Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var dårlig. Luton var det beste laget, hadde fortjent å vinne. Må nesten si oss heldige med omkamp.

 

Hvor er bananen og nightkeeper? :s

 

Hvorfor blir jeg nevnt i samme åndedrag som Banan? ;)

 

Får nå ikke håpe dere blir så blendet av Liverpool-gleden deres at dere glemmer hvilket lag dere selv visstnok holder med, og det lagets historie. Exeter er tross alt ikke noe større lag enn Luton.

 

Slike kamper skjer. Like irriterende hver gang, men ...

 

Jeg syntes vi har fortjent å kose oss litt. Husker godt de tre første kampene i PL denne sesongen, må vel svi litt nå mtp på PL? Og, jeg mener å erindre at det laget vi stilte med mot Exeter var dårligere enn det laget dere stilte med idag.

 

Kanskje er det bare fordi jeg er skuffet nå, men det virker som om noen av folkene deres hygger seg mer når Liverpool tabber seg ut enn når Man Utd vinner, og det er jo litt synd for "supportere". Men som sagt, kan godt være fordi jeg er skuffet nå og fordi dere av en eller annen grunn alltid finner veien hit.

 

Nettopp, rivalisering, er vel ingen her inne som hater Liverpool mer enn de elsker ManUtd, eller det motsatte. Rivalisering er sunt, og det er bare pingler som ikke klarer å takle det.

 

Helt enig. Synd at så gode spillere sløser bort talentene sine i lag som ikke klarer å holde deres høye standard.

Spar deg de tåpelige kommentarene dine. Blir som at jeg skal si at det er synd Ronaldo og Rooney spiller på et lag der de aldri kommer til å oppleve suksess i Europa. Tåpelig.

 

Da hadde Liverpool vært et bra lag. Men hvorfor burde han lure på det? Skal mye til for at dere får spillere i Gerrard/Torres-klasse i mange flere posisjoner.

Alt som skal til er penger. Dere sa jo at vi aldri kunne få Torres heller, hvis han skulle bytte klubb så hadde han heller byttet til Barca eller Man Utd, men hehehehe ...

 

Man kan si det slik at Torres og Gerrard er klasser bedre enn de andre på Liverpool for tiden, med unntak av Mascherano, som ikke legges så mye merke til pga at han er en grovarbeider. Det utsagnet om Rooney/Ronaldo blir for dumt mtp på at vi har mange andre gode spillere i samme klasse. Jeg kan nevne Tevez, Scholes, Ferdinand bla.

 

Jeg griner ikke for at vi ikke fikk Torres, vi fikk Tevez, og jeg er fornøyd.

 

Tevez:

PL: 19 starter, 8 mål, 5 assist

CL: 2(2) starter, 2 mål, 1 assist

Totalt: 21(2), 10 mål, 6 assist

 

Torres har:

PL: 12(3) starter, 9 mål, 2 assist

CL: 4(1) starter, 3 mål

Totalt: 16(4), 12 mål, 2 assist

 

Teller vi målpoeng er Tevez foran, med flere kamper spilt, og jeg teller ikke med Hattricket til Torres i Ligacupen, her teller jeg seriøse turneringer. Så, jeg griner ikke akkurat over at vi ikke fikk Torres.

 

Liverpool er en av verdens største klubber enten dere liker det eller ei. At vi ikke har hatt for mye nasjonal suksess endrer ikke på det, og heldigvis skjønner Torres og Gerrard det.

 

Hvor tar dere det fra? Så Liverpool har ikke alle muligheter til å gjøre det bra i ligaen? Jo, det har de. Men på samme måte som Man Utd i Europa har de som regel feilet i nyere tid.

 

Here we go again. En av verdens største klubber? Dere kan kalle dere det når dere har vunnet ligaen igjen..tross alt det som er viktigst.

 

United har vel ikke akkurat feilet i Europa, og det er forskjell på 1999 og 1990....United har tre semifinaler og en finaleseier på de 10 siste årene, godkjent det.

 

Man Utd er en av favorittene til å kjempe om CL, Liverpool var en av favorittene til å kjempe om PL-gull. Selv om jeg ikke regner med at du synes det.

 

Ja, dere har jo vært favoritter til å kjempe om ligagull i 18 år nå, ser hvordan det går, er vel bare dere selv som tror dere er favoritter eller?

 

 

Ellers må jeg si jeg koste meg med kampen i går, morsomt å se kvaliteten på laget deres uten Torres, Gerrard og tildels Mascherano. :)

Lenke til kommentar

Ahh, morgendiskusjon! :D

 

Hvorfor blir jeg nevnt i samme åndedrag som Banan? ;)

You do the math. :p

 

Jeg syntes vi har fortjent å kose oss litt. Husker godt de tre første kampene i PL denne sesongen, må vel svi litt nå mtp på PL? Og, jeg mener å erindre at det laget vi stilte med mot Exeter var dårligere enn det laget dere stilte med idag.

For all del, kos dere i vei. Det positive i det er jo at det hvert fall viser hvor mye Liverpool betyr for dere, så selv om vi hele tiden blir kalt tulleklubb og et middelmådig lag så er vi fortsatt i hjertene deres, det varmer. :)

 

Om det svir nå? Det svir alltid å ligge bak i ligaen. Men det svir ikke på den måten du tenker på, nei, tvert imot motsatt. Jeg sa jo hele tiden - til tross for at deres egne hevdet det motsatte - at dere kom til å komme tilbake og at dette bare var en kort periode. Og der viste Hewitt frem fotballkunnskapene sine og fikk rett, gitt. Selv om det ikke hadde vært imot å tatt feil, dog. ;)

 

Nettopp, rivalisering, er vel ingen her inne som hater Liverpool mer enn de elsker ManUtd, eller det motsatte. Rivalisering er sunt, og det er bare pingler som ikke klarer å takle det.

Rivalisering er sunt, men så er det også en ganske lav grense fra sunn rivalisering til tåpelige kommentarer og utsagn. Men rivalisering i seg selv er koselig.

 

Man kan si det slik at Torres og Gerrard er klasser bedre enn de andre på Liverpool for tiden, med unntak av Mascherano, som ikke legges så mye merke til pga at han er en grovarbeider. Det utsagnet om Rooney/Ronaldo blir for dumt mtp på at vi har mange andre gode spillere i samme klasse. Jeg kan nevne Tevez, Scholes, Ferdinand bla.

Jeg er enig i at Man Utd har flere gode spillere enn Liverpool. Dog vil jeg si at Alonso, Agger og delvis Kewell holder relativt tritt med de spillerne du nevner. At Torres, Gerrard og Mascherano for tiden er de beste på laget er det lite å si på.

 

Jeg griner ikke for at vi ikke fikk Torres, vi fikk Tevez, og jeg er fornøyd.

 

Tevez:

PL: 19 starter, 8 mål, 5 assist

CL: 2(2) starter, 2 mål, 1 assist

Totalt: 21(2), 10 mål, 6 assist

 

Torres har:

PL: 12(3) starter, 9 mål, 2 assist

CL: 4(1) starter, 3 mål

Totalt: 16(4), 12 mål, 2 assist

 

Teller vi målpoeng er Tevez foran, med flere kamper spilt, og jeg teller ikke med Hattricket til Torres i Ligacupen, her teller jeg seriøse turneringer. Så, jeg griner ikke akkurat over at vi ikke fikk Torres.

Skjønner ikke helt hvor den Tevez vs. Torres-diskusjonen kom fra, men .. Tevez er en god spiller, kunne gjerne sett han sammen med Torres, men jeg ville ikke byttet ham mot Torres. :)

 

Here we go again. En av verdens største klubber? Dere kan kalle dere det når dere har vunnet ligaen igjen..tross alt det som er viktigst.

Tja, vi blir vel ikke akkurat så mye større på verdensbasis av å vinne ligaen. Dog kommer det vel kanskje en bråte nye fans da ... Når jeg sier at vi er en av verdens største klubber, tenker jeg på alle momenter - alt fra historie til nylig sportslig suksess, til antall fans til profilering, osv. Det er vel kun Man Utd-supportere som gidder å fornekte at Liverpool er blant klubbene med flest fans og som folk tenker på når de hører fotball, sammen med for eksempel Real Madrid, Barcelona, Milan og Man Utd.

 

United har vel ikke akkurat feilet i Europa, og det er forskjell på 1999 og 1990....United har tre semifinaler og en finaleseier på de 10 siste årene, godkjent det.

Whatever makes you happy. :) Jeg personlig synes det å vinne CL to ganger er overraskende svakt for en klubb som Man Utd.

 

Ja, dere har jo vært favoritter til å kjempe om ligagull i 18 år nå, ser hvordan det går, er vel bare dere selv som tror dere er favoritter eller?

Er vel bare til å ta en titt på hva nøytrale personer tipper, så er vi som regel med. Det gjelder bare å få ut potensialet til laget, noe vi ikke har gjort og neppe vil gjøre med spillere som Kuyt, Sissoko og Crouch i stallen.

 

Ellers må jeg si jeg koste meg med kampen i går, morsomt å se kvaliteten på laget deres uten Torres, Gerrard og tildels Mascherano. :)

Ja, jeg er enig. Det var også gøy å Ronaldo og resten av laget som ikke engang greier å skremme et U14-lag, før dere føler desperasjonen og må sende Rooney innpå mot slutten. :) Dårlige fotballkamper er gøy, eller hva?

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
syns banan kan holde seg unna, men jeg får vel brev fra admin pga det også....

Hva har jeg gjort nå da?

Jeg dropper alt det andre tullet som står over her, å tar heller denne koslige lille på mandagsmorningen :)

 

Du får skylda for alt, på samme måte som jeg er blitt "dere", "enkelte av dere" og "du og dine".

 

Btw: Det om CL, ja to ganger er alt for svakt. Men så har det vel gjerne vært sånn at bare ligavinnere som har vært med inntil noen sutreunger skrek seg med. I tillegg har jo vi jo litt flystyrt o.l vi kan skylde på, samt noen tullinger av noen fans som fikk oss utestengt derfra.

Lenke til kommentar

Dere sier at Liverpool er dårlige og ikke en av favorittene til gullet på forhånd og greier. Det er litt morsomt at mange av dere da bruker så mye tid og krefter på å snakke dritt om Liverpool. Ja det er rivalisering, men som dere selv påpeker har ikke Liverpool vunnet ligaen på 18 år nå, så et sted må det jo komme fra. Av en eller annen merkelig grunn tror jeg nok de fleste av dere egentlig synes Liverpool er et ganske godt lag jeg. :)

 

Edit: Ok, det innlegget så bare helt idiotisk ut, men dere skjønte hva jeg mente. Tidlig på mårran..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1522108.ece

 

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg tvilte litt på Rafa i høst. Men jeg tror nå at Rafa er i gang med og bygge noe stort. Du hører hele tiden at han har skaffet seg et nytt talent og jeg tror om ett visst antall år så er vi tilbake der vi hører hjemme. Rafa må bare få de ressursene han trenger. F.eks penger til og sikre Mascherano.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Ok for prøve å være litt saklig her....

 

I morgen er det møte mellom Hicks, Gillett og Parry i New York der Benitez sin fremtid blir diskutert, bl.a. på bakgrunn av den siste tidens resultater.

 

Jeg tror nå at Benitez sine dager er talte. Du ser det på måten han uttaler seg på og oppførselen generelt at ting ikke er som de skal. Bare se på det han sa etter Luton kampen:

 

Jeg er glad for at vi får en ny mulighet hjemme på Anfield. Det er positivt. Vi er i cupen og vi vil fortsette å forsøke å vinne.

Dette er ordene til en manager som har resignert.

 

Personlig støtter jeg en slik avgjørelse hvis den kommer. Jeg er ikke for å sparke en trener i hytt og pine, men min kjærlighet til klubben hever seg over enkeltpersoner, og jeg må bare se de i øynene at Benitez ikke klarer å løfte klubben det ekstra lille som trengs for å kjempe med de beste.

