Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er enig med dem som sa (tror det var ErlendRU) at vi burde få en total oppryddning i stallen, hvor man beholder talenter og de aller beste spillerene. Reina, Carra, Agger, Arbeloa, Masche, Gerrard, Alonso, Pennant, Babel og Torres (sorry hvis jeg har glemt noen gode). Ellers kunne man solgt unna hele stallen, og kjøpt 4-5 klassespillere.

 

Liverpool har jo ikke så lite penger som man skal ha det til. Men bruker dem feil, istedet for å kjøpe 1-2 gode spillere, bruker man pengene opp på 5-6 elendige spillere, men som managerne har tro på. Fansen burde fått kjøpt spillere, det hadde vært noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne vært en liten ordning for at alle Liverpool-supportere som tok seg råd til det kunne donere et beløp mellom 10-100,- som 100% skulle gå til spillerkjøp (i dette vinduet Masche). Hadde glatt betalt jeg. :p

 

Jeg hadde lett vært med. Hewitt! Vi spleiser på Masche? :p

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Kunne vært en liten ordning for at alle Liverpool-supportere som tok seg råd til det kunne donere et beløp mellom 10-100,- som 100% skulle gå til spillerkjøp (i dette vinduet Masche). Hadde glatt betalt jeg. :p

 

Jeg hadde lett vært med. Hewitt! Vi spleiser på Masche? :p

Jeg hadde også vært med, om det hadde vært seriøst. Hvor mange supportere er det rundt om på kloden? Multipliser dette med 100,-. Tror nok dette hadde blitt endel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi starter en lignende organisasjon som Media Sports Investments og kjøper Mascherano. Deretter leier vi ham ut til Liverpool. DSI - Diskusjon.no Sports Investments.

Lenke til kommentar

Haha, genialt. :!:

 

Egentlig var det bare tull, men det er jo faktisk en brukbar idé, lurer på hvorfor ingen klubber har noe lignende. Et lite donasjonsprosjekt hvor supportere helt frivillig kan putte inn en liten sum som 100% går til forsterking av stallen, og med £10 som makssum for å ikke "lure" noen til å donere for mye. For store klubber kunne det fort blitt store penger av mange slike småsummer. Og fansen hadde følt de var med og bidro. Men jeg vet ikke, kanskje det er noen andre sider ved det som gjør at ingen har et slikt tilbud som jeg ikke tenker på nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må nok innrømme at det hadde vært litt kjipt om alle spillere hadde vært privateide. MSI har jo gjort sin del for å fucke opp i PL. Men en brukbar idè, det er det. Leste forøvrig i det nyeste FourFourTwo om en klubb som hadde latt en fan kjøpe inn en spiller for £450.000 og han var visstnok et ganske stort talent. Finner ikke igjen notisen, men det var noe sånt.

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikke, kanskje det er noen andre sider ved det som gjør at ingen har et slikt tilbud som jeg ikke tenker på nå.

 

Det er nesten som jeg tror det jeg og, at det finnes noe negativt med dette! Jeg vet ikke hva det kan være!

Hvis du har et maksbeløp f. eks. 10£. Og heller ingen tvang, ved form av medlemskap eller noe.

Da bør jo dette egentig la seg gjennomføre! :thumbup:

Endret av sagberg
Lenke til kommentar

Den første jeg ville nevne er Michael Owen , han scorte mye mål ved tanke på hvor lite hjelp han fikk fra den dårlige midtbanen Liverpool hadde på den tiden .

 

Liverpool solgte Brad Friedel for fort synes jeg , han har jo gjort bra i ettertid .

 

synes og di var for raske til å selge Cisse og Morientes . for ikke å snakke om Mark Gonzales ( han syntes jeg var frisk ) .

 

så jeg vet ikke om det er riktig og selge Crouch og sissoko enda , sissoko har bevisst at han har det som skal til men har spillt dårlig i de siste og hatt forferdelige pasninger .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Den første jeg ville nevne er Michael Owen , han scorte mye mål ved tanke på hvor lite hjelp han fikk fra den dårlige midtbanen Liverpool hadde på den tiden .

 

Liverpool solgte Brad Friedel for fort synes jeg , han har jo gjort bra i ettertid .

 

synes og di var for raske til å selge Cisse og Morientes . for ikke å snakke om Mark Gonzales ( han syntes jeg var frisk ) .

 

så jeg vet ikke om det er riktig og selge Crouch og sissoko enda , sissoko har bevisst at han har det som skal til men har spillt dårlig i de siste og hatt forferdelige pasninger .

 

Owen ville jo bort. Jeg er helt enig med deg i at han burde blitt, men han ville ikke selv. Synd for ham, ødela sin egen karriere.

 

Cisse kan jeg til dels også være enig i. Det hadde faktisk vært spennende å hatt ham nå. Morientes var jo absolutt ikke en suksess, så den er grei. Og Gonzales var et aspeløv i hver eneste kamp. En kompis av meg som bodde i Liverpool før sa at når Gonzales varmet opp hadde han den råeste teknikken av alle. Bare synd han aldri viste det i kamp.

 

Crouch og Sissoko må bort.

Lenke til kommentar
Hvorfor burde det være en maksimumsgrense for donasjoner egentlig?

Om det skulle vært det vet nå ikke jeg. Men jeg synes det hadde vært greit, etisk sett, så folk ikke begynner å gå av skaftet og donere hele årslønna si. Tro meg, det finnes de som hadde gjort det. :p Men det var selvfølgelig bare en tanke. Hele ideen i utgangspunktet var bare en tanke og forblir nok sånn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...