CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Babel ut faktisk! Forstår du hva Benitez tenker med?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Han sender Babel ut, som jeg anså som den eneste mannen som kan score mål, utenom Alonso og kanskje Bønna. Herregud den mannen.. og Peter Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Babel ut faktisk! Forstår du hva Benitez tenker med?? Nei, det tror jeg er få som gjør. Men Peter ser ut til å redde oss en gang for alle;) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Faen, dette tok sin tid ja... Og det var faktisk Crouch som scorte... Jaja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Unnskyld at jeg ler, men hahahaha. Er det mulig? Selvmål med hånda faktisk. Endret 6. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Burde bare mangle at han scoret der. Om han ikke hadde det, hadde jeg personlig skutt han. Unnskyld at jeg ler, men hahahaha. Er det mulig? At vi leder 1-0? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) DRITT! Så SYKT ufortjent! :/ Heldigvis var det Crouch som scora, det hjelper iallfall litt. ENDRET: J. A. Riise Goscinny Endret 6. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hælvettes møkka nordmann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Riise Riise Riise, erre muli? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og der var vi tilbake der vi begynte Pokker, Riise... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er flaut. Alastor, vær så snill å ikke si noe. Jeg blir trist. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dårlige tider for Liverpool supportere er dette... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) EDIT: sorry Endret 6. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er flaut. Alastor, vær så snill å ikke si noe. Jeg blir trist. Beklager, jeg forsøker å være så mild så mulig. Men bra dere selv ser at ikke alt fungerer 100% om dagen. Uansett, 1-1 betyr omkamp hjemme, og der tar dere de glatt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er rett og slett flaut. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er flaut. Alastor, vær så snill å ikke si noe. Jeg blir trist. Beklager, jeg forsøker å være så mild så mulig. Men bra dere selv ser at ikke alt fungerer 100% om dagen. Uansett, 1-1 betyr omkamp hjemme, og der tar dere de glatt. Tja, når det gjelder Liverpool om dagen kan vi ikke ta noe for gitt. Regner med Gerrard og Torres er med i en eventuell omkamp. Men det jeg tenker mest på nå er egentlig Inter kampen. Jeg regner faktisk med at vi spiller minst like bra som Luton spiller mot oss da. Tenker på resultatet. Spillerne i Liverpool må gjøre noe med instillingen sin. De må nesten gå med samme innstilling mot lag som Reading, Derby, Luton som de gjør mot Arsenal, ManU og Inter. Om ikke, ser vi hvordan der går.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er rett og slett flaut. Mer enn flaut, dette er lavmåls fra laget... Jeg har ikke ord, for hvor skuffet jeg er... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 El Zhar kommer inn nå. Han har scoret i cupen før han, og nå har han omtrent 5min å gjøre det på nytt igjen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er helt fiasko , sykt pinlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå