Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det Mascherano som gledet seg til å spille for The Red Devils da han hadde signert for Liverpool? :) Tror det var han, hehe..

Ja, det var Mascherano... Tabber kan skje, men dette var en av de grovere. Jaja, han har jo fikset tabben med godt spill for oss :)

Grusom start, men som du sier.. han har fikset tabben med å spille bra for Liverpool. Men skal også sies at kilden til dette var The Sun.

Det er tabloiden The Sun som fredag skriver at argentineren er en smule begrepsforvirret.

Så en kan jo aldri være sikker på om dette faktisk var tilfelle.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Var det Mascherano som gledet seg til å spille for The Red Devils da han hadde signert for Liverpool? :) Tror det var han, hehe..

Ja, det var Mascherano... Tabber kan skje, men dette var en av de grovere. Jaja, han har jo fikset tabben med godt spill for oss :)

Grusom start, men som du sier.. han har fikset tabben med å spille bra for Liverpool. Men skal også sies at kilden til dette var The Sun.

Det er tabloiden The Sun som fredag skriver at argentineren er en smule begrepsforvirret.

Så en kan jo aldri være sikker på om dette faktisk var tilfelle.

Uansett leser nesten ingen i Liverpool The Sun - så ingen skade skjedd ;)
Lenke til kommentar

Mascherano har også sagt at hvis han ikke får fortsette i Liverpool (noe han for guds skyld må da, jævlig hippie-amerikanere!), så drar han til utlandet fordi han ikke vil spille MOT Liverpool. Så hey, der var den saken avgjort. :) Uansett hvor han måtte ende opp, om det så var i Man Utd, så kan vi ikke skylde på andre enn oss selv uansett. Masche vil spille for oss, og vi har alle muligheter til å signere ham, men amerikanerne vil ikke betale ... Så jeg håper nesten at Masche nå går inn i forhandlinger med en utenlandsk klubb, slik at amerikanerne får både trener, spillergruppen og supportere totalt imot seg. Er så lei av dem nå. Men bare nesten, dog, aller mest håper jeg de løser det ved å signere ham. ;)

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke forestille meg noe annet enn at vi sikrer oss Mascherano iløpet av januar. At vi får inn nye spillere, er jeg imidlertid mer tvilsom til - i så fall blir det ukjente spillere på billigsalg.

 

Over til noe helt annet. Hva mener dere om at Liverpool takket nei til å hjelpe Luton ut av en økonomisk vanskelig situasjon? LINK Ser at mange som diskuterer dette på dagbladet.no mener dette er smålig av Liverpool.

 

Jeg mener derimot at det er utrolig frekt av Luton å komme med en sånn forespørsel. Hvis jeg skulle hatt veldig dårlig økonomi og hadde flere inkasso-saker, skulle jeg så bedt f.eks. min rike sjef om han kan betale deler av gjelden min? Selvsagt gjør man ikke det! Og hvis Liverpool skulle hjulpet Luton ut av en økonomisk krise, hva da med alle andre som IKKE fikk hjelp? Da blir det forskjellsbehandling. Dette er rett og slett latterlig, spør du meg. Her er det Luton - ikke Liverpool - som bør ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk det hadde vært en helt grei gest fra Liverpool å gjort. Det er ikke hver gang Luton møter et lag som Liverpool og jeg mener at Benitez (hvis det var han som tok avgjørelsen om å avslå) burde ha gjort det for å gå foran med et godt eksempel. Det er liksom snakk om 1 mill kroner, og det ryktet man kunne fått for å gjort noe sånt hadde vært knallbra for hans egen posisjon.

Lenke til kommentar

Liverpool har bidratt med pengehjelp før. Hvorfor ikke hedre dem for det, istedenfor å bruke det som et påskudd for at vi også trenger hjelp... En gang må man sette ned foten, ellers vil jo dette bli utnyttet og misbrukt! Greit om Liverpool vurderer det dithen at de kan hjelpe, men da burde det være på eget initiativ og ikke fordi noen griske frekkinger i Luton-styret vil utnytte Liverpools gavmildhet.

Lenke til kommentar

Syns det er smålig. Forskjellsbehandling? Er ikke mange klubbene i den situasjon i England som møter storklubber iløpet av et år. Å at en større andel gis til klubber i lavere ligasystem er ikke unormalt i England, at de fremmer slik forspørsler er noe annet. Viser vel hvilken situasjon Luton er i, å det gjør det enda verre.

Lenke til kommentar
Liverpool vurderer slovakisk forsvarsspiller

Guardian skriver at Liverpool vurderer Zenit St. Petersburgs slovakiske forsvarsspiller Martin Skrtel. Forsvarsspilleren er tilgjengelig for fire millioner pund. Skrtel har spilt over 60 kamper for Zenit etter overgangen i 2003.

 

Hva tror dere om dette mulige kjøpet? 4M£ blir det snakket om. Alt jeg vet er at han er 23 år gammel, 1.90 høy, slovaker. Tror dere at dette er noe å satse pengene våre på?

Lenke til kommentar
Jeg mener derimot at det er utrolig frekt av Luton å komme med en sånn forespørsel. Hvis jeg skulle hatt veldig dårlig økonomi og hadde flere inkasso-saker, skulle jeg så bedt f.eks. min rike sjef om han kan betale deler av gjelden min? Selvsagt gjør man ikke det! Og hvis Liverpool skulle hjulpet Luton ut av en økonomisk krise, hva da med alle andre som IKKE fikk hjelp? Da blir det forskjellsbehandling. Dette er rett og slett latterlig, spør du meg. Her er det Luton - ikke Liverpool - som bør ha dårlig samvittighet.

Forespørsel om å få alle billettintektene fra 1 kamp fordi de er på randen av konkurs. Frekt? Don't think so.

Lenke til kommentar
Forespørsel om å få alle billettintektene fra 1 kamp fordi de er på randen av konkurs. Frekt? Don't think so.

 

Mener du virkelig at Liverpool skulle gitt etter for dette? Ærlig talt, dette er da business og alle penger er gode penger. Du kan ikke kommer her å si at; "stakkars oss, vi er så små og har lite penger så da vil vi ha alt". Dette blir jo bare dumt. Det er slikt man kan arrangere vennskapskamper for.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Mener du virkelig at Liverpool skulle gitt etter for dette? Ærlig talt, dette er da business og alle penger er gode penger. Du kan ikke kommer her å si at; "stakkars oss, vi er så små og har lite penger så da vil vi ha alt". Dette blir jo bare dumt. Det er slikt man kan arrangere vennskapskamper for.

Når det gjelder en så alvorlig konsekvens som konkurs, så synes jeg ikke det er urimelig at Liverpool lar dem få inntektene. Dette er jo nesten bare lommerusk for Liverpool uansett.

Lenke til kommentar

Så det du sier er at hver gang toppklubbene møter klubber i lavere divisjoner med økonomoproblemer, så skal PL klubbene gi pengene til de i lavere liga? Hvor vil dette da ende. Ser jo for meg neste kamp som Liverpool møter et lag fra lavere liga; "Dere ga til de, så hvorfor ikke til oss?".

Lenke til kommentar
Yay, fikk hjemmedrakta i bursdagsgave. :D Uten trykk da, så det må jeg ordne selv, lurer litt på hvem jeg skal ha. :hmm: Tror det blir Torres på denne, Gerrard på bortedrakta og Agger på 3.drakta om jeg får skaffa de også. :hmm:

 

Gratulerer med dagen da :) Jeg stemmer på Torres. Jeg har han på hjemmedrakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...