Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Men det er en ting som har irritert meg i de siste kampene: hvor er atmosfæren blitt av? At vi i det hele tatt kan høre Wigan-supporterne i dag er helt uakseptabelt.

De er like drit lei av å se Liverpool spille "safe" fotball som oss. Hadde ikke vært mye lyd av meg heller i dag etter den andreomgangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

At den har vært borte i noen kamper betyr ikke at den har forsvunnet helt. Kanskje vi må skrive noen sanger om eierne som vi kan sende til The Kop?

Lenke til kommentar

Atmosfæren vår er der i CL og mot topplag. Mot bunnlag så er stemningen blitt elendig på alle baner nesten. Hørte det i dag, hørte det på Trafford mot Birmingham. Til tider så stille at man kan høre den berømte knappenålen, og det er jo kjedelig. Engasjementet blir stadig mindre på tribunene samtidig som gamle og turister i større og større grad inntar tribunene. Kjipt.

Lenke til kommentar

Det har jo vært en aksjon i ganske lang tid for å få tilbake stemningen. Husker ikke helt hva den heter, men den atmosfæren dere har snakket om år ut og år inn har aldri eksistert "dessverre". I denne sesongen har det jo vært enda dårligere og nå i de siste kampene er det bortelagene som lager stemningen, med unntak av pipingen fra Pool-supporterne.

Lenke til kommentar

Faen for en frustrerende kamp. Trodde det skulle løsne når Torres goala men selvfølgelig kunne vi ikke drepe kampen med noen flere mål, og vi fikk som fortjent. Torres var av våre to beste, den andre var ikke overaskende - Mascherano - pung ut for svarte helvete!!!!!!

 

 

YNWA

Lenke til kommentar
Det har jo vært en aksjon i ganske lang tid for å få tilbake stemningen. Husker ikke helt hva den heter, men den atmosfæren dere har snakket om år ut og år inn har aldri eksistert "dessverre". I denne sesongen har det jo vært enda dårligere og nå i de siste kampene er det bortelagene som lager stemningen, med unntak av pipingen fra Pool-supporterne.

Det er vel naturlig når et lag som pleide å være på linje med Man. Utd., Chelsea og Arsenal ikke klarer å avgjøre mot lag som Wigan. De siste sesongene har gått nord og ned i PL, og det er en grunn til at stemningen har forblitt like bra i CL (uansett motspiller). Jeg liker ikke utviklingen i PL og det ser ut som om vi kan håpe på å komme blandt de 10 beste. Har vært Liverpool-supporter hele livet, og jeg har ikke vært så frustrert noen gang som det jeg er den sesongen her. Det ser ikke ut som om de i det hele tatt VIL vinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det har jo vært en aksjon i ganske lang tid for å få tilbake stemningen. Husker ikke helt hva den heter, men den atmosfæren dere har snakket om år ut og år inn har aldri eksistert "dessverre". I denne sesongen har det jo vært enda dårligere og nå i de siste kampene er det bortelagene som lager stemningen, med unntak av pipingen fra Pool-supporterne.

 

Er det Reclaim the Kop du sikter til? Den går blant annet ut på å unngå at Kopites synger nedsettende sanger om andre lag, spillere og managere (som andre har en tendens til å gjøre).

Lenke til kommentar
Aldri eksistert? Det er feil.

Sier ikke at det aldri har eksistert no stemning eller atmosfære på Anfield. Men denne overdrevne atmosfæren dere har gått rundt og snakket om i flere år. Dere har rett og slett snakket så mye om den, at dere og alle andre faktisk tror det er sant. For de som har sett Adams Epler vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Det er ikke stemningen på Anfield som gjør at vi faen ikke greier å vinne dette. Det er at det for faen meg bare er Torres og Gerrard som faktisk greier å putte den helvetes ballen i mål som er problemet. De er de eneste matchvinnerne vi har på laget, og stort sett bare de som scorer også, alle andre suger på det, til og med de andre spissene. Helvette. Enig i laget til Hewitt.

 

Edit: Så klart veldig synd det med stemningen også. Men, om den gode fotballen kommer, så kommer også stemninga.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror forresten at Pennant/Torres kan bli et godt samarbeid. Så lenge Pennant finner tilbake til pre-season-formen så er kan det bli bra. Hadde også likt å se følgende lagoppstilling (når spillerne er pisket inn i form):

 

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Aurelio

Gerrard - Mascherano - Alonso

Pennant - Torres - Babel

Lenke til kommentar

Herregud for en kamp. Det er jo noe som rett og slett ikke fungerer enkelte kamper. Noen kamper vinner vi lett 4-0, mens andre må vi slite for å slå Wigan, og tilogmed få uavgjort mot Wigan. Slik skal det ikke være, og jeg må si det - typisk Liverpool. Greit at både United, Arsenal og Chelsea avgir poeng mot svake lag iblandt, men Liverpool gjør det stadig vekk, i alle fall om man ser bakover i tiden.

 

Liverpool har jo absolutt laget/spillerne til å slå lag som City, Wigan, Man Utd og Derby, men det er jo noe annet som ikke fungerer. Det er Benitez. Jeg har sagt det tidligere og sier det igjen, få ut Benitez.

 

Hvorfor? Noen av grunnene er som jeg ser det at han ikke har baller i det hele tatt. Han tør jo ikke bruke samme lagoppstillingen 2 ganger på rad, og han er altfor redd for spillerne.

 

For det andre, kan han ikke bytte (i de fleste kamper). Idag setter han innpå tre stykker som kanskje burde jobbet mer, men er jo absolutt ingen kampavgjørere. Og Crouch??? Hvorfor?!

 

For the tredje startoppstillinga, og formasjoner. Greit vi har 3 fantastiske sentrale midbanespillere i Alonso, Masche og Gerrard, men dette kunne Benitez gjort på en noe annen måte. Det ser jo ut til at vi spiller defensivt mot Wigan. Det skal vi ikke gjøre, Wigan skal overkjøres av spillere som vi har.

 

Det er helt klart taktikken og det managerøse det er noe feil med. Spillerene kan satse, kjempe og ofre noe mer i enkelte kamper, men dette går ikke. Det var på nære nippet vi slo Derby, vi spilte uavgjort mot City og Wigan. Vi kjøpte ikke Torres for å ende på 6. plass i PL.

 

Og til slutt må jeg meddele at med dette resultatet kommer vi aldri til å vinne PL. Jeg hadde et liite håp før kampen, meeen..

Lenke til kommentar
Jeg tror forresten at Pennant/Torres kan bli et godt samarbeid. Så lenge Pennant finner tilbake til pre-season-formen så er kan det bli bra. Hadde også likt å se følgende lagoppstilling (når spillerne er pisket inn i form):

 

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Aurelio

Gerrard - Mascherano - Alonso

Pennant - Torres - Babel

Dette kommer jo bare ikke til å skje. Benitez skjønner jo ikke at Babel er god. Han har egne briller med Crouch og Kuyt glass på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tror forresten at Pennant/Torres kan bli et godt samarbeid. Så lenge Pennant finner tilbake til pre-season-formen så er kan det bli bra. Hadde også likt å se følgende lagoppstilling (når spillerne er pisket inn i form):

 

Reina

Finnan - Carragher - Agger - Aurelio

Gerrard - Mascherano - Alonso

Pennant - Torres - Babel

Dette kommer jo bare ikke til å skje. Benitez skjønner jo ikke at Babel er god. Han har egne briller med Crouch og Kuyt glass på.

 

Har du sett vinnerstatistikken vår når vi starter med Babel kontra når han kommer innpå som innbytter? Jeg kan ikke huske at han i det hele tatt har spilt godt i fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...