KissaMcDuck Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Satan for en kamp av Bellamy, bra for han å få selvtilitt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.footballunlimited.net/forumdisplay.php?f=31 - For de som ikke har Canal Plus 7408472[/snapback] Hmm må testes, den siste jeg prøve ut sugde hestebjeller for å si det pent Og 0-4 er det starten på oppturen eller var det bare et engangstilfelle Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Virker som om det kun er streamer og klipp på den siden. Streamer finner jeg selv, men hadde ikke tid til å se kamp i dag. Får vel bare vente til de sender den i reprise på Viasat... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Fornøyd med 4 mål på 3 muligheter i første omgang. Håper formen holder seg. Endret 2. desember 2006 av wipy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ahh, fantastisk, glimrende! Har ikke sett kampen enda på grunn av jobb, men dette bringer frem tårer. Herlig å se at Bellamy briljerer slik vi visste han kunne da vi hentet ham (måtte det fortsette), Kuyt viser seg igjen frem som en målscorer og Gerrard herjer på midtbanen. Gleder meg til å se kampen i reprise på Canal+ kl. 22.30. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Men nå som seiersrusen har gitt seg... Forsvars-spillet idag var helt klart kritikkverdig. Kunne like gjerne endt 4-3, heldigvis hadde Wigan en ekstremt dårlig dag på topp. Tenk å bomme på åpent mål fra snaue 1 meter.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og 0-4 er det starten på oppturen eller var det bare et engangstilfelle 7408523[/snapback] For et spørsmål! Det er nå vi cruiser inn til tredjeplassen.. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og 0-4 er det starten på oppturen eller var det bare et engangstilfelle 7408523[/snapback] For et spørsmål! Det er nå vi cruiser inn til tredjeplassen.. 7408966[/snapback] Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Bra kamp, men som Kissa sa: dårlig forsvar i dag men verre angripere!(hos vår arme motsander) Endret 2. desember 2006 av SasaB Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) http://www.footballunlimited.net/forumdisplay.php?f=31 - For de som ikke har Canal Plus 7408472[/snapback] Hmm må testes, den siste jeg prøve ut sugde hestebjeller for å si det pent Og 0-4 er det starten på oppturen eller var det bare et engangstilfelle 7408523[/snapback] ER VEL IKKE engangstilfelle? de har hatt 734,5 sjansjer på bortebane men ikke fått dne i mål men i dag løsna det flott og se bellamy score og en målgivende og at gerrard er i form edit post nr: 400 Endret 2. desember 2006 av stisse2k Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 flott og se bellamy score og en målgivende og at gerrard er i form 7409520[/snapback] Gerrard er rå for tida ja, den touchen inn til Bellamy på 0-2 var det klasse over, og innsatsen og overblikket før 0-3 var ikke så verst heller For de som ikke har sett målene: http://www.youtube.com/watch?v=lLQ5qhu7Yd4...related&search= Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Liverpool - Arsenal i FA-cupen Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Arsenal is going DOWN, DOWN, DOWN!! =D Håper Liverpool klarer å opprettholde formen de viste mot Wigan.. Så blir det kanskje ingen fiaskosesong allikevel! =) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ahh! Det blir kamp det! Litt over en måned igjen, da får vi en del kamper til på oss til å opprettholde og styrke formen vår, slik at vi vinner. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Liverpool er et turneringslag, det er i den hjemlige ligaen det har gått "så som så", men dette går nok bra Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Arsenal is going DOWN, DOWN, DOWN!! =D Håper Liverpool klarer å opprettholde formen de viste mot Wigan.. Så blir det kanskje ingen fiaskosesong allikevel! =) 7414863[/snapback] Nå må vi få tatt oss av utlendingene! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Nå blir vi kjøpt opp av statsminister og visepresident av De forente Arabiske Emirater, Sjeik al-Maktoum. Bekreftelsen Om Sjeik al-Maktoum Han har en formue på 88MRD Kroner. Vil dette gjøre oss til en Chelsea-Klubb? Kjør Debatt. Endret 4. desember 2006 av danno_O Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå blir vi kjøpt opp av statsminister og visepresident av De forente Arabiske Emirater, Sjeik al-Maktoum. Bekreftelsen Om Sjeik al-Maktoum Han har en formue på 88MRD Kroner. Vil dette gjøre oss til en Chelsea-Klubb? Kjør Debatt. 7422251[/snapback] Her har vi sjela Liverpool har snakket så mye om ja, forsvinner nå.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 HVIS det blir Chelseatilstander så kommer jeg til å bli veldig veldig lei meg.. Men penger til nytt stadion og et par gode forsterkninger har jeg ikke noe i mot. NÅ kan vi snakke Torres! For meg spiller det ikke noe rolle om det er en søkkrik amerikaner eller en søkkrik sjeik som kjøper opp klubben egentlig. Bare karen har litt kontroll på penga sine så.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Her har vi sjela Liverpool har snakket så mye om ja, forsvinner nå.. 7422347[/snapback] Det er nå vi fans må vise oss. Vi kan ikke akseptere å bli en kjøpeklubb full av franskmenn som Chelsea. Håper styret tenker det samme, og ikke godtar alt som virker økonomisk smart. Jeg ber om at sjelen du snakker om blir beholdt. Walk on you everlasting red's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå