Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Benitez går må jeg dessverre si at det ikke er overraskende. Kampen mot Luton nå er vel egentlig beviset på at ting ikke fungerer. Det finnes ikke noe mønster og spillerne vet ikke hva de skal gjøre. Spissene er totalt ufarlige og midtbanen løper rundt som noen skremte høner.

 

Vi blir jo overspilt av Luton :nei:

Lenke til kommentar
Hvis Benitez går må jeg dessverre si at det ikke er overraskende. Kampen mot Luton nå er vel egentlig beviset på at ting ikke fungerer. Det finnes ikke noe mønster og spillerne vet ikke hva de skal gjøre. Spissene er totalt ufarlige og midtbanen løper rundt som noen skremte høner.

 

Vi blir jo overspilt av Luton :nei:

 

må si meg enig

Lenke til kommentar

Benitez ut, Mourinho inn, hadde vært nydelig for min del. Han har alt som Benitez ikke har, som jeg har nevnt mange ganger tidligere i tråden.

 

Samtidig må jeg få uttrykke min frustrasjon rundt eierne. Hvis ikke vi klarer å skaffe oss Mache før eventuelt andre klubber, og da spesielt i England, syntes jeg de ikke har noe å gjøre i Liverpool. I Liverpool, som en av verdens største klubber, kan man ikke kjøpe opp klubben, for å beregne å ikke bruke penger. Greit de la ut for Torres, men.. Se på andre klubber! Man bruker penger, man sparer ikke penger i Barcelona, Real Madrid, Man Utd, Chelsea, Milan, og Inter. Idiotisk.

 

Jeg må le, hadde Luton vært effektive burde de hvertfall hatt et mål. Dere er middelmådige uten Torres og Gerrard.

Og Mashe.

Lenke til kommentar

Dere er vel strengt tatt like middelmådige uten Ronaldo og Rooney, er dere ikke? Var jo en praktkamp dere spilte i går før Rooney kom innpå. ;)

 

Luton tar oss på det vi har manglet de siste 3-4 kampene - innsats og entusiasme. Du ser hvor stor en slik kamp er for dem, mens våre spillere tar altfor lett på det. Det er derfor kamper mot klart dårligere motstand kan bli farlige.

Lenke til kommentar
Dere er vel strengt tatt like middelmådige uten Ronaldo og Rooney, er dere ikke? Var jo en praktkamp dere spilte i går før Rooney kom innpå. ;)

 

Luton tar oss på det vi har manglet de siste 3-4 kampene - innsats og entusiasme. Du ser hvor stor en slik kamp er for dem, mens våre spillere tar altfor lett på det. Det er derfor kamper mot klart dårligere motstand kan bli farlige.

 

Vel, vi møtte Aston Villa. Men det er sant det du sier, mangler vi Rooney og Tevez er vi ille ute. Ronaldo klarer vi oss uten, Park var knallbra i går, Nani og Giggs kan også briljere, men det skjer dessverre ikke ofte nok.

Lenke til kommentar

Luton kan fort være et farligere lag å møte enn Villa på grunn av innsatsen deres i en slik kamp. Ser jo hvor mye det betyr for dem, de er på våre spillere som klegg med en gang, det er beundringsverdig og gjør at vi lar oss stresse (litt for mye). Synd at den entusiasmen forsvinner for mange av våre spillere når det ikke er store lag vi møter lenger. Ikke at det er noen unnskyldning, men det er jo tross alt en opprinnelse bak "cup er cup". Men jeg tror nok forskjellen på Liverpool og Luton lar seg vise i andre omgang, nemlig at vi greier å score flere mål enn dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...