Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her kan dere forresten lese hele intervjuet med Fernando for de som vil lese det, det første han gav når han signerte for klubben. Intervjiiiuu Why did Liverpool stand out for you? I'm aware of the history and how special this club is. The tragedies that have happened have made the bond between the fans and the club so strong. Liverpool just ticks all the boxes for me. There's team spirit and a desire to win instilled by Rafa, and then there's my new teammates like Pepe and Xabi. They, as well as Luis, have always spoken very positively about life here in Liverpool. I didn't speak to them directly before signing because it all happened so quickly. I've been getting planes here, there and everywhere. My other half has spoken to Pepe's other half though. She said: "We're here for you. Let us know if there is anything you need." Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside? There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 "My other half". I residensen til Torres finnes det ikke en "better half". Hehe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor holdt Torres egentlig med Liverpool når han bodde i Spania? Var han ikke Atletico-fan..? Selvfølgelig, og det er jo fortsatt Atletico som er størst for han, han er jo fra Madrid, er tross alt moderklubben hans og der han begynte karrieren, og bestefaren hans var den som fikk ham til å holde med Atletico. Jeg bor i Norge og jeg heier både på Viking og Liverpool. Litt forskjell på Norge og Spania da? Lille Norge med en dårlig liga, Spania med en av verdens beste. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Joda, så klart, men det er nok av fans av engelsk fotball i både Spania, Italia og Tyskland også, så helt uvanlig at man har klubber man sympatiserer med i andre land er det nå ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Alle Liverpoolfans må skru på NRK2. La forumet ligge litt nå, it's Hyypiä time. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ugh. Får flashbacks fra barndommen av de finske byene. *grøss* Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her kan dere forresten lese hele intervjuet med Fernando for de som vil lese det, det første han gav når han signerte for klubben. Intervjiiiuu Why did Liverpool stand out for you? I'm aware of the history and how special this club is. The tragedies that have happened have made the bond between the fans and the club so strong. Liverpool just ticks all the boxes for me. There's team spirit and a desire to win instilled by Rafa, and then there's my new teammates like Pepe and Xabi. They, as well as Luis, have always spoken very positively about life here in Liverpool. I didn't speak to them directly before signing because it all happened so quickly. I've been getting planes here, there and everywhere. My other half has spoken to Pepe's other half though. She said: "We're here for you. Let us know if there is anything you need." Tell me about the captain's armband you displayed during a game against Real Sociedad last season, with You'll Never Walk Alone written on the inside? There is a group of my mates, about five or six of us, and we've all grown up supporting Liverpool. Because they are all so committed to Liverpool, they've had We'll Never Walk Alone tattooed on their arms. It's changed slightly because it's a symbol of our friendship as well as our support for the club. Obviously I couldn't have that tattooed on my arm playing for Atletico, but they gave me this armband as a present for my last birthday. Var kult da med Captains bind med "We'll never walk alone" Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det var en søt liten dokumentar. Litt av en hockey han hadde for en stund siden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, kan reise til Liverpool og se returoppgjøret i FA-cupen neste tirsdag for 1300,- inkludert alt, men så feiger alle ut! Jeg hater folk!! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 damn, ble frista nå gitt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, kan reise til Liverpool og se returoppgjøret i FA-cupen neste tirsdag for 1300,- inkludert alt, men så feiger alle ut! Jeg hater folk!! Dra alene? Ta med Wh1te? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Å dra alene er noe jeg vurderer når alle andre dropper ut, men det er litt kjedelig da, føler meg ... ensom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stemmer for at Hewitt drar alene og lager videodagbok. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 70% sikker på at jeg kan bli med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hewitt og danno på tur, eh! Vi får se, enda noen dager til salget starter. Prisen er så bra at jeg må vurdere sterkt å dra alene hvis absolutt ingen andre kan, men det må jo være litt kjipt all by myself da. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan jo legge det ut her på auksjon Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Såså går sikkert bra, er jo haugevis med trivelig folk i Liverpool EDIT: Men når vi først snakker om tur; hva blir det med den "felles diskusjon.no"-turen vi snakket om tidligere? Endret 7. januar 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan være med! Eller, jeg kunne vært med hadde det bare ikke vært for den forbanna dansetimen på tirsdag. Den er obligatorisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan være med! Eller, jeg kunne vært med hadde det bare ikke vært for den forbanna dansetimen på tirsdag. Den er obligatorisk. Dansetimen foran Liverpool kamp, gay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Grunnfag idrett foran Luton-kamp... Ja, kanskje fortsatt litt gay. Hvis noen inviterer meg og det koster 1300,- så er jeg med. Jeg har da kredittkort selv om jeg er student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå