Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Næmmen, så søt Hewitt da. Graver vi i gammel snø nå?

Nei, jeg bare minner dere om at selv ligavinnere kan gå på slike smeller, det virker som dere har en tendens til å glemme slike detaljer når Liverpool går på disse blemmene. :) Kanskje er det bare fordi jeg er skuffet nå, men det virker som om noen av folkene deres hygger seg mer når Liverpool tabber seg ut enn når Man Utd vinner, og det er jo litt synd for "supportere". Men som sagt, kan godt være fordi jeg er skuffet nå og fordi dere av en eller annen grunn alltid finner veien hit.

Rivalisering er kjipt for de som er på den tapende siden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo presisere at vi IKKE er ute av Fa cupen da!! vi spilte 1-1 mot luton... Verre ting HAR skjedd... Vil si 1-1 forrige kamp var verre....

 

 

MEN

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=509633

 

 

Greit.. Det er VG og det er rykter! Men jeg stoler Fae. meg ikke på disse cowboyene fra sør altså...

 

 

EDIT: når det nevnes å grave i gammel sne eller hva det var... :cool: ikke mer å si

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar
Må jo presisere at vi IKKE er ute av Fa cupen da!! vi spilte 1-1 mot luton... Verre ting HAR skjedd... Vil si 1-1 forrige kamp var verre....

 

 

MEN

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=509633

 

 

Greit.. Det er VG og det er rykter! Men jeg stoler Fae. meg ikke på disse cowboyene fra sør altså...

 

 

EDIT: når det nevnes å grave i gammel sne eller hva det var... :cool: ikke mer å si

 

Jo du sier noe ! ;) Skulle akuratt til og poste linken... Det er ikke VG's rykter hvis du leser artikkelen så står det "I Følge Britisk Presse". Dessverre må jeg innrømme at jeg har misstet tilitten til Rafa jeg å :cry: Håper virkelig Mourinho kommer til klubben hvis Benitez takker for seg... Legger også ved denne linken på nederst side står det mer om Mourinho ;)denne

 

Håper jeg virkelig får tillit for Rafa igjen!

Lenke til kommentar

Jeg vil dra i gang en diskusjon om vår kjære Benitez.

 

spørsmålet er enkelt: Er han riktig mann for klubben??

 

 

Han har ledet laget til endel trofeer og har prestasjoner som er bra, men hvis vi ser på Liverpool slik de har spilt nesten siden Derby 6-0 kampen så er det jo en skandale... ikke noe oppfinnsomhet helt elendig, det er noen hodeløse høns der ute.. PS: Liverpool i CL er og forblir et eget kapittel.. slik er det bare...

 

Lurer på hvordan tingene hadde vært uten glimrende enkeltspillere som Torres og Gerrard??

 

 

Det er noe som lugger nå! og det er på tide å løse disse.

 

jeg stiller meg nøytral i forhold til dette, men la det være sagt at å sparke en trener er den feige måten å tro man løser et problem på...

Lenke til kommentar
hvis vi ser på Liverpool slik de har spilt nesten siden Derby 6-0 kampen så er det jo en skandale... ikke noe oppfinnsomhet helt elendig, det er noen hodeløse høns der ute.. PS: Liverpool i CL er og forblir et eget kapittel.. slik er det bare...

Tja, ikke helt enig i det akkurat. Vi har spilt mange bra kamper i PL også i år, f.eks: 3-0 borte mot Newcastle var ikke ett mål for lite, 4-0 mot Bolton, 4-1 mot Portsmouth og kampene mot Chelsea og Arsenal var heller ikke aller verst spillemessig, selvom vi bare klarte 1-1 i disse kampene. I de siste kampene har det imidlertid kladdet voldsomt. Om Benitez er den rette? Vanskelig å si. Jeg har egentlig vært kritisk i lang tid, men han skal ha for å alltid komme sterkt tilbake selvom det ser svart ut. Det skjedde senest i CL nå, hvor det så veldig svart ut etter tre kamper og ett poeng! Men vi kom oss videre, og vinner CL igjen... :innocent:

 

Vi kommer også til å vinne FA-cupen i år - bare vent å se! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lurer på hvordan tingene hadde vært uten glimrende enkeltspillere som Torres og Gerrard??

 

Det du bør lure på er hvordan tingene hadde vært med slike spillere i flere posisjoner, som flere av de andre topplagene har.

Lenke til kommentar

Enig med wh1te her, bortsett fra sentrallinja vår(Torres, Gerrard, Carragher, Reina) så har vi bare Mascherano, Pennant, Babel og Agger som holder godt nok nivå hvis jeg skal være litt kritisk.

 

Resten er rett og slett ikke gode nok til å være med på et Premier League vinnende lag...

Lenke til kommentar

Var vel litt kjapp ja ;)

 

Men det er jo nesten slik at det 0-0 og meningsløst eller kjempekamp og alt på topp...

 

Kontinuitet var det en trønder som snakket om.. Det er vel den som ikke er der?? Hvorfor?? er det rotasjonen som har skapt så mye usikkerhet? Selv om den nesten ikke er her ( alt er relativt )

 

Jeg vet ikke, men det er noe som må gjøres :)

 

Vi har ikke matchvinnere i alle ledd akkurat nei, på sitt beste er de muligens det.. Men Inter skjelver ikke i buksen av Babel, benayoun, Kuyt, Pennant, Riise, Crouch, Voronin, Kewell osv..

 

Det er bare Torres og Gerrard som er gode nok til å vinne en kamp alene...

 

IKKE misforstå men LES... De andre er det PÅ SITT BESTE men det er de kanskje 4 kamper på en sesong mens Gerrard Torres er det i hver kamp....

Lenke til kommentar

Var kanskje litt misfornøyd med Rafa tidligere i høst, men jeg tror at om han bare får midlene som skal til for å lage et skikkelig lag, og han bruker dem på riktige spillere (Torres og Gerrard klasse), så er Rafa rett mann for laget. Sånn som situasjonen er nå tror jeg rett og slett vi har for dårlige spillere, spesielt offensivt (aka. spissene). Synes Rafa har begynt å legge opp til en god spillestil som er mye mer offensiv enn den vi har hatt tidligere sesonger, og han har sluttet å rotere så sinnsykt mye, men heller ha en nogenlunde fast ramme i laget hvertfall.

 

Det tar tid å bygge et godt lag, men det forutsetter jo også at man har midler til det så klart (krysse fingrene for at cowboyene tar til vettet).

Lenke til kommentar
Det er bare Torres og Gerrard som er gode nok til å vinne en kamp alene...

Helt enig. Synd at så gode spillere sløser bort talentene sine i lag som ikke klarer å holde deres høye standard.

 

 

Lurer på hvordan tingene hadde vært uten glimrende enkeltspillere som Torres og Gerrard??

 

Det du bør lure på er hvordan tingene hadde vært med slike spillere i flere posisjoner, som flere av de andre topplagene har.

 

Da hadde Liverpool vært et bra lag. Men hvorfor burde han lure på det? Skal mye til for at dere får spillere i Gerrard/Torres-klasse i mange flere posisjoner.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Helt enig. Synd at så gode spillere sløser bort talentene sine i lag som ikke klarer å holde deres høye standard.

Spar deg de tåpelige kommentarene dine. Blir som at jeg skal si at det er synd Ronaldo og Rooney spiller på et lag der de aldri kommer til å oppleve suksess i Europa. Tåpelig.

 

Da hadde Liverpool vært et bra lag. Men hvorfor burde han lure på det? Skal mye til for at dere får spillere i Gerrard/Torres-klasse i mange flere posisjoner.

Alt som skal til er penger. Dere sa jo at vi aldri kunne få Torres heller, hvis han skulle bytte klubb så hadde han heller byttet til Barca eller Man Utd, men hehehehe ...

Lenke til kommentar
Helt enig. Synd at så gode spillere sløser bort talentene sine i lag som ikke klarer å holde deres høye standard.

Spar deg de tåpelige kommentarene dine. Blir som at jeg skal si at det er synd Ronaldo og Rooney spiller på et lag der de aldri kommer til å oppleve suksess i Europa. Tåpelig.

 

Da hadde Liverpool vært et bra lag. Men hvorfor burde han lure på det? Skal mye til for at dere får spillere i Gerrard/Torres-klasse i mange flere posisjoner.

Alt som skal til er penger. Dere sa jo at vi aldri kunne få Torres heller, hvis han skulle bytte klubb så hadde han heller byttet til Barca eller Man Utd, men hehehehe ...

Du mener Liverpool står i stil til Gerrard og Torres om dagen? En tåpelig kommentar uansett med tanke på fjoråret i CL.

 

Alt som skal til er ikke penger, så absolutt ikke. Benitez har brukt mye penger, Houllier enda mer. Ingen av dem med særlig suksess. Se på Arsenal.

Lenke til kommentar

Er brukt mye penger ja, men det er blitt brukt veldig feil. I stedet for én klassespiller som utgjør stor forskjell (som vi har et levende bevis på i Torres) er det blitt kjøpt 2-3 middelmådige spillere som i beste fall egentlig kunne vært stallfyll for de pengene.

 

Selg unna skrotet og kjøp klokt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har vi brukt mye penger? Nettoutgift på £18m er ikke akkurat heftig.

 

Edit: Det var £16m og det var i 2006. En liten feilkalkulering.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Spar deg de tåpelige kommentarene dine. Blir som at jeg skal si at det er synd Ronaldo og Rooney spiller på et lag der de aldri kommer til å oppleve suksess i Europa. Tåpelig.

Nei, det blir ikke som at du skal si det. United har alle muligheter til å gjøre det bra i Europa. Dessuten har Rooney og Ronaldo nok av gode medspillere... Tevez, Scholes, Ferdinand, Hargreaves, Vidic, Saar, Evra, Giggs (riktignok ikke den helt store spilleren i år). Samtidig som det er nok av unge talenter på vei opp som Anderson, Nani, Pique og Simpson.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Spar deg de tåpelige kommentarene dine. Blir som at jeg skal si at det er synd Ronaldo og Rooney spiller på et lag der de aldri kommer til å oppleve suksess i Europa. Tåpelig.

Nei, det blir ikke som at du skal si det. United har alle muligheter til å gjøre det bra i Europa. Dessuten har Rooney og Ronaldo nok av gode medspillere... Tevez, Scholes, Ferdinand, Hargreaves, Vidic, Saar, Evra, Giggs (riktignok ikke den helt store spilleren i år). Samtidig som det er nok av unge talenter på vei opp som Anderson, Nani, Pique og Simpson.

Nå syns jeg Giggs har vært en av de banens beste i hver kamp i det siste, har aldri sett på makan til pasningsfot som han har slått i det siste. Kan nevne Ron sitt mål mot West Ham. Men Liverpool har en gode spillere dem å, eks som de Wh1te nevner.

Lenke til kommentar
Du mener Liverpool står i stil til Gerrard og Torres om dagen? En tåpelig kommentar uansett med tanke på fjoråret i CL.

Hahahah. En dårlig periode og så er plutselig laget ikke lenger verdig for de gode spillerne? Så Rooney og Ronaldo skulle stukket fra Man Utd når dere hadde en dårlig periode i starten av sesongen? Må si jeg er glad Torres og Gerrard kjører kjærlighet foran slik insane tankegang.

 

Liverpool er en av verdens største klubber enten dere liker det eller ei. At vi ikke har hatt for mye nasjonal suksess endrer ikke på det, og heldigvis skjønner Torres og Gerrard det.

 

 

Nei, det blir ikke som at du skal si det. United har alle muligheter til å gjøre det bra i Europa. Dessuten har Rooney og Ronaldo nok av gode medspillere... Tevez, Scholes, Ferdinand, Hargreaves, Vidic, Saar, Evra, Giggs (riktignok ikke den helt store spilleren i år). Samtidig som det er nok av unge talenter på vei opp som Anderson, Nani, Pique og Simpson.

Hvor tar dere det fra? Så Liverpool har ikke alle muligheter til å gjøre det bra i ligaen? Jo, det har de. Men på samme måte som Man Utd i Europa har de som regel feilet i nyere tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...