 

Benitez sa før sommeren at han ønsket å signere Torres og da ville Liverpool ha det mannskapet som trengs for å kjempe i toppen av Premier League. De pengene fikk han, og da ønsker naturlig nok de som sitter på pengesekken resultater. I stedet for å kjempe i toppen så begynner Liverpool nå å ligne den siste tiden under Houllier.

 

Et annet aspekt er prisen som dette vil koste. Nå husker jeg ikke på stående fot hva det kostet å kvitte seg med Houllier og hans team, men billig er/blir det ikke.

 

Vi trenger en manager som har et klart mål om hvordan han vil spille. Spillerne trenger forutsigbarhet og faste arbeidsoppgaver og en spillestil å foholde seg til. I tillegg skjønner jeg ikke Benitez sin filosofi om å rullere spillere 4 uker ut i sesongen fordi de begynner å bli slitne! Vi snakker om toppidrettsutøvere her som tjener hundretusener i uka. Ikke kom her og fortell meg at de blir slitne av å spille 4 kamper på 2 uker. Dette virker mer som et grep for å holde flest mulig spillere happy med spilletid.

 

Hvis Benitez ikke blir sparket skal han få min fulle og hele støtte, men jeg vil så mye mer for klubben min enn 4 plass i PL. De grepene som eventuellt blir gjort er for klubben sitt beste, og av og til må man ta de verste grepene for å komme seg videre. Heller 1 skritt og 2 frem en å stå på stedet hvil som vi gjør nå.

 

Ja det var det jeg hadde og si på en mandags morgen der skuffelsen ikke har lagt seg enda.

 

You'll Never Walk Alone.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke Benitez blir sparket, men jeg ser at det kan gå mer og mer mot det med tiden, spesielt hvis vi får en troféløs sesong til og vi ender et godt stykke bak ligavinneren i år også. Og selv om jeg støtter Benitez 100%, så kan kanskje nytt blod være positivt også, men det vil nok både bli dyrt og ikke minst tidkrevende. Jeg håper Benitez får full støtte fra styret, men jeg kommer det en ny manager inn, så kommer jeg til å støtte han også. Det går jo rykter om Mourinho, og selv om det bare er rykter, så kunne det sportslig sett vært bra for oss. Mourinho er en fabelaktig trener. Han er bare en utrolig usympatisk person og jeg ville nok trengt tid på å ikke mislike ham, samtidig som han måtte lære seg å gjøre ting "the Liverpool way", altså oppføre seg mer og ikke snakke så jævla mye om alle andre lag og spillere og managere. Spørs vel om han hadde greid det. Men dette blir jo bare hypotetisk nå, alt er bare rykter.

 

Rafa!

Lenke til kommentar

Det er egentlig litt rart siden han har en ganske god pasningsfot, så man skulle jo nesten tro at han ville greid å bruke den foten til få noen baller i nettet også. :p Men han er jo ikke den som er mest oppe i banen heller da, men likevel. Selv Carragher har scoret mål. :p Men det kommer nok, la oss bare håpe det kommer for Liverpool ... <_>

Lenke til kommentar
Det er egentlig litt rart siden han har en ganske god pasningsfot, så man skulle jo nesten tro at han ville greid å bruke den foten til få noen baller i nettet også. :p Men han er jo ikke den som er mest oppe i banen heller da, men likevel. Selv Carragher har scoret mål. :p Men det kommer nok, la oss bare håpe det kommer for Liverpool ... <_>

Jepp, og helst noen i høst også. Om du skjønner meg :)

Lenke til kommentar

Har tiligere sagt at jeg støtter Rafa denne sesongen, og håper han for tillit hos styret imorgen.

Kampen igår var horibel at best, makan til tullball har jeg ikke sett siden Derby kamen! Og det sier en del..

 

Kuyt har jeg mistet troen på, han kan godt selges, samme med Momo og Riise.

 

Inn: mache og the good lord willing Berbatov :D samt et par forsvarere

 

Torres-Berbatov.... tenk på mulighetene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...