Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tak for ordren.

Carragher trykket er pt. udsolgt.

Vil du have trøjen med en anden spiller eller vil du vente på at trykket

kommer hjem ?

En 3. mulighed ville være at få trøjen trykt med Premier League i stedet for

CL tryk.

Mvh.

MM Sport

Hvorfor det??? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PL-trykk da? Synes faktisk det er en del finere jeg. Men litt rart at de er utsolgt for trykk ...

Vil ha CL trykk på en CL drakt :)

Sendte svar:

BLA BLA BLA BLA BLA

masch, Alonso eller Agger trykk eller ingen trykk....

Det er ikke så viktig med tykk for meg...

Håper det blir Masch jeg :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med Martin Skrtel? Hva venter amerikanerene på? Jeg begynner å lure på dem når de ennå ikke har punga ut 6,5M£ for ham... Skulle ikke de gi oss mer enn nok av penger?

Amerikanerne har sikkert akkurat stått opp, så de har ikke fått signert faksen enda og sendt den i retur :)

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt CL-drakta enda (fungerer jo også som tredjedrakt i ligaen da, må sies), men hvis jeg gjør det, noe jeg nok gjør, så tror jeg jeg tar PL-trykk. Rett og slett fordi jeg synes CL-trykket er litt kjipt, sånn standard Adidas-trykk som en haug andre klubber også bruker. Pluss at PL-trykket er peeent. :D Men gidder ikke henge meg opp i det, tar det trykket jeg får og kan jeg velge blir det nok heller PL.

Lenke til kommentar

Det var planlagt at Daniel Agger skulle få sitt comeback i kveld, for reservene i mot Blackburn.

Men pga overvann på gressmatta så blir det comebacket forsinket. Kanskje hvis vi er heldige får vi se han i hjemmekampen mot Luton.

Lenke til kommentar

Og da var Luton-kampen i boks for meg, wh1te og en kamerat av meg. ;) Billetter på The Kop til kampen på tirsdagen og omvisning på Anfield på onsdagen. Var som bare faen at flyprisen steig noen hundrelapper til i dag da, men det får så være, det er uansett rimelig billig til å dra over til Liverpool og se kamp. Totalsummen vår havna vel på mindre enn hva Sabra krevde for bare kampbillett og hotell tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Hehe ja Hewitt, vi skal da oss en tur vi og en gang :p Selv om det sikkert blir en stund til. Jeg forventer å høre deg og Wh1te når jeg ser kampen. Så syng som faen. (Ønsker Wh1te en god tur, jeg kommer sikkert til og snakke med deg før du drar :p)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...