Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor trekker du det frem som noe negativt? Han er i sin aller beste alder som fotballspiller.

Fordi jeg synes vi skal kjøpe yngre spillere og etablere dem, og ikke satse på en fyr som nå i år og kanskje neste år er i sin beste alder. Etter det kan det gå nedover med ham. Men når vi kjøper en 22-25 år gammel spiller så kan vi polere denne spillere, og utvikle ham kanskje mer enn det han ville ha oppnådd i den klubben han spiller i nå. Jeg liker yngre spillere pga dette...

Lenke til kommentar
aahhh, drit typisk. Mitt tips: selg alt som er av spillere å kjøp opp argentinas U21 lag. Da vinner vi serien.

Du er veldig opptatt av tilhørighet og sånn ser jeg.

Aner ikke hva de betyr.

 

Og for dem som lurer, så var de en spøk. Men helt seriøst så tror jeg de kunne slått hvilket så helst lag i England.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar
Det har vaert latterlig stille paa Anfield i stort sett hele denne sesongen.

 

Jeg synes det er god stemning i starten av kampen og så blir det stille senere i kampen (kanskje for at vi ofte spiller ræva). I CL er det bestandig en god stemning synes jeg.

 

 

Har rett og slett hvert elendig stemmning på Anfield i det siste.

Var så stille der at man skulle tro man ikke var på Anfield.

Savner støyet fra the kope

Lenke til kommentar
Og for dem som lurer, så var de en spøk. Men helt seriøst så tror jeg de kunne slått hvilket så helst lag i England.

Seriøst? Slått alle engelske lag? Tror jeg ikke på før jeg ser det... De er gode, men det der blir jo en overdrivelse...

 

Angående stemmningen på Anfield så er det jo trist. The Kop brude skjerpe seg litt, men kanskje det er en protest mot spillet vårt... Dominere kamper og så miste poeng er jo et vanlig fenomen hos oss nå for tiden...

Lenke til kommentar
Og for dem som lurer, så var de en spøk. Men helt seriøst så tror jeg de kunne slått hvilket så helst lag i England.

Seriøst? Slått alle engelske lag? Tror jeg ikke på før jeg ser det... De er gode, men det der blir jo en overdrivelse...

 

Vel, når Boro slår Arsenal, kan vel U21A de og.

Lenke til kommentar
Og for dem som lurer, så var de en spøk. Men helt seriøst så tror jeg de kunne slått hvilket så helst lag i England.

Seriøst? Slått alle engelske lag? Tror jeg ikke på før jeg ser det... De er gode, men det der blir jo en overdrivelse...

 

Vel, når Boro slår Arsenal, kan vel U21A de og.

Det er nok ikke slik fotballen fungerer ;)

Lenke til kommentar
Sunderland have the loudest fans, but the world's loudest cheer belongs to Liverpool.

 

*liste*

 

Kilde.

 

Det er ikke godt nok synes jeg.

Det der er jo rett og slett latterlig. Går jo ikke an å måle slikt som det der.

Det hadde det sikkert gjort, hvis Man U hadde vært høyere oppe og Liverpool samme sted som de befinner seg.

Lenke til kommentar
Sunderland have the loudest fans, but the world's loudest cheer belongs to Liverpool.

 

*liste*

 

Kilde.

 

Det er ikke godt nok synes jeg.

Det der er jo rett og slett latterlig. Går jo ikke an å måle slikt som det der.

Det hadde det sikkert gjort, hvis Man U hadde vært høyere oppe og Liverpool samme sted som de befinner seg.

Å herregud, argumentering på høyt plan. Slå den andre som lite objektiv i en slik sak, da vår egen manager har klagd på stemningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...