Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portsmouth er vel ikke akkurat så mye "vesle" lenger, men håper og tror det går bra. Har jo veldig mange skader og lite midtbanefolk akkurat nå for tiden, men tror allikevel på seier ikveld siden den er på Anfield.

Endret av Fabris
Lenke til kommentar

Nei er helt svart her, men jeg regner med at det bare er fordi selve kampen streames, ikke at det er en ordentlig kanal? :hmm:

Edit: Laget er kommet, og Carra går opp på midten. Ellers ingenting overraskende. Garcia på venstrekanten. Håper han kommer til å spille litt bedre enn forrige kamp. Hadde sjansene, men var litt rusten.

Edit2: Ung og spennende benk også: Paletta, Guthrie, El Zhar

Edit3: De sier på chatten til streaminga at bildene kommer rundt 15min før kamp. Altså om 20min +-

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Nei, faen, jeg er skuffet. Det at vi ikke har en midtbane lenger kan nok ha spilt en stor rolle i dette, men likevel, vi skal prestere bedre enn dette på hjemmebane og en scoring er obligatorisk. Skuffende, og jeg er skuffet og lei meg, ikke bare over resultatet i dag, men hele sesongen sett under ett. Hvor er Liverpool? Ja, jeg vet det er de 11 spillerne som løper rundt på banen, men det er ikke Liverpool i ordets rette forstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...