Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay, fikk hjemmedrakta i bursdagsgave. :D Uten trykk da, så det må jeg ordne selv, lurer litt på hvem jeg skal ha. :hmm: Tror det blir Torres på denne, Gerrard på bortedrakta og Agger på 3.drakta om jeg får skaffa de også. :hmm:

Happy birthday ;)

 

Ta Torres du... Jeg tok Babel for å skille meg ut, men du liker å være ordinær?

 

 

Har faktisk meget lyst på Babel på tredjedrakta :D

Men er veldig usikkert.

Lenke til kommentar
har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg.

 

og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år.

 

tror det ligger sånn forbandelse over det der ass....

 

Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom :(

Lenke til kommentar
har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg.

 

og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år.

 

tror det ligger sånn forbandelse over det der ass....

 

Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom :(

 

Jeg så en jente med Kuyt-drakt i en gymtime for litt siden, trodde hun var den eneste som var dum nok til å finne på noe slikt :)

Lenke til kommentar
har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg.

 

og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år.

 

tror det ligger sånn forbandelse over det der ass....

 

Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom :(

 

Jeg så en jente med Kuyt-drakt i en gymtime for litt siden, trodde hun var den eneste som var dum nok til å finne på noe slikt :)

 

Hehe, ja lett å være etterpåklok :p

Lenke til kommentar

Dere vet at det er mulig å dampe av trykk på drakter ja? har gjort det på min drakt engang, men det anbefales bare hvis dere er desperate nok, det blir ikke helt 100% bra.

 

Men når jeg fikset nytt trykk, må man se veldig godt etter for å legge merke til at det har stått noe annet før, og det går mer og mer bort for vær vask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...