Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor tar dere det fra? Så Liverpool har ikke alle muligheter til å gjøre det bra i ligaen? Jo, det har de. Men på samme måte som Man Utd i Europa har de som regel feilet i nyere tid.

Selv om dere ikke har sjanser til å hevde dere i ligaen (ihvertfall ikke vinne) har jeg da vitterlig ikke skrevet det? United er en av favorittene (riktignok en av mange favoritter) til å vinne CL i år. Liverpool skal være meget fornøyde om de klarer å ikke komme mer enn 10 poeng bak i United i serien i år.

 

Men dere mener jo nøyaktig det samme om deres lag. Begge sider kan neppe ha rett...

Er vel ikke akkurat noen tvil om hvem som er best av United og Liverpool for tiden.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Du mener Liverpool står i stil til Gerrard og Torres om dagen? En tåpelig kommentar uansett med tanke på fjoråret i CL.

Hahahah. En dårlig periode og så er plutselig laget ikke lenger verdig for de gode spillerne? Så Rooney og Ronaldo skulle stukket fra Man Utd når dere hadde en dårlig periode i starten av sesongen? Må si jeg er glad Torres og Gerrard kjører kjærlighet foran slik insane tankegang.

herrejesus Hewitt. Ta på deg brillene, her sier jeg jo klart at dette er en tåpelig kommentar. Å nevner fjorårets CL som eksempel på hva som bor i Liverpool. Jeg har faktisk skryt av Liverpool ved flere anledninger. Nå tror jeg du skal ta Luton skuffelsen med deg å gå til sengs, for nå skyter du i villa. Spar meg.

Lenke til kommentar
Hvor tar dere det fra? Så Liverpool har ikke alle muligheter til å gjøre det bra i ligaen? Jo, det har de. Men på samme måte som Man Utd i Europa har de som regel feilet i nyere tid.

Selv om dere ikke har sjanser til å hevde dere i ligaen (ihvertfall ikke vinne) har jeg da vitterlig ikke skrevet det? United er en av favorittene (riktignok en av mange favoritter) til å vinne CL i år. Liverpool skal være meget fornøyde om de klarer å ikke komme mer enn 10 poeng bak i United i serien i år.

Man trenger ikke skrive alt bokstavelig for å lese litt hva du mener.

 

Man Utd er en av favorittene til å kjempe om CL, Liverpool var en av favorittene til å kjempe om PL-gull. Selv om jeg ikke regner med at du synes det.

 

herrejesus Hewitt. Ta på deg brillene, her sier jeg jo klart at dette er en tåpelig kommentar. Å nevner fjorårets CL som eksempel på hva som bor i Liverpool. Jeg har faktisk skryt av Liverpool ved flere anledninger. Nå tror jeg du skal ta Luton skuffelsen med deg å gå til sengs, for nå skyter du i villa. Spar meg.

Kommentaren om CL tolket jeg som du mente Man Utd og Europa, men greit nok, så da ble den posten litt overdramatisert.

 

Og selvfølgelig skal jeg ikke legge meg. Det var tross alt en av deres egne som begynte å skyte i villa med tåpelige kommentarer, jeg tar selvfølgelig opp diskusjonen, er derfor jeg er her. :)

Lenke til kommentar
Man trenger ikke skrive alt bokstavelig for å lese litt hva du mener.

 

Man Utd er en av favorittene til å kjempe om CL, Liverpool var en av favorittene til å kjempe om PL-gull. Selv om jeg ikke regner med at du synes det.

Tror du helt ærlig på at dere skal klare å vinne serien i år?

Lenke til kommentar
Man trenger ikke skrive alt bokstavelig for å lese litt hva du mener.

Dessverre var du ikke like flink til å skjønne hva jeg mente da jeg skrev at det var synd på Torres og Gerrard. Selvsagt var det en tåpelig kommentar, noe som også var meningen.

 

Men både jeg og nøytrale folk hadde tro på at vi kunne greie det om ting stemte før sesongen begynte.

Stakkars dere ass. Eneste som skiller dere fra verdensherredømmet er å få ting til å stemme! Når sist stemte det for dere i ligaen btw?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Greit nok at dere ser på meg som en allmektig Gud, men ALT kan jeg da faen ikke greie å se, tyde og tolke gjennom linjene. Umulig for meg å vite om du bruker sarkasme eller ei, hvis du gjorde det. Uansett en kommentar som måtte tas tak i uansett mening. :)

 

Edit:

... ooooog igang igjen!

 

Selvfølgelig må ting stemme for å vinne en liga. Tror du det går av seg selv? Ting stemte sist i 89/90. Men ting stemmer bedre for oss i Europa. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ja det er vel det homser gjør før de kommer ut av skapet. Slenger så mye dritt de kan om homofile? :)

 

Faen der tok du meg :p

 

Liverpool-manager Rafael Benitez er under et hardt press. Presset blir ikke akkurat mindre etter en ikke akkurat overbevisende 1-1-kamp mot Luton Town i ettermiddag.

 

Liverpools dårlige forestilling sammen med ryktene om hans avgang, som ser ut til å øke i styrke for hver dag som går, gjorde at han fikk spørsmål om dette på Sky Sports rett etter kampslutt på Kenilworth Road i Luton.

 

- Jeg elsker denne klubben, jeg elsker fansen og ønsker å være manager i denne klubben i lang tid, svarte Rafael Benitez som samtidig sa at såvidt han visste så var det ingenting i ryktene om at han skal overta Real Madrid til sommeren.

 

- Det er ingenting i de spekulasjonene. Jeg har ingen ønske om å dra, sa Rafa.

 

Mike Newell, tidligere Luton-manager og svoren Liverpool-supporter, satt i Sky sitt studio i ettermiddag. Han var klar i sin sak.

 

- Jeg tror Rafael Benitez er historie som Liverpools manager. Jeg er ikke helt hundre prosent overbevist om at Rafa snakker sant når han sier at det ikke er noe i ryktene om hans avgang. Det er noe i kroppsspråket som minner om de problemene som var i Chelsea før Jose Mourinho sin avgang. Det er ingen tvil om at det er store samarbeidsproblemer i toppen i ledelsen av Liverpool Football Club, og den som må gå er med all sannsynlighet Rafa, sa Newell.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Greit nok at dere ser på meg som en allmektig Gud, men ALT kan jeg da faen ikke greie å se, tyde og tolke gjennom linjene. Umulig for meg å vite om du bruker sarkasme eller ei, hvis du gjorde det. Uansett en kommentar som måtte tas tak i uansett mening. :)

 

Edit:

... ooooog igang igjen!

 

Selvfølgelig må ting stemme for å vinne en liga. Tror du det går av seg selv? Ting stemte sist i 89/90. Men ting stemmer bedre for oss i Europa. :)

Var ikke jeg som påsto at du hadde skills i å tyde postene mine.

 

Men det er jo akkurat det som var poenget mitt. Det blir for dumt å si at det må stemme for at man skal vinne. Det sier jo seg selv. Det er like dumt som å si "hadde vi bare klart å få nok poeng til slutt så hadde vi vunnet."

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det var han som begynte!!

 

Neida, så ille er det ikke da. Men jeg er enig i at den siste siden her ikke bidrar med stort til resten av tråden, men sånn blir det når en stolt Liverpool-supporter som har hatt dagens skuffelse møter en hoven og rivalsyk Man Utd-supporter, det pleier som regel å gå slik da. You just gotta love it. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...