Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Maksgrense på £10.000 synes jeg. Fans er ikke tilbakestående heller. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den første jeg ville nevne er Michael Owen , han scorte mye mål ved tanke på hvor lite hjelp han fikk fra den dårlige midtbanen Liverpool hadde på den tiden . Liverpool solgte Brad Friedel for fort synes jeg , han har jo gjort bra i ettertid . synes og di var for raske til å selge Cisse og Morientes . for ikke å snakke om Mark Gonzales ( han syntes jeg var frisk ) . så jeg vet ikke om det er riktig og selge Crouch og sissoko enda , sissoko har bevisst at han har det som skal til men har spillt dårlig i de siste og hatt forferdelige pasninger . Owen ville jo bort. Jeg er helt enig med deg i at han burde blitt, men han ville ikke selv. Synd for ham, ødela sin egen karriere. Cisse kan jeg til dels også være enig i. Det hadde faktisk vært spennende å hatt ham nå. Morientes var jo absolutt ikke en suksess, så den er grei. Og Gonzales var et aspeløv i hver eneste kamp. En kompis av meg som bodde i Liverpool før sa at når Gonzales varmet opp hadde han den råeste teknikken av alle. Bare synd han aldri viste det i kamp. Crouch og Sissoko må bort. Cisse og Morientes fikk ikke nok tid Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når vi er inne på spillere som har forsvunnet, skikkelig synd at Gonzalez aldri slo til. Jeg står fortsatt på at han burde fått mer tid på seg enn bare den ene sesongen, men samtidig så presterte han heller ikke godt. Men enorm fart og veldig bra teknikk har han, bare til å se hvordan han gjorde det i Spania, men synd han aldri fikk vist det i den røde drakta. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når vi er inne på spillere som har forsvunnet, skikkelig synd at Gonzalez aldri slo til. Jeg står fortsatt på at han burde fått mer tid på seg enn bare den ene sesongen, men samtidig så presterte han heller ikke godt. Men enorm fart og veldig bra teknikk har han, bare til å se hvordan han gjorde det i Spania, men synd han aldri fikk vist det i den røde drakta. Er jo ikke sikkert at han hadde fungert bra i PL uansett. Mange spillere som kan spille veldig bra i Spania suger i PL. Forlan er vel et eksempel på det. Han fikk mange sjanser for United, men satan som han sugde, så drar han til Spania og scorer mål etter mål. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når vi er inne på spillere som har forsvunnet, skikkelig synd at Gonzalez aldri slo til. Jeg står fortsatt på at han burde fått mer tid på seg enn bare den ene sesongen, men samtidig så presterte han heller ikke godt. Men enorm fart og veldig bra teknikk har han, bare til å se hvordan han gjorde det i Spania, men synd han aldri fikk vist det i den røde drakta. Er jo ikke sikkert at han hadde fungert bra i PL uansett. Mange spillere som kan spille veldig bra i Spania suger i PL. Forlan er vel et eksempel på det. Han fikk mange sjanser for United, men satan som han sugde, så drar han til Spania og scorer mål etter mål. Det har med ulik spillestil og gjøre hva synes dere om salget av Luis Garcia ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Maksgrense på £10.000 synes jeg. Fans er ikke tilbakestående heller. Man burde ha ikke ha noen grense. Så burde man ha sånne klubber og greier også. De som donerer £100.000 eller mer for navnet sitt ingravert på en plate ved stadion osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hva synes dere om salget av Luis Garcia ? Han var vel en del av avtalen med Torres. Uansett så digget jeg Garcia. Synd vi måtte ofre ham. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hva synes dere om salget av Luis Garcia ? Han var vel en del av avtalen med Torres. Uansett så digget jeg Garcia. Synd vi måtte ofre ham. ja det var en del av avtalen , men burde vært ungått å miste han Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Luis Garcia, he drinks Sangria... He came from Barca, to give us joy... He's 5 foot 7, he's football heaven... Oh please dont take, our Luis, away Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2008 av glennandre Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Luis er en spiller jeg rett og slett digger. En av tingene jeg angrer mest på er at jeg aldri fikk meg en drakt med navnet hans på. Tror kanskje jeg må finne meg den CL-drakten vi hadde etter at vi vant med Luis bakpå, og slå to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 fantastisk mål rett og slett , fantastisk spiller ikke minst Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt rekordkjøp snart i boks. Har selv aldri hørt om fyren, men han er ung og dyr, så han burde være bra. La oss håpe han innfrir, det hadde vi trengt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nytt rekordkjøp snart i boks. Har selv aldri hørt om fyren, men han er ung og dyr, så han burde være bra. La oss håpe han innfrir, det hadde vi trengt. Blir vel et "tabbekjøp", det har vært nokså standard i Liverpool det siste årene men som du sier vi har bruk for noen som innfrir Endret 7. januar 2008 av ogger Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt rekordkjøp snart i boks. Har selv aldri hørt om fyren, men han er ung og dyr, så han burde være bra. La oss håpe han innfrir, det hadde vi trengt. Blir vel et "tabbekjøp", det har vært nokså standard i Liverpool det siste årene Joda sant det, men merk mine ord, han er ung og dyr. Han kan bli noe. Da nytter det ikke å selge han etter en sesong hvor han spiller dårlig. Minst en sesong tilpassing kanskje, deretter begynner han kanskje å spille bra etter hvert. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt rekordkjøp snart i boks. Har selv aldri hørt om fyren, men han er ung og dyr, så han burde være bra. La oss håpe han innfrir, det hadde vi trengt. Blir vel et "tabbekjøp", det har vært nokså standard i Liverpool det siste årene Joda sant det, men merk mine ord, han er ung og dyr. Han kan bli noe. Da nytter det ikke å selge han etter en sesong hvor han spiller dårlig. Minst en sesong tilpassing kanskje, deretter begynner han kanskje å spille bra etter hvert. det har også vært et problem i Liverpool , selger spillere alt for tidlig . Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Greier vi å slå Luton på hjemmebane (hvilket spørs) møter vi enda en "tøff" motstand i enten Swansea eller Havant & Waterlooville. Komplett trekning: Arsenal - Stoke City/Newcastle Coventry - Walsall/Millwall Oldham - Huddersfield Town Swindon/Barnet - Fulham/Bristol Rovers Wigan - Chelsea Luton/Liverpool - Swansea/Havant & Waterlooville Southend - Barnsley Southampton - Norwich/Bury Man Utd - Tottenham/Reading Portsmouth - Plymouth Derby/Sheff Wed - Preston Watford - Wolves Peterborough - Charlton/West Brom Sheff Utd - West Ham/Man City Mansfield - Middlesbrough Tranmere/Hereford - Cardiff Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, det er merkelig det der, Hyrlen, hele verden er imot dere ... Nei jeg nevnte bare at Banan får skylda, jeg blir bare nevnt i samme åndedrag som resten av ruklet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du skal ha for at du er mer av det seriøse slaget, selv om jeg er enig i omtrent 15% av det du sier. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg savner vår kjære Luis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå