Superparanoid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Selvsagt slår vi Luton! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja. Vi gjør nok det, men jeg har sluttet å tro på at det blir festfotball fra Liverpool sin side etter det jeg har sett i det siste (og ikke minst mot Luton). Bare vi ikke slipper inn mål burde det gå greit. Jeg både håper og tror at spissene vil sette sjansene sine i denne kampen i og med at Lutons forsvar og keeper ikke er av øverste hylle. Vi burde uansett se på Luton som en likverdig motstander som etthvert PL lag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Normalt sett skal vi valse over og knuse Luton ja, men når vi sliter sterkt med å slå Derby og spiller uavgjort mot Wigan så er jeg jaggu meg ikke sikker altså. Er vel to år siden vi lå under 1-3 for Luton i en kamp, selv om vi vant 5-3 så sier jo det noe om at dette kanskje ikke er den letteste oppgaven. Jeg tipper vi vinner, men blir neppe storseier. Måtte jeg ta feil. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håper vi slipper å slite så mye som vi gjorde sist! Håper Rafa tar med Torres, ihvertfall på benken, er jo bare han som kan score nå som Gerrard er ute... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg håper på dette laget. Med tanke på unge spillere osv... ---------itandje-------------------------- finnan-------hoobs-------carra--------insua pennant---------lucas---------mascherano---leto --------------babel-------------el zhar---------- jeg tipper vi vinner 3-0 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ---------itandje-------------------------- finnan-------hoobs-------carra--------insua pennant---------lucas---------mascherano---leto --------------babel-------------el zhar---------- hvem i huleste er de? og er han god? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Han har gjort det meget bra i reservelagskampene, men er vel litt skeptisk til å la han få starte en kamp enda. Hvis han skal brukes kan han vel eventuelt bli byttet inn. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har ikke så veldig sansen for El'Zhar. Håper heller Jay Spearing får sjangsen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 El zhar har spilt 1 kamp fra start i Carling cup og kommet inn 1 gang i carling cup, han scoret også. Han fikk også 7 poeng (av liverpool den kampen han spilte. det jeg har sett og hørt om han er ganske bra, å jeg vil se han spille fra start. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ---------itandje-------------------------- finnan-------hoobs-------carra--------insua pennant---------lucas---------mascherano---leto --------------babel-------------el zhar---------- hvem i huleste er de? og er han god? Om du ikke vet hvem de er så, tror jeg dessvere du ikke er noen stor lfc fan! Tror også laget blir noe liggnende, men bare lurer på om han vil starte med pennant Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg tror dere tar Luton ganske greit. Dere scorer et par tre mål og holder nullen. Dere kan jo stille med et sterkt mannskap på søndag ettersom at dere ikke har kamp igjen før neste helg. Trasig for dere at sentrale spillere går glipp av denne kampen, men jeg tror dere vinner greit allikevel. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det blir nok stortap i morgen/dag gutter Endret 5. januar 2008 av mufc9 Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Joda, bør gå ganske greit. Får se hvem Benitez plukker ut. Får sikkert se noen ungen spillere prøve seg. Lucas håper jeg er med. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ifølge liverpool.no så er Manchester United interessert i Mascherano! Akkurat det regner jeg imidlertid bare er bullshit, etter hva som skjedde i forbindelse med Heinze-saken i høst. Men hvis så skulle skje, kommer det til å klikke totalt for meg... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ifølge liverpool.no så er Manchester United interessert i Mascherano! Akkurat det regner jeg imidlertid bare er bullshit, etter hva som skjedde i forbindelse med Heinze-saken i høst. Men hvis så skulle skje, kommer det til å klikke totalt for meg... hmm, ettersom jeg har fått det med meg er det mere mascherano som vil til united.. - Javier Mascherano: I want to join Tevez at Manchester United - Mascherano desperate to play for Reds Endret 5. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du vet at Liverpool er Reds, ikke United sant? Og den første linken er vel ikke akkurat troverdigheten selv. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du vet at Liverpool er Reds, ikke United sant? Hehe, flere United supportere som har gått på den smellen der. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kvalitets-research der ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Du vet at Liverpool er Reds, ikke United sant? Og den første linken er vel ikke akkurat troverdigheten selv. Begge lagene kaller seg for Reds. Har du noe bevis som tilsier at bare Liverpool er "reds"? Tilogmed Uniteds hjemmeside bruker "Reds". Endret 5. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Blir vel kalt The Reds i begge leirer ja. Mulig at det ble kalt på Liverpool først, og at The Reds for United sin del har blitt en slags forkortelse for The Red Devils. Ikke vet jeg, men det nytter ikke å diskutere her allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå