Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Vi gjør nok det, men jeg har sluttet å tro på at det blir festfotball fra Liverpool sin side etter det jeg har sett i det siste (og ikke minst mot Luton).

Bare vi ikke slipper inn mål burde det gå greit. Jeg både håper og tror at spissene vil sette sjansene sine i denne kampen i og med at Lutons forsvar og keeper ikke er av øverste hylle.

 

Vi burde uansett se på Luton som en likverdig motstander som etthvert PL lag.

Lenke til kommentar

Normalt sett skal vi valse over og knuse Luton ja, men når vi sliter sterkt med å slå Derby og spiller uavgjort mot Wigan så er jeg jaggu meg ikke sikker altså. Er vel to år siden vi lå under 1-3 for Luton i en kamp, selv om vi vant 5-3 så sier jo det noe om at dette kanskje ikke er den letteste oppgaven. Jeg tipper vi vinner, men blir neppe storseier. Måtte jeg ta feil.

Lenke til kommentar
---------itandje--------------------------

 

finnan-------hoobs-------carra--------insua

 

pennant---------lucas---------mascherano---leto

 

--------------babel-------------el zhar----------

hvem i huleste er de? og er han god?

 

Om du ikke vet hvem de er så, tror jeg dessvere du ikke er noen stor lfc fan!

Tror også laget blir noe liggnende, men bare lurer på om han vil starte med pennant :hmm:

Lenke til kommentar
Ifølge liverpool.no så er Manchester United interessert i Mascherano! Akkurat det regner jeg imidlertid bare er bullshit, etter hva som skjedde i forbindelse med Heinze-saken i høst. Men hvis så skulle skje, kommer det til å klikke totalt for meg...

hmm, ettersom jeg har fått det med meg er det mere mascherano som vil til united..

 

- Javier Mascherano: I want to join Tevez at Manchester United

- Mascherano desperate to play for Reds

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...