Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. :) Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb.

 

Jeg minner om at du må ha vært på 2 CL kamper og er medlemm av The Kop for og få tak i billetter ;)

Neida, det er ingen restriksjoner på disse billettene. Eller, mulig du må ha Fan Card, det vet jeg ikke. Det er billetter som er på general sale, altså ingen restriksjoner. Men nå er de utsolgt da. :)

Lenke til kommentar

Med det laget kjører vi over Wigan. Tror det er det beste laget vi har stilt med i år. Nå skal det riktignok sies at vi ikke har testet ut dette før, med Torres alene på topp og Gerrard i fri rolle, så det er jo ikke sikkert det blir en suksess, men jeg tror det. Så lenge Gerrard og Alonso er mye med frem, og vingene er gode og delvis med i angrepsspillet utenfor vingsonene også, slik at Torres ikke blit helt mutters alene, så tror jeg lagoppstillingen blir rå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...