Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir flau, rett og slett. Ja, vi fikk omkamp og ja, den skal vi vinne greit, men herregud da, hvordan er det mulig å spille like dårlig i andre omgang som i første? Jeg kan forstå at de blir litt tatt på senga av Lutons innsats i første, men å spille like rævva i andre? Bah. Ting stemmer veldig dårlig i Liverpool for tiden, og spesielt Kuyt og Crouch presterer like rævva som hele resten av året. Bare for å demonstere hvor dårlig stemmer i Liverpool så presterer Risse å score selvmål - MED HÅNDA! Jeg skjønner enda ikke hvordan det skal være mulig ...

 

Nei, det er flaut og egentlig er vi jo også heldige som greier omkamp kampen sett under ett. Fikk veldig dårlige minner tilbake til 3. runde-kampen mot Palace for noen år siden, men heldigvis fikk vi hvert fall omkamp på hjemmebane, som bør være overkjøring (ikke at jeg forventer det, men). Laget må virkelig heve seg hvis dette ikke skal bli en katastrofal sesong. Og jeg ser nok Benitez' avgang nærmere og nærmere må jeg si. Samtidig så greier vi ikke å signe Mascherano. Fy faen så ting går mot oss for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Det er bare å se videre. Slikt skjer av og til. Exeter holdt vel United til 0-0 for noen år siden, bare for å ta en sammenligning. Vi tar dem hjemme, og da regner jeg med at enten Torres eller Gerrard spiller, kanskje begge to. Det er sørgelig å si det, men uten de er vi ingenting for tiden.

Lenke til kommentar

Selv om Luton fortjente å vinne, og vil ha dårlig odds mot Liverpool på hjemmebane, kommer det nok noe godt ut av denne kampen for dem. Nå blir det omkamp, og de får 45 % av billettinntektene på omkampen. Og på Anfield er det en del mer sitteplasser enn Lutons 10.000.

 

Gosicnny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig flau akkurat nå. Er det mulig! Det virker på en måte som om alt går til helvete akkurat nå. Benitez får sikkert fyken og vi får sikkert ikke penger Masche engang.

 

Der var søndagen ødelagt.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Næmmen, så søt Hewitt da. Graver vi i gammel snø nå?

 

Edit: må bare legge denne til.

- Jeg er fornøyd med at vi får en ny kamp på Anfield. Der blir kampen litt annerledes, sa Liverpool-manager Rafael Benitez til Sky Sports.

 

Hoho.

 

Men ja slike kamper skjer, derfor jeg trakk frem Coventry :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Sånn går det når man har så utrolig dårlige spillere offensivt. Med en gang Liverpool fikk ballen var det jo bare å måke den opp til en av spissene som mister ballen 8/10 ganger og ikke greier å gjøre en eneste jævla dritt på egenhånd. Eneste som faktisk kanskje muligens kunne avgjort kampen på egenhånd var Babel, men han ble utrolig nok byttet ut for udugelige Voronin.

 

Nei, selg hele laget utenom Torres, Gerrard, Reina, Agger, Carra, Masche, Alonso og et par andre og start på nytt på de andre plassene.

Lenke til kommentar
Næmmen, så søt Hewitt da. Graver vi i gammel snø nå?

Nei, jeg bare minner dere om at selv ligavinnere kan gå på slike smeller, det virker som dere har en tendens til å glemme slike detaljer når Liverpool går på disse blemmene. :) Kanskje er det bare fordi jeg er skuffet nå, men det virker som om noen av folkene deres hygger seg mer når Liverpool tabber seg ut enn når Man Utd vinner, og det er jo litt synd for "supportere". Men som sagt, kan godt være fordi jeg er skuffet nå og fordi dere av en eller annen grunn alltid finner veien hit.

 

Vel, bare til å glemme kampen og glede seg til Anfield-oppgjøret. Nå fikk hvert fall Luton den økonomiske støtten de så sårt ville ha, med billettinntekter og nye TV-inntekter. Det er da noe positivt hvert fall.

 

Ellers får jeg glede meg over det eneste positive i dag - Thor Eggen. Norges mest underholdende kommentator som sier så mye dritt. :D

 

"Her sitter Voronin og ser ..."

*zoomer ut på en Voronin som står og tøyer ut*

 

Er slike gleder som får meg gjennom hverdagen når laget gjør slike flauser som i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...