Suburbian Hero Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Yay, fikk hjemmedrakta i bursdagsgave. Uten trykk da, så det må jeg ordne selv, lurer litt på hvem jeg skal ha. Tror det blir Torres på denne, Gerrard på bortedrakta og Agger på 3.drakta om jeg får skaffa de også. Happy birthday Ta Torres du... Jeg tok Babel for å skille meg ut, men du liker å være ordinær? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har faktisk lyst på Benayoun på en drakt eg Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ta Torres, rett og slett fordi han eier. Og kjøp samtidig bortedrakta med Gerrard, da kjører du samme vei som flere av oss andre her på forumet. Haha, da er jeg orginal - har nemlig motsatt Forvørig gratulerer med dagen Erlend! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hehe. Så lenge folk velger Liverpool-spillere, nye så vel som gamle og legender, så er vi alle fornøyde. Folk bør velge de spillerne de liker best, så "enkelt" er det vel. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Yay, fikk hjemmedrakta i bursdagsgave. Uten trykk da, så det må jeg ordne selv, lurer litt på hvem jeg skal ha. Tror det blir Torres på denne, Gerrard på bortedrakta og Agger på 3.drakta om jeg får skaffa de også. Happy birthday Ta Torres du... Jeg tok Babel for å skille meg ut, men du liker å være ordinær? Har faktisk meget lyst på Babel på tredjedrakta Men er veldig usikkert. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva skjer med Everton og Blackburn da?? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har faktisk meget lyst på Babel på tredjedrakta Men er veldig usikkert. Da tar du Babel! Ja det kan være vanskelig og velge hvem du vil ha på drakta. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har faktisk meget lyst på Babel på tredjedrakta Men er veldig usikkert. Da tar du Babel! Nei, du tar fabregas Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg. og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år. tror det ligger sånn forbandelse over det der ass.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Haha, vennligst kjør navnløse drakter fremover. Messi: Du må lete litt til for å komme til Arsenal-tråden. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har faktisk meget lyst på Babel på tredjedrakta Men er veldig usikkert. Da tar du Babel! Nei, du tar fabregas Forvillet Arsenal supporter. Liker dere godt her inne Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 tror jeg nesten må det ass , har forrige bortedrakta med crouch også.. tja Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg. og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år. tror det ligger sånn forbandelse over det der ass.... Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg. og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år. tror det ligger sånn forbandelse over det der ass.... Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom Jeg så en jente med Kuyt-drakt i en gymtime for litt siden, trodde hun var den eneste som var dum nok til å finne på noe slikt Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Årets drakt me nummer 9 bakpå Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har sissoko som jeg tok på hjemmedrakta i fjor og alle ser jo hvordan han har utviklet seg. og i år tok jeg Kuyt på bortedrakta og alle ser jo hvordan form han har vært i år. tror det ligger sånn forbandelse over det der ass.... Jeg har årets hjemmedrakt med Kuyt bakpå...makan til bom Jeg så en jente med Kuyt-drakt i en gymtime for litt siden, trodde hun var den eneste som var dum nok til å finne på noe slikt Hehe, ja lett å være etterpåklok Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Messi: Du må lete litt til for å komme til Arsenal-tråden. Hehe, sjønner bare ikke hvorfor folk må spør om hvem de skal ha på drakta. Velg den de liker best(fra liverpool såklart), enkelt å greit. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dere vet at det er mulig å dampe av trykk på drakter ja? har gjort det på min drakt engang, men det anbefales bare hvis dere er desperate nok, det blir ikke helt 100% bra. Men når jeg fikset nytt trykk, må man se veldig godt etter for å legge merke til at det har stått noe annet før, og det går mer og mer bort for vær vask. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Juventus klar til å by 17 mill for Javier Mascherano. Nå må eierne få ut fingern, eller så må det skje en rask utvikling i overgangene til Crouch og Sissoko! Samtidig i denne artikkelen skriver The Observer at Mourinho vil tilbake til England, og aller helst etterfølge Rafa... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bah, håper dere ikke er så feige at dere kvitter dere med Benitez. Jeg synes han gjør det beste ut av hva han har tilgjengelig. Kommer Mourinho kan dere vinke totalt farvel til den fotballen dere har prøvd dere endel på i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå