slettet_konto Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 håper på salg av momo sissoko , også crouch Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vil også komme med 2 andre ting Ny Drakt! Uten Logo og spons. men det er mønnsteret til neste år (Tydligvis) Se Draktene her Også vil jeg diskutere en ting På Tirsdag har Benitez tenkt til og shoppe litt spilllere og da kan det hende Crouch går til Man C. Så i sammenheng sier jo Drogba til Medie at han ikke liker seg i Chelsea og vil dra fra klubben Kansje han går til LFC? Jeg selv håper det Han har så mange ferdigheter at det går i surr! Hva tror dere? Humm.. Er det samma drakta foran og bak eller er det to forslag? Likte det ikke helt, kan jo for så vidt se fett ut, men jeg synes det blei altfor mye dilldall (typisk adidas) og altfor mye hvitt. På tirsdag skal Rafa shoppe spillere? Hva mener du med det? Og Drogba skal ikke til Liverpool. God spiller, men makan til ufyselig kladd han er, i likhet med resten av Chelseaspillerne. Hvis han drar noe sted tipper jeg han drar til en av de store i Spania eller Italia. Ja! Hehe! Jeg tror det blir Inter Milan... Det jeg mener med "Shoppe Spilllere" er overgangsviduet Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Får bare vente i spenning og se hvem Rafa handler inn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 *snip* *snip* Ja! Hehe! Jeg tror det blir Inter Milan... Det jeg mener med "Shoppe Spilllere" er overgangsviduet No shit? Skal han bare shoppe spillere på tirsdag da? Overgangsvinduet er da virkelig oppe hele januar, tror ikke Rafa forhaster seg. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Designet på de draktene det ble linket til finnes jo allerede. Flere lag som har varianten til venstre, og den til høyre er jo klin lik Liverpools CL-drakt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror du burde tatt me en quote der, Wipy, for jeg skjønner ikke hva du mener ... Goscinny Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Designet på de draktene det ble linket til finnes jo allerede. Flere lag som har varianten til venstre, og den til høyre er jo klin lik Liverpools CL-drakt. Det er jo sant, jeg håper virkelig ikke dette blir de nye draktene... Vi må få særegne drakter, ikke en ett år gammel mal. Men jeg synes det er tidlig for å gjette på draktdesign. De nye draktene kommer jo ikke før om et halvt år, så mange flere muligheter vil dukke opp etterhvert... vi får vente og se... Det vi brude konse om er kampen om tre og en halv time. Dette skal vi klare Vi tar Wigan på Anfield... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Wigan på Anfield SKAL være 3 sikre, hvis bare gutta ikke tenker som jeg gjør her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke med dere, men jeg digger designet: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den drakten er jo sexy, men hvorfor er logoen vår erstattet med en Liverbird med tekst? Foretrekker den nåværende logoen. Hva er forresten den greia på den venstre ermen? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke med dere, men jeg digger designet: Designet er kult det. Men er ikke det den drakten som ble lagt ut på QXL.no og folk sa at det var slik liverpool drakten skulle være i 06/08 sesongen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fin den der, men er jo ikke samma som den som blei linka til tidligere, så hvem veit. LINK Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 håper på salg av momo sissoko , også crouch Me too. Ingen av dem fortjener en plass i Liverpool stall, men jeg ser ikke bort ifra at de gjør det dritbra når de eventuelt forlater Liverpool. Spesielt Sissoko, han kommer sikkert til å bli verdens beste sentrale midtbanespiller. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sissoko er verdens beste ballvinner uten tvil. Når det gjelder draktene var de rett og slett fantastiske. Er dette våre 08/09 drakter? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fin den der, men er jo ikke samma som den som blei linka til tidligere, så hvem veit. LINK Joda, fin den. Mulig det kanskje ikke er den. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke med dere, men jeg digger designet: Kule drakter ja. Kommer garantert til å ha meg en sånn. Men hva er det med de armene? Så ganske store ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hva skjer med Liverbird i avataren, fakey? Fin drakt, forøvrig. Men så lenge det ikke er offisiellt.. Endret 2. januar 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva skjer med Liverbird i avataren, fakey? Fin drakt, forøvrig. Men så lenge det ikke er offisiellt.. Da er det ikke særlig mye vits i å drømme om denne drakten. Vi får bare vente... Har fakey tapt et veddemål, eller er han blitt omvendt til det rette laget ? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror ikke vi får denne drakten.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sissoko er verdens beste ballvinner uten tvil. Når det gjelder draktene var de rett og slett fantastiske. Er dette våre 08/09 drakter? Du, ehh.. Hva er det du prøver på nå? Med lfc-logoen osv? Fikk bare lyst til å prøve meg som lfc-supporter for en dag Se ting fra et annet perspektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå