Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror forresten at Pennant/Torres kan bli et godt samarbeid. Så lenge Pennant finner tilbake til pre-season-formen så er kan det bli bra. Hadde også likt å se følgende lagoppstilling (når spillerne er pisket inn i form):

 

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Aurelio

Gerrard - Mascherano - Alonso

Pennant - Torres - Babel

Dette kommer jo bare ikke til å skje. Benitez skjønner jo ikke at Babel er god. Han har egne briller med Crouch og Kuyt glass på.

 

Har du sett vinnerstatistikken vår når vi starter med Babel kontra når han kommer innpå som innbytter? Jeg kan ikke huske at han i det hele tatt har spilt godt i fra start.

Skjønner, men han kommer jo aldri til å spille bra om han ikke bruker han mer. Desto mer han bare får spille når han kommer fra benken, kommer han til å bli Solskjær.

 

Babel kan bli noe større en det, og jeg håper han kan få selvtillit nok til å spille bra fra start. Men for å få det må Rafa bruke han mer, selvom det ikke alltis går så bra.

Lenke til kommentar
Detb er ikke poenget, når laget ikke fungerer så bør han jo rulere litt

Det har ikke fungert de tre siste kampene. Laget fungerte utmerket mot Porsmouth, men kunne ikke beholde det mot Derby. Greit at det er stritt i juletider, men han kan jo ikke forandre så mye på ett vinnerlag.

 

Men, ikke misforstå meg, spillerne må gjøre det mye bedre også for at vi skal ha sjangs til å nå UEFA cupen..

Lenke til kommentar

Herregud hvor bittert. Vi brilijerer kampen igjen. Gerrard har enorme skuddforsøk. Torres brilijerer som spiss alene. Mascherano beviser hvor viktig han er, og Alonso slår pasinger fra himmelen ut på de 2 som ødlegger kampen -> Pennant og Kewell. Herregud hvor lite de fungerer idag.

 

Som enorm fan av beggge 2 er jeg sinnsykt langt nede. Pennant er nettopp tilbake, og er rusten som faen. HVORFOR sette han inn? Kewell viste i forje kamp at han va sliten, og ikke kalrer å utfordre.

 

Hvor er Babel? Hvor er Benayoun?

 

Skuffende. Forsvaret fungerer optimalt, nesten. Så ryker vi på en dødball og et fantommål av en middelmådig midtstopper som mest trolig aldri har scoret på et langskudd før.

 

Vi burde selvsagt drepe kampen lenge, lenge, lenge før. Men slik blir det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I dag var det Aurelio, Arbeloa, Pennant og Kewell som var dårligst. Torres, Alonso og Mascherano var best, mens nøkkelspillere som Gerrard og Carragher ikke levde opp.

Lenke til kommentar
Har du sett vinnerstatistikken vår når vi starter med Babel kontra når han kommer innpå som innbytter? Jeg kan ikke huske at han i det hele tatt har spilt godt i fra start.

Men nå har han også startet i kun 5 av 20 kamper i PL. Det har ikke godt så bra de gangene vi har startet med Kewell heller, selv om han glimtvis viste seg fra en noe bedre side i dag. Jeg ser heller at Liverpool starter med Babel i neste kamp, og heller har Kewell som "super-reserve".

Lenke til kommentar

Den aller største skuffelsen har lagt seg nå, men jeg er fortsatt utrolig skuffet over hva laget serverer oss supportere i dag. Jeg har nå alt håp om ligagull ute av hodet, og håper kun at vi greier å sikre oss en CL-plass nå, og kanskje kan kapre til oss en tredje-, eller i aller beste fall, en andreplass. Jeg tror vi skal greie CL-plassene (ville vært en katastrofe om vi ikke gjorde det), men med nyrike City og andre lag som Everton og Villa rett bak der, har vi neppe råd til å spille som vi har gjort i det siste for lenge nå. Så nå gleder jeg meg bare til vi reiser kjerringa og går videre i FA-cupen på søndag, og så at vi skal fuckings storspille i PL fremover. Så har Rafa og eierne en stor jobb å gjøre med å reise laget til å bli godt nok til å kjempe om ligagull. Da trengs det opprenskning og nye og bedre spillere i flere posisjoner.

Lenke til kommentar

Bridge er en god spiller ja, bare han holder seg unna skadene. Attpåtil er han engelskmann, noe som er bra. Men han er egentlig ikke mye bedre enn Riise og han er 27 år gammel. Han er ikke særlig bedre enn de backene vi har nå, og vi trenger spisser som scorer. Gårsdagens kamp var et bevis på det...

 

Kunne vi ikke satset på en yngre venstreback, som er lovende? Giorgio Chiellini fra Juventus ville vært en bra venstreback, men tror det skal mye penger til for å få ham... Men jeg vil heller at vi betaler 10-15M£ for Chiellini enn de 6M£ som er prisen til Bridge ifølge The Times. Vi får se...

 

Rafa har tittet mye på engelskmenn i det siste, noe som gleder meg med tanke på de spillerkvotene som kan bli lansert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har ikke veldig sansen for Bridge og skjønner ikke helt hva vi skal med ham. Hvis vi først skal kjøpe en venstreback så kan vi heller dra til litt, men siden vi ikke har råd så får vi ta til takke med de tre vi har, som alle er relativt gode. Jeg venter bare på at Insua skal klekkes.

Lenke til kommentar
Har ikke veldig sansen for Bridge og skjønner ikke helt hva vi skal med ham. Hvis vi først skal kjøpe en venstreback så kan vi heller dra til litt, men siden vi ikke har råd så får vi ta til takke med de tre vi har, som alle er relativt gode. Jeg venter bare på at Insua skal klekkes.
Ifølge Echo har Liverpool avvist at man har noe interesse av å prøve å kjøpe Wayne Bridge fra Chelsea, slik flere av dagens engelske morgenaviser hevdet.

Og der va det avkreftet. Kanskje like så greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sunderland have the loudest fans, but the world's loudest cheer belongs to Liverpool.

 

1. Sunderland (av. decibels) 129.2

 

2. Tottenham Hotspur 128.2

 

3. Manchester City 127.4

 

4. Aston Villa 126.5

 

5. Everton 126.1

 

6. Chelsea 125.8

 

7. Middlesbrough 125.4

 

8. Derby County 124.7

 

9. Newcastle United 124.5

 

10. West Ham United 123.8

 

11. Birmingham City 122.7

 

12. Arsenal 122.3

 

13. Portsmouth 120.9

 

14. Blackburn Rovers 119.5

 

15. Bolton Wanderers 119.1

 

16. Liverpool 118.9

 

17. Manchester United 117.5

 

18. Wigan Athletic 116.8

 

19. Reading 116.2

 

20. Fulham 115.4

 

Kilde.

 

Det er ikke godt nok synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...