Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgende er patetisk idag!

 

- Laget som resignerer på 1 - 0

 

- Laget som ikke prøver å vinne på 1 -1

 

- Dommeren som er så ukonsekvent med gule kort at han egentlig burde ha funnet en annen jobb

 

- at vi slipper inn mål!!

 

 

jeg kaller ikke mitt eget lag patetisk! jeg kaller innsatsen idag for patetisk, hvordan kan de tro de skal vinne noe når man ikke prøver engang?? Fatter det ikke....

Lenke til kommentar

Haha, fortjente ikke bedre i dag. Latterlig. Makan til bedritent spill og makan til bedriten dommer. Den forbanna klovnen burde finne seg en anna jobb (nei jeg skylder ikke på han, men han var rævva for det).

 

Finnan og Arbeloa sugde i forsvar. Finnan var dog bra med oppover. Carragher og Aurelio gjorde det greit, men ikke noe mer. Arbeloa er ikke noe midtstopper ser vi hvertfall nå (sjokk), der ser man hvor viktig det er at vi får inn en spiller til i forsvar.

 

Nei, i dag fortjente vi ikke mer, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg prøver ikke å skylde på noen, for denne begredelige forestillingen stod spillerne for selv, men herregud for en tilbakestående dommer.

 

Synd at vi suger mot dårlige lag, som vi har gjort så lenge jeg kan huske. Det hjelper ikke at vi matcher alle topplagene i kamper mot dem, men når Wigan tar poeng mot oss (og lag som Reading vinner) så har jeg mest lyst til å gråte. Får ikke håpe lillebror på 13 kommer i bråk på skolen i morgen, for han skulle "smelle til" alle som nevnte kampen i kveld. Godt å ikke være alene i frustrasjonen.

Lenke til kommentar

Dette er så sykt typisk Liverpool. 11-1 i shots on target også klarer de faen ikke å vinne. Vi trenger desperat flere målfarlige spillere. Kewell skulle aldri blitt byttet ut. Han var jo den eneste spilleren utenom Gerrard og Torres som klarte å skape noen brukbare sjangser. Herregud så frustrerende!

Lenke til kommentar

Advarsel: Nevning av ordet "volleyball"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fy faen i helvete. Jeg hater den forpulte sporten her. Jeg skal se til helvete å bli volleyballgutt. Jævla fittespill. Nå skal jeg få se Benitez på alle fire med Aurelio på ryggen iført klovnehatt. Mongisgjeng
Lenke til kommentar

Å bue dem ut er helt fortjent. Vi støtter fortsatt laget, men herregud, det finnes grenser for hvor dårlig spill supportere tåler før de må si ifra. Når man spiller så dårlig hjemme mot Wigan så er det faenmeg lov å si fra, nesten bare synd at hele stadion ikke bare reiste seg og gikk samlet ut i protest.

Lenke til kommentar
Å bue dem ut er helt fortjent. Vi støtter fortsatt laget, men herregud, det finnes grenser for hvor dårlig spill supportere tåler før de må si ifra. Når man spiller så dårlig hjemme mot Wigan så er det faenmeg lov å si fra, nesten bare synd at hele stadion ikke bare reiste seg og gikk samlet ut i protest.

Hadde vært herlig om alle møtte opp i Luton-trøyer på lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Men det er en ting som har irritert meg i de siste kampene: hvor er atmosfæren blitt av? At vi i det hele tatt kan høre Wigan-supporterne i dag er helt uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...