OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er ikke de spillerne som løper rundt på banen. Det er de spillerne som småjogger rundt på banen! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Grei kamp i går, ikke glem at Porthsmouth har bedret seg med ny eier... Vi kunne tatt tre poeng men ja.... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Grei kamp i går, ikke glem at Porthsmouth har bedret seg med ny eier... Vi kunne tatt tre poeng men ja.... 7390357[/snapback] såg ikke kampen igår, er ikke sikker om de sendte den heller. var liverpool best? hadde de flest sjangser?^^, Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Synes ikke det er greit å gi fra seg to poeng mot Portsmouth på Anfield selv om de har fått seg nye eiere altså. Men når innsatsen er så elendig som den var i 2. omgang i går blir det såklart ikke 3 poeng. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dumt at vi ikke grep muligheten til å kapre 3. plassen bedre, men så lenge vi har så mange skadde kan man ikke bli irritert over det. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Synes da man kan bli nokså irritert over måten laget spiller på. Ser jo direkte slappe ut. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 De ser ikke slappe ut. De er slappe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det som er gledelig i all motgangen er jo at vi ligger på en sjuendeplass, bare to poeng bak tredjeplassen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det sier jo egentlig det meste om kvaliteten på lagene i PL utenom CHelsea og ManUtd denne sesongen, så under pari som Liverpool har vært i år. Lenke til kommentar
cookie89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvordan trur dere det går i dag? Eg trur vi tar denne !! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Med bortestatistikken til Liverpool i år så hadde jeg vel ikke håpet på noe mer en uavgjort hvis jeg var dere Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Med bortestatistikken til Liverpool i år så hadde jeg vel ikke håpet på noe mer en uavgjort hvis jeg var dere 7407380[/snapback] HÅPER jo på seier da. Men det er jo nettopp slike lag som Wigan som er vanskelige å slå. Men nå er visst Xabi Alonso fit for fight igjen, så vi kommer ikke til å ha en så ustabil midtbane. Vanskelig å si hva resultatet blir, men håper vi tar sesongens første borteseier i dag. Satser på noe lignende dette laget: Reina Finnan Carra Agger Riise Pennant Gerrard Alonso Garcia Bellamy Kuyt Edit: Var nesten det laget, men wtf? Midtbanen: Luis Garcia Jamie Carragher Steven Gerrard Xabi Alonso Det var jo en merkelig sammensetting da, men i det minste holdt han Gerrard i midten da. Endret 2. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bellamy har nettet to ganger før det er spilt 30 min, rimelig het idag ja Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 LOL 0-4 til L.Pool 44" min Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Haha! Endelig! Vi gruser Wigan så sinnsykt! Endelig viser Bellamy akkurat hvorfor vi kjøpte ham. For en avslutter! En konstant trussel mot "forsvaret" til Wigan. Ååh detta er så digg! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bellamy imponerer i dag gitt Ellers ved pause; 3 avslutninger på mål = 4 mål :!: Lenke til kommentar
cookie89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 gud å deili!! fy faen så bra spilt! håper det fortsetter i 2.omgang!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 orgasmisk fotball kamp:D Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er det mulig å få sett denne kampen i opptak? Evt. noen som tok opptak av en stream e.l.? Har ikke anledning til å se kampen i dag, men SKAL se denne kampen! Kjedelig å følge en slik kamp på VGlive Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.footballunlimited.net/forumdisplay.php?f=31 - For de som ikke har Canal Plus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå