Svantekiller Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tak for ordren. Carragher trykket er pt. udsolgt. Vil du have trøjen med en anden spiller eller vil du vente på at trykket kommer hjem ? En 3. mulighed ville være at få trøjen trykt med Premier League i stedet for CL tryk. Mvh. MM Sport Hvorfor det??? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PL-trykk da? Synes faktisk det er en del finere jeg. Men litt rart at de er utsolgt for trykk ... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PL-trykk da? Synes faktisk det er en del finere jeg. Men litt rart at de er utsolgt for trykk ... Vil ha CL trykk på en CL drakt Sendte svar: BLA BLA BLA BLA BLA masch, Alonso eller Agger trykk eller ingen trykk.... Det er ikke så viktig med tykk for meg... Håper det blir Masch jeg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med Martin Skrtel? Hva venter amerikanerene på? Jeg begynner å lure på dem når de ennå ikke har punga ut 6,5M£ for ham... Skulle ikke de gi oss mer enn nok av penger? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Typisk..... Går sikkert i vasken denne overgangen også. Har egentlig mistet all tro på disse cowboyene jeg Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva skjer med Martin Skrtel? Hva venter amerikanerene på? Jeg begynner å lure på dem når de ennå ikke har punga ut 6,5M£ for ham... Skulle ikke de gi oss mer enn nok av penger? Amerikanerne har sikkert akkurat stått opp, så de har ikke fått signert faksen enda og sendt den i retur Endret 9. januar 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hey Svantekiller kjøp med PL trykk. Mye kulere. Jeg har selv bestilt tredjedrakta derfra med PL trykk og min favoritt spiller bakpå. Mascherano! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har tenkt å bestille nummer 23 Carragher, med PL trykk. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror jeg skal kjøpe tredjedrakta med Babel på Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PL-trykk på CL drakta. Godt mulig det er kulere, men er jo ikke fullt så orginalt da. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PL-trykk på CL drakta. Godt mulig det er kulere, men er jo ikke fullt så orginalt da. Dette jeg tenker jeg også.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke kjøpt CL-drakta enda (fungerer jo også som tredjedrakt i ligaen da, må sies), men hvis jeg gjør det, noe jeg nok gjør, så tror jeg jeg tar PL-trykk. Rett og slett fordi jeg synes CL-trykket er litt kjipt, sånn standard Adidas-trykk som en haug andre klubber også bruker. Pluss at PL-trykket er peeent. Men gidder ikke henge meg opp i det, tar det trykket jeg får og kan jeg velge blir det nok heller PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var planlagt at Daniel Agger skulle få sitt comeback i kveld, for reservene i mot Blackburn. Men pga overvann på gressmatta så blir det comebacket forsinket. Kanskje hvis vi er heldige får vi se han i hjemmekampen mot Luton. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og da var Luton-kampen i boks for meg, wh1te og en kamerat av meg. Billetter på The Kop til kampen på tirsdagen og omvisning på Anfield på onsdagen. Var som bare faen at flyprisen steig noen hundrelapper til i dag da, men det får så være, det er uansett rimelig billig til å dra over til Liverpool og se kamp. Totalsummen vår havna vel på mindre enn hva Sabra krevde for bare kampbillett og hotell tror jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hehe ja Hewitt, vi skal da oss en tur vi og en gang Selv om det sikkert blir en stund til. Jeg forventer å høre deg og Wh1te når jeg ser kampen. Så syng som faen. (Ønsker Wh1te en god tur, jeg kommer sikkert til og snakke med deg før du drar ) Endret 10. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Good luck gents _=) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God tur gutter, misunner dere den! Gjør oss nordmenn stolte over there da Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) God tur gutter, misunner dere den! Gjør oss nordmenn stolte ved å synge glory glory man utd ... neida, god tur da Hewitt og wh1te Endret 10. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer gutar! Ha en fin kamp, og syng alt dere makter... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De drar jo ikke før på tirsdag da. Er ikke som om de vil slutte å poste her nå, kjenner jeg hewitt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå