Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så du er med oss under Wigan-kampen? Kult Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg ser ingen liverbird i logoen til Banan? Nvm, så det nå, måtte bare logge inn på nytt. Forno jævla blasfemi. Endret 2. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 er det noe fra bergen her inne ? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så du er med oss under Wigan-kampen? Kult Skal prøve så godt jeg kan. er det noe fra bergen her inne ? Ja, Bergen er mitt andre fødested hvis det går an å si. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 veit noen om noen gode plasser å se kamp på i bergen da ? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva med fotballpuben? Vet ikke om de viser Pool-kampen der, men du kan jo sjekke. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 veit om den... skal sjekke der og på Champions og TMP Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Litt spent før kampen nå, men tror det skal gå bra. Håper på 3xTorres og 3xGerrard. Kun 3 poeng er godkjent i denne kampen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det der er så jævla merkelig fakey. Kommer ikke til å bli vant til det... Selv satser jeg på 4-0... 3x Torres og 1x Babel, eller Gerrard. Håper på Babel fra start... slik at han forhåpentligvis kan score i årets første kamp for vår del... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 veit om den... skal sjekke der og på Champions og TMP Scotsman er jo "Liverpool-puben" i bergen, så der vises nok kampen garantert. Billigere øl hvis du viser medlemskort fra supporterklubben også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fader så lenge laget drøya da.. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 tenkte på dette jeg også ja.. Er så spent.. Jeg har en vond følelse av laget.. og denne gangen værre en til vanlig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Reina Finnan Carragher Arbeloa Aurelio Pennant Mascherano Alonso Kewell Gerrard Torres Benken: Itandje Riise Benayoun Kuyt Crouch FOR ET LAG!!!! Endret 2. januar 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Endelig: Reina Finnan Carragher Arbeloa Aurelio Pennant Mascherano Alonso Kewell Gerrard Torres Ser ut som vi får et gledelig gjensyn med Pennant. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Kunne ikke ha blitt bedre :mrgreen: Det er jo RÅTT!! Dette er det beste laget vi kan stille med!! Da tenker jeg på oppstilling.. Klart at pennant/babel tja.. og at man mangler AGGER men HERREGUD!! Nå er jeg fornøyd!! Nå blir det 18-0 Endret 2. januar 2008 av Svantekiller Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb. Jeg minner om at du må ha vært på 2 CL kamper og er medlemm av The Kop for og få tak i billetter Neida, det er ingen restriksjoner på disse billettene. Eller, mulig du må ha Fan Card, det vet jeg ikke. Det er billetter som er på general sale, altså ingen restriksjoner. Men nå er de utsolgt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pennant er bedre på vingen enn Babel. Herlig lag, kanskje litt defensivt, men jeg tviler ikke på at det blir seier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Med det laget kjører vi over Wigan. Tror det er det beste laget vi har stilt med i år. Nå skal det riktignok sies at vi ikke har testet ut dette før, med Torres alene på topp og Gerrard i fri rolle, så det er jo ikke sikkert det blir en suksess, men jeg tror det. Så lenge Gerrard og Alonso er mye med frem, og vingene er gode og delvis med i angrepsspillet utenfor vingsonene også, slik at Torres ikke blit helt mutters alene, så tror jeg lagoppstillingen blir rå. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dette er et perfekt lag etter mitt syn! Gleder meg til å se=) Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sant nok, men pennant NÅ er vel kanskje litt rusten Jeg tror ikke dette er så defensivt jeg... Dette betyr Gerrard OVER midten der han hører hjemme og Alonso som fungerer som et sprede nett... jeg mener dette er helt Da får man varme opp med City Newcastle litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå