Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Sang konstant når jeg var der jeg og, skulle bare mangle. Stod ikke på The Kop da, står man der så blir man vel enda mer revet med i sangene. Stemningen på Porto-kampen var veldig bra. Har hørt bedre, men på CL-kvelder pleier det alltid være en veldig fin atmosfære og en god ramme rundt kampene på Anfield. Men det er synd at stemningen i ligaen bare går nedover og nedover, stadig færre som gidder å synge, og det gjelder egentlig alle arenaer, inkludert Anfield. Skjønner ikke hva som gjør at folk ikke gidder åpne kjeften og synge konstant da også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du mener en måling av decibel har noe praktisk betydning?
Det er jo et diskusjonsspørsmål, men det går definitivt an å måle ;)

Ja, men det blir jo så mye feil fra stadio til stadio. Måler de eksakt samme sted på hver stadio? Hvor står de som lager mest liv da isåfall? Det kan jo være veldig variabelt.

Lenke til kommentar
Så du mener en måling av decibel har noe praktisk betydning?
Det er jo et diskusjonsspørsmål, men det går definitivt an å måle ;)

Ja, men det blir jo så mye feil fra stadio til stadio. Måler de eksakt samme sted på hver stadio? Hvor står de som lager mest liv da isåfall? Det kan jo være veldig variabelt.

Det har du rett i, men jeg gjetter på at denne målingen er ment for å gi en pekepinn på hvor mye liv det er på hver stadion. Og selvfølgelig kan ikke en slik test bli nøyaktig. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Så du mener en måling av decibel har noe praktisk betydning?
Det er jo et diskusjonsspørsmål, men det går definitivt an å måle ;)

Ja, men det blir jo så mye feil fra stadio til stadio. Måler de eksakt samme sted på hver stadio? Hvor står de som lager mest liv da isåfall? Det kan jo være veldig variabelt.

Det har du rett i, men jeg gjetter på at denne målingen er ment for å gi en pekepinn på hvor mye liv det er på hver stadion. Og selvfølgelig kan ikke en slik test bli nøyaktig. Tror jeg da.

 

 

Er ening med deg Andersc, tror overhode ikke en slik test kan være nøyaktig. Er noen som er veldig vanskelig og måle.

Men er noe jeg tror.

Lenke til kommentar

for å si det sånn, på Drømmenes Teater så er det i alle fall slik at støynivået starter i Stretford End, men om det er der det er høyest vet jeg ikke, men så klar, det varierer jo over hele stadion hvor det er nøytrale fans, bortlaget(som mest sannsynlig lager minst), supporterne som ikke er så høylytte og de som er mest hyppige med å sette i gang og aller helst synger/roper hele matchen gjennom.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så du mener en måling av decibel har noe praktisk betydning?

 

Selvfølgelig har det en praktisk betydning. Decibel er jo en måleenhet for lydnivå. Hvis fansen skal hviske sangene så kan de like gjerne holde kjeft.

Lenke til kommentar
Så du mener en måling av decibel har noe praktisk betydning?

 

Selvfølgelig har det en praktisk betydning. Decibel er jo en måleenhet for lydnivå. Hvis fansen skal hviske sangene så kan de like gjerne holde kjeft.

Er så mange andre faktorer som teller inn at det blir latterlig. Utforming på stadion, tak over tribune, refleksjon, plassering av mic, osv.

Lenke til kommentar
Jeg vil anta at de har tatt hensyn til disse faktorene. Hva får deg til å tro at de ikke har gjort det? At United er så langt nede?

Hva som får meg til å tro at de ikke har gjort det? Siden dette er en høyst uformell måling, å jeg tviler på at de har leid inn ingeniører på akustikk som kunne regnet ut dette på alle baner siden dette ville tatt enormt med tid og penger. Derfor.

 

Hvorfor trekker du inn United? Hvorfor skulle jeg prøve å bortforklare plasseringen vår; når vår egen manager mener at fansen er stille? Jeg vet at lydnivået er til tider lavt på Old Trafford, dette grunnet en enorm stadion å en fanskare som er blitt mer og mer blasert av store kamper og Europa. Det jeg forresten vet er at delen av Uniteds fanskare som drar på bortekamper er blant de beste i England, Red army synger ut hjemmefansen støtt og stadig.

Lenke til kommentar

Itandje

 

Finnan

Agger

Hobbs

Insua

 

Pennant

Alonso

Leiva

Kewell

 

Babel

Kuyt

 

Dette håper og tror jeg er laget som spiller mot Luton på søndag. Taper sikkert uansett, så spiller vel liten rolle hvem som spiller. Tok med såpass mange førstelagsspillere for jeg synes samtlige av disse trenger kamptrening. Hadde laget spilt som en drøm i det siste hadde jeg håpet på et så godt som helt reservepreget lag.

 

Har skikkelig lyst til å se Insua, har troa på den karen. Har også lyst til å se mer av Leto, men er ikke til å stikke under en stol at Kewell trenger all den kamptreninga han kan få for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...