ErlendRU Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Synd! Luton hadde virkelig fortjent det! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da var dette over... Håper på at vi vinner omkampen, og laget skjerper seg. Dette var pinlig... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Der var det over og Liverpool gikk på sin tredje kamp uten seier, mot City, Wigan og Luton (!!). Jaja, dette holder ikke. Rett og slett. Noe må gjøres, og det snartest. Synd! Luton hadde virkelig fortjent det! Hahaha.. Så sant, så sant.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Flaks at det i det hele tatt blir 1-1, Luton var klart best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 kan vel ikke si noe annet enn uffa nå gitt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg heia mer på luton enn liverpool i andre omgang. Makan til slapt spill. Unna forresten Riise å score på den siste sjangsen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Herregud, jeg er så oppgitt. Dette var en tam og pinlig affære, vel fortjent. Idiotisk at vi må bruke et forsøk til på å slå et lag som Luton, noe jeg ikke tar forgitt etter denne kampen/perioden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg blir flau, rett og slett. Ja, vi fikk omkamp og ja, den skal vi vinne greit, men herregud da, hvordan er det mulig å spille like dårlig i andre omgang som i første? Jeg kan forstå at de blir litt tatt på senga av Lutons innsats i første, men å spille like rævva i andre? Bah. Ting stemmer veldig dårlig i Liverpool for tiden, og spesielt Kuyt og Crouch presterer like rævva som hele resten av året. Bare for å demonstere hvor dårlig stemmer i Liverpool så presterer Risse å score selvmål - MED HÅNDA! Jeg skjønner enda ikke hvordan det skal være mulig ... Nei, det er flaut og egentlig er vi jo også heldige som greier omkamp kampen sett under ett. Fikk veldig dårlige minner tilbake til 3. runde-kampen mot Palace for noen år siden, men heldigvis fikk vi hvert fall omkamp på hjemmebane, som bør være overkjøring (ikke at jeg forventer det, men). Laget må virkelig heve seg hvis dette ikke skal bli en katastrofal sesong. Og jeg ser nok Benitez' avgang nærmere og nærmere må jeg si. Samtidig så greier vi ikke å signe Mascherano. Fy faen så ting går mot oss for øyeblikket. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er bare å se videre. Slikt skjer av og til. Exeter holdt vel United til 0-0 for noen år siden, bare for å ta en sammenligning. Vi tar dem hjemme, og da regner jeg med at enten Torres eller Gerrard spiller, kanskje begge to. Det er sørgelig å si det, men uten de er vi ingenting for tiden. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Selv om Luton fortjente å vinne, og vil ha dårlig odds mot Liverpool på hjemmebane, kommer det nok noe godt ut av denne kampen for dem. Nå blir det omkamp, og de får 45 % av billettinntektene på omkampen. Og på Anfield er det en del mer sitteplasser enn Lutons 10.000. Gosicnny Endret 6. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg er så utrolig flau akkurat nå. Er det mulig! Det virker på en måte som om alt går til helvete akkurat nå. Benitez får sikkert fyken og vi får sikkert ikke penger Masche engang. Der var søndagen ødelagt. Endret 6. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Tihihihihihi. Skal bli moro på jobb i morgen ja! Greit nok at B/C-laget vårt ble slått av Coventry i mikkemus cupen, men dette er så mye verre! Endret 6. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Får nå ikke håpe dere blir så blendet av Liverpool-gleden deres at dere glemmer hvilket lag dere selv visstnok holder med, og det lagets historie. Exeter er tross alt ikke noe større lag enn Luton. Slike kamper skjer. Like irriterende hver gang, men ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Næmmen, så søt Hewitt da. Graver vi i gammel snø nå? Edit: må bare legge denne til. - Jeg er fornøyd med at vi får en ny kamp på Anfield. Der blir kampen litt annerledes, sa Liverpool-manager Rafael Benitez til Sky Sports. Hoho. Men ja slike kamper skjer, derfor jeg trakk frem Coventry Endret 6. januar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sånn går det når man har så utrolig dårlige spillere offensivt. Med en gang Liverpool fikk ballen var det jo bare å måke den opp til en av spissene som mister ballen 8/10 ganger og ikke greier å gjøre en eneste jævla dritt på egenhånd. Eneste som faktisk kanskje muligens kunne avgjort kampen på egenhånd var Babel, men han ble utrolig nok byttet ut for udugelige Voronin. Nei, selg hele laget utenom Torres, Gerrard, Reina, Agger, Carra, Masche, Alonso og et par andre og start på nytt på de andre plassene. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skuffende..... først 0-0 mot Manchester City også LUTON! vi får håpe dette ikke er en omgangsyke som går på runde Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må si jeg fikk et lite smil om munnen nå. Nå så ikke jeg kampen, men når man tror at man har seieren i boks før kampen har spilt har store lag en lei tendes til å perstere dårlig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Næmmen, så søt Hewitt da. Graver vi i gammel snø nå? Nei, jeg bare minner dere om at selv ligavinnere kan gå på slike smeller, det virker som dere har en tendens til å glemme slike detaljer når Liverpool går på disse blemmene. Kanskje er det bare fordi jeg er skuffet nå, men det virker som om noen av folkene deres hygger seg mer når Liverpool tabber seg ut enn når Man Utd vinner, og det er jo litt synd for "supportere". Men som sagt, kan godt være fordi jeg er skuffet nå og fordi dere av en eller annen grunn alltid finner veien hit. Vel, bare til å glemme kampen og glede seg til Anfield-oppgjøret. Nå fikk hvert fall Luton den økonomiske støtten de så sårt ville ha, med billettinntekter og nye TV-inntekter. Det er da noe positivt hvert fall. Ellers får jeg glede meg over det eneste positive i dag - Thor Eggen. Norges mest underholdende kommentator som sier så mye dritt. "Her sitter Voronin og ser ..." *zoomer ut på en Voronin som står og tøyer ut* Er slike gleder som får meg gjennom hverdagen når laget gjør slike flauser som i dag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er jo helt naturlig å slenge litt dritt når en rival presterer dårlig. Jeg hadde ikke forventet mindre hvis United hadde gjort det samme Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette var dårlig. Luton var det beste laget, hadde fortjent å vinne. Må nesten si oss heldige med omkamp. Hvor er bananen og nightkeeper? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå