Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du skal ha for at du er mer av det seriøse slaget, selv om jeg er enig i omtrent 15% av det du sier. Vel alle var uenig med meg før sesongen startet, hadde jeg rett om stallen deres? Oh ye. Har alltid rett, selv om jeg jo må provosere litt med usakligheter å Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Greier vi å slå Luton på hjemmebane (hvilket spørs) møter vi enda en "tøff" motstand i enten Swansea eller Havant & Waterlooville. Komplett trekning: Arsenal - Stoke City/Newcastle Coventry - Walsall/Millwall Oldham - Huddersfield Town Swindon/Barnet - Fulham/Bristol Rovers Wigan - Chelsea Luton/Liverpool - Swansea/Havant & Waterlooville Southend - Barnsley Southampton - Norwich/Bury Man Utd - Tottenham/Reading Portsmouth - Plymouth Derby/Sheff Wed - Preston Watford - Wolves Peterborough - Charlton/West Brom Sheff Utd - West Ham/Man City Mansfield - Middlesbrough Tranmere/Hereford - Cardiff Havant & Waterlooville? hva i huleste er de? Noen som hvet om han nye duden er god? Skulle heller ønske vi fikk en kroater i stallen. De er veldig undervurderte og du får en haug med bra spillere til en liten penge. Endret 7. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror det er et lag utenfor ligasystemet hvis jeg ikke tar feil. Med andre ord mer enn nok konkurranse for oss ... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror det er et lag utenfor ligasystemet hvis jeg ikke tar feil. Med andre ord mer enn nok konkurranse for oss ... Skal ikke ta lett på de.. Men først må vi jo faktisk slå Luton... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt rekordkjøp snart i boks. Har selv aldri hørt om fyren, men han er ung og dyr, så han burde være bra. La oss håpe han innfrir, det hadde vi trengt. Blir vel et "tabbekjøp", det har vært nokså standard i Liverpool det siste årene Martin Škrtel er knallgod. Kjempekjøp! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tja, Swansea leder L1, om jeg ikke tar feil. Skrtel blir bra på FM, det er alt jeg vet om ham. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du sett ham spille, LarsP? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skrtel er en typisk sterk stopper. Jeg syns han minner litt om vidic. Har konkuranse innstinkt så det holder, men alle disse slovake/russere/serbere har jo det. Håper ikke han er alt for sint. Men jeg tror han er ganske habil. Spiller vell også på landslaget Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Aldri hørt om Skrtel før han kom inn i forhold til Liverpool nå for en liten stund siden. Aldri sett han spille heller, men utfra det jeg har lest og hørt burde dette være et knallkjøp. Måtte det være en ny Vidic, bare i Liverpool. Edit: Igjen (om det går ann å si det om Luton ) var vi heldige i trekninga ja. Swansea burde være overkommelige (sånn som egentlig Luton burde), men blir nok tøffe kamper det også om vi kommer videre. Viktigste er vel å ikke undervurdere dem og ikke minst bruke Gerrard og/eller Torres. Det andre laget har jeg aldri hørt om en gang, så det er jo greit. Kan hvertfall ikke klage når United hadde Villa nå og får Spurs/Reading neste runde. Endret 7. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde jeg vert Rafa ville jeg heller snust litt på HSV's klart beste spiller , Vincent Kompany. Han er helt fantastisk. Var nesten målløs første gang jeg så ham spille. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde jeg vert Rafa ville jeg heller snust litt på HSV's klart beste spiller , Vincent Kompany. Han er helt fantastisk. Var nesten målløs første gang jeg så ham spille. Kompany har stagnert de siste åra. Dessuten vil antagelig prisen være høyere for ham. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Synes det er bra det Rafa gjør jeg. Han fant jo Agger, hvor mange hadde hørt om han på forhånd? Nå har han forhåpentligvis funnet en til. Hadde vært morsomt om Agger - Skrtel hadde spilt mot Boro på lørdag, men det skjer vel ikke. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde jeg vert Rafa ville jeg heller snust litt på HSV's klart beste spiller , Vincent Kompany. Han er helt fantastisk. Var nesten målløs første gang jeg så ham spille. Kompany har stagnert de siste åra. Dessuten vil antagelig prisen være høyere for ham. Ikke vist Macherano gikk i dass. Vil heller ha Kompany. Han har mye av de samme kvalitetene som Macherano, bare att han er raskere og har en bedre pasningsfot. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De spiller ikke i samme posisjon? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skrtel er en typisk sterk stopper. Jeg syns han minner litt om vidic. Har konkuranse innstinkt så det holder, men alle disse slovake/russere/serbere har jo det. Håper ikke han er alt for sint. Men jeg tror han er ganske habil. Spiller vell også på landslaget Ikke mobb oss østeuropere, vi har litt kort lunte ja men det er ikke vår feil... Det ligger i blodet. Bare så det er sagt er jeg serber, så jeg følger ikke mye med på slovakiske spillere... Men Martin Škrtel virker spennende ja. (Uttales Sjkrtel tror jeg ) Kompany har stangert de siste årene, så da vil jeg heller satse på Garay... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du sett ham spille, LarsP? Ja, opptil flere ganger, både på klubblag såvel som landslag. Han har fysikk så det holder samt bra ballkontroll. Kommer til å gjøre det bra på øya. Hadde helst sett at Liverpool kjøpte Hangeland, men den gang ei. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De spiller ikke i samme posisjon? Jo faktisk. Kompany kan benyttes både som midstopper og defansiv midtbane. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du sett ham spille, LarsP? Ja, opptil flere ganger, både på klubblag såvel som landslag. Han har fysikk så det holder samt bra ballkontroll. Kommer til å gjøre det bra på øya. Hadde helst sett at Liverpool kjøpte Hangeland, men den gang ei. Høres lovende ut. Håper Rafa har gjort et nytt Agger-kjøp her ja, men jeg venter og ser før jeg spretter champagne-flaska, man vet aldri hva som kan skje. Men en så fysisk god spiller burde hvert fall passe bra i PL. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja dette høres veldig, veldig spennende ut! Så lenge han er raskere enn Hyypiä og god nok med ball så skal dette gå bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De spiller ikke i samme posisjon? Jo faktisk. Kompany kan benyttes både som midstopper og defansiv midtbane. Ok, det var jeg ikke klar over. Vel, nå er uansett Liverpool godt besatt på midtbanen. Mascherano > Kompany anyday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå