OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hehe. Står at jeg må innstalere kinesisk språk pakke. Men hva hjelper vel det meg? Kan ikke akkurat kinesisk jeg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Da er det kamp om ca. to timer. Lurer på hvordan det går mot vesle Pourthsmouth... Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Portsmouth er vel ikke akkurat så mye "vesle" lenger, men håper og tror det går bra. Har jo veldig mange skader og lite midtbanefolk akkurat nå for tiden, men tror allikevel på seier ikveld siden den er på Anfield. Endret 29. november 2006 av Fabris Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Portsmouth er vel strengt tatt et lag man bør slå. Bare passe oss for gode gamle Kanu! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som vet om en kanal som jeg finner på TvAnts der jeg kan se liverpool kampen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Velger vel her: http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm Håper dog det ikke er noe sending elns før selve kampen da, jeg får ikke inn noe hvertfall. Edit: Nå komemr vel snart laget også, blir spennende å se hva det blir.. Kan tenke meg at Carra går opp sammen med Gerrard. Garcia er vel heller ikke en umulighet i midten. Endret 29. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Tror Carra går opp i dag ja. Håper på et garcia mål i dag Får ikke inn noe jeg Endret 29. november 2006 av OHell Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Nei er helt svart her, men jeg regner med at det bare er fordi selve kampen streames, ikke at det er en ordentlig kanal? Edit: Laget er kommet, og Carra går opp på midten. Ellers ingenting overraskende. Garcia på venstrekanten. Håper han kommer til å spille litt bedre enn forrige kamp. Hadde sjansene, men var litt rusten. Edit2: Ung og spennende benk også: Paletta, Guthrie, El Zhar Edit3: De sier på chatten til streaminga at bildene kommer rundt 15min før kamp. Altså om 20min +- Endret 29. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ok. Flott Gleder meg. Hadde vært kjekt å sett ungguttene i aksjon og i dag I dag skal vi klatre på tabellen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Urgh, har en dårlig følelse. Taylor pleier jo som regel å nette mot 'Pool. Men spennende benk, om det går veien håper jeg vi får se enten El Zhar eller Guthrie. Hadde vært fint med en liten Garcia i toppslag i dag også. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kun russisk kanal idag.. Lenke til kommentar
cookie89 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Virker streaminga på TV Ants ? Edit: JAAAA det virker på LiveTV 4 Endret 29. november 2006 av cookie89 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 JA men som sagt, russisk og dårlig kvalitet! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Chatten er fucka her da.. Det som var så morsomt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 labbert så langt i kampen, 0-0 men arsenal og bolton ligger under da:) Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei man kan vel nødig si at laget stormer i angrep... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Irriterende dårlig kamp altså.. Skaper så godt som ingenting, og bare roter og surrer.. Bør være fornøyd med ett poeng altså. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Spillerne ser utrolig uinspirerte ut der de småjogger rundt på matta. Fikk bare med meg andre omgang riktignok, men det var triste greier. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skaper nok kjangser, men det blir aldri mål av de! Garcia fikk retur to ganger på rad, men sendte bare ballen rett i james. Kunne godt hatt scoret der! Blir alt for lite mål, ser ikke ut som spillerne engasjerer seg! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei, faen, jeg er skuffet. Det at vi ikke har en midtbane lenger kan nok ha spilt en stor rolle i dette, men likevel, vi skal prestere bedre enn dette på hjemmebane og en scoring er obligatorisk. Skuffende, og jeg er skuffet og lei meg, ikke bare over resultatet i dag, men hele sesongen sett under ett. Hvor er Liverpool? Ja, jeg vet det er de 11 spillerne som løper rundt på banen, men det er ikke Liverpool i ordets rette forstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå