledig, men det er nå så, ligger kanskje noe symbolsk bak for hans del. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så er Skrtel her. Godt at vi fikk ham, til slutt. Virker som et spennende kjøp, håper han blir vår Vidic... Nr. 37... Hmm, 2 er jo ledig. Kan det være enda en forsvarsspiller på vei til oss? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er virkelig en spennende spiller. Er meget hard i taklingene Tror han får nr 2 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg må si den nye spilleren deres har et ganske sykt navn hvis man uttaler det slik hvertfall jeg kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm.... med denne signeringen så blir det vel ikke noen flere kamper på viasat regner jeg med... Noen av kommentatorene sliter jo alle rede med Kuyt, carragher og Gerrard hvordan skal da denne mannens navn bli?? :!: Nr. Det er jo sikkert mr Krompkamp som kommer tilbake.. Eller comeback for Rob Jones?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det enkleste må vel bare være å si Skertel? Om det er riktig er vel en anna sak, det skal ikke jeg si noe om. Har pressekonferansen vært enda? Blir sikkert nevnt noe om det der. Husker det blei spurt om på pressekonferansen som var når Kuyt kom. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kommer hvertfall til å si "skvørtl" Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kommer hvertfall til å si "skvørtl" Fakey er du LFC supporter? Du har MUFC drakt på avataren din Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kommer hvertfall til å si "skvørtl" Tenkte faktisk på det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå