Swome Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror det er det beste laget vi har stilt med i år. Ingen som kan si noe i mot det. Men eg er helt enig av dette er det beste laget vi kan stille med i dag så lenge Agger ikke er tilgjengelig. Blir mange mål for oss i dag! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ahh endelig! Etterlyst et slikt lag flere ganger, med Torres alene på topp og Gerrard i en offensiv og ganske fri rolle. Nydelig, nå får vi se hvordan det funker også. Digg at Pennant er tilbake, han holder neppe hele kampen og er sikkert litt rusten, så vi får se Babel i dag også. Nei nå blei jeg glad. Valser vi ikke over Wigan med det laget der er det noe seriøst galt. Edit: Babel får vi ikke se nei, kødda. Er han sjuk eller noe? I helvete, mitt innlegg nummer 1000 i denna tråden. =/ *roe ned litt* Endret 2. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fy faen... For et lag... Skulle hatt Babel med på benken, men ellers så elsker jeg det... Dette tar vi... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I helvete, mitt innlegg nummer 1000 i denna tråden. =/ *roe ned litt* Jamen FOR EN GAVE du fikk i ditt 1000`ende innlegg da Det laget som er BEST!! merker jeg svever litt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Side 600 må jeg bare ha et innlegg på Blir 3 poeng i dag ja Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da er det bare å sprette pilsen å sette seg godt til rette!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ting fungerer frustrerende dårlig. Satser på at de hever seg i andre omgang. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Haha. Dette som skulle være så utrolig bra lag? Sliter veldig med forsvaret kan jeg påpeke Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehe. Ble ikke helt slik dere hadde forventet dere i første omgang nei... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Veldig slurvete pasningsspill ødelegger en del. De spiller jo med alle mann i forsvar, så er ikke lett å trenge gjennom, men har hatt sjansene til å gjøre det, og kommer til å få det mer og mer i 2.omgang. Wigan blir nok fort slitne utover i 2. omgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Haha. Dette som skulle være så utrolig bra lag? Sliter veldig med forsvaret kan jeg påpeke Det er ingen som har påstått at forsvaret er bra. Finnan er ikke helt i form, Arbeloa er ute av posisjon og Aurelio er ujevn. Carra får godkjent av meg. Til og med United-supportere må vel skjønne at en back i midtforsvar ikke er optimalt? Ellers så dominerer vi jo, selv om Wigan er litt for mye frempå for min smak. Vi burde ha ledet 2-0, men målene kommer nok i andre omgang. Kewell må ut. Endret 2. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehe. Ble ikke helt slik dere hadde forventet dere i første omgang nei... Ble ikke det! Men 2 omgang startet bra ihvertfall Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Finfin pasning av Gerrard, nydelig overblikk og frispilling fra Finnan, og Torres - mål! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Torres jeg elsker deg! Jeg tror vi vet det nå, du har vel bare sagt det 11-12 ganger før. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dette er en Liverpool-tråd, vi tåler å høre det 1 million ganger Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Dette er en Liverpool-tråd, vi tåler å høre det 1 million ganger Pr kamp!! Den som ikke tåler det hører ikke hjemme her Endret 2. januar 2008 av Svantekiller Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Torres jeg elsker deg! Jeg tror vi vet det nå, du har vel bare sagt det 11-12 ganger før. Da vet du det en gang til Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Litt slurv nå og da, passningspillet er ikke helt potent, men vi har hevet oss litt fra første omgang. Jeg vil se mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå