Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greier vi å slå Luton på hjemmebane (hvilket spørs) møter vi enda en "tøff" motstand i enten Swansea eller Havant & Waterlooville.

 

Komplett trekning:

Arsenal - Stoke City/Newcastle

Coventry - Walsall/Millwall

Oldham - Huddersfield Town

Swindon/Barnet - Fulham/Bristol Rovers

Wigan - Chelsea

Luton/Liverpool - Swansea/Havant & Waterlooville

Southend - Barnsley

Southampton - Norwich/Bury

Man Utd - Tottenham/Reading

Portsmouth - Plymouth

Derby/Sheff Wed - Preston

Watford - Wolves

Peterborough - Charlton/West Brom

Sheff Utd - West Ham/Man City

Mansfield - Middlesbrough

Tranmere/Hereford - Cardiff

Havant & Waterlooville? hva i huleste er de?

 

Noen som hvet om han nye duden er god? Skulle heller ønske vi fikk en kroater i stallen. De er veldig undervurderte og du får en haug med bra spillere til en liten penge.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Aldri hørt om Skrtel før han kom inn i forhold til Liverpool nå for en liten stund siden. Aldri sett han spille heller, men utfra det jeg har lest og hørt burde dette være et knallkjøp. Måtte det være en ny Vidic, bare i Liverpool.

 

Edit: Igjen (om det går ann å si det om Luton :p ) var vi heldige i trekninga ja. Swansea burde være overkommelige (sånn som egentlig Luton burde), men blir nok tøffe kamper det også om vi kommer videre. Viktigste er vel å ikke undervurdere dem og ikke minst bruke Gerrard og/eller Torres. :p Det andre laget har jeg aldri hørt om en gang, så det er jo greit.

 

Kan hvertfall ikke klage når United hadde Villa nå og får Spurs/Reading neste runde. :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hadde jeg vert Rafa ville jeg heller snust litt på HSV's klart beste spiller , Vincent Kompany. Han er helt fantastisk. Var nesten målløs første gang jeg så ham spille.

Kompany har stagnert de siste åra. Dessuten vil antagelig prisen være høyere for ham.

Ikke vist Macherano gikk i dass. Vil heller ha Kompany. Han har mye av de samme kvalitetene som Macherano, bare att han er raskere og har en bedre pasningsfot.

Lenke til kommentar
Skrtel er en typisk sterk stopper. Jeg syns han minner litt om vidic.

Har konkuranse innstinkt så det holder, men alle disse slovake/russere/serbere har jo det. Håper ikke han er alt for sint. Men jeg tror han er ganske habil.

 

Spiller vell også på landslaget

Ikke mobb oss østeuropere, vi har litt kort lunte ja men det er ikke vår feil... Det ligger i blodet. Bare så det er sagt er jeg serber, så jeg følger ikke mye med på slovakiske spillere...

 

Men Martin Škrtel virker spennende ja. (Uttales Sjkrtel tror jeg :p) Kompany har stangert de siste årene, så da vil jeg heller satse på Garay...

Lenke til kommentar
Har du sett ham spille, LarsP?

Ja, opptil flere ganger, både på klubblag såvel som landslag. Han har fysikk så det holder samt bra ballkontroll. Kommer til å gjøre det bra på øya. Hadde helst sett at Liverpool kjøpte Hangeland, men den gang ei.

Høres lovende ut. Håper Rafa har gjort et nytt Agger-kjøp her ja, men jeg venter og ser før jeg spretter champagne-flaska, man vet aldri hva som kan skje. Men en så fysisk god spiller burde hvert fall passe bra i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...