Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Bah, håper dere ikke er så feige at dere kvitter dere med Benitez. Jeg synes han gjør det beste ut av hva han har tilgjengelig. Kommer Mourinho kan dere vinke totalt farvel til den fotballen dere har prøvd dere endel på i år.

Hvis det skjer tar det lang tid før jeg klarer å like laget igjen. Huff, jeg håper virkelig ikke at han får fyken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det skjer tar det lang tid før jeg klarer å like laget igjen. Huff, jeg håper virkelig ikke at han får fyken.

 

Du kan jo ikke slutte å like laget fordi treneren blir sparket?

Nei, jeg mente det jo ikke sånn heller. Er bare det at hvis Mourinho eller noen liknende han skulle tatt over hadde jeg ikke hatt den samme tilliten. Å ha en Manager man ikke liker er kjempedøvt.

Lenke til kommentar

Mourinho inn?? det går jo ikke. Hvis dette skjer så er det vel et bevis på at Våre amerikanske "venner" ikke bryr seg det minste om kultur og arven til klubben.

 

men at Benitez går er dessverre ikke usansynlig. Jeg liker det ikke!! Men med USA kapital så er det KUN seier som er godt nok, ikke sportslig men økonomisk.. Så jeg tror nesten det er slik at Benitez må hale iland BÅDE Fa cupen og Cl for å holde seg kunstig i live et år til.

 

Crouch, riise og Momo ut for Masch JA TAKK!!!

Lenke til kommentar

Da nærmer det seg kick-off på Kenilworth Road, og dette er mannskapet Rafa har valgt:

 

Itandje

 

Finnan - Carragher - Hyypiä - Riise

 

Benayoun - Lucas - Alonso - Babel

 

Crouch - Kuyt

 

 

På papiret et sterkt nok lag til å herje med Luton, med ikke hvis vi spiller som vi gjorde mot Derby og Wigan.

Det store spørsmålet mitt er hvem som skal ta ansvar og score mål her, med Torres ikke en gang med i troppen...

Lenke til kommentar
jaja, heldig at dere ikke ligger under ser jeg.. :)

 

 

Heldig er ikke ordet.. Luton har jo hatt så mange sjanser at det er rått. Og vi har jo knapt vært over midten..

 

Bra sett!!!

 

Men jeg har sett brusflasker som har vært mer spennende en dette..

 

Klart Luton tenkte: VI HAR EN SJANSE!! å så fikk de vite at Gerrard og Torres ikke spiller..hva skjer i hodene deres da?

 

Men det er ikke noen unnskyldning, dette er nesten på grensen til patetisk

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...