Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil også komme med 2 andre ting :)

 

Ny Drakt! Uten Logo og spons. men det er mønnsteret til neste år (Tydligvis) Se Draktene her

 

Også vil jeg diskutere en ting :D

 

På Tirsdag har Benitez tenkt til og shoppe litt spilllere og da kan det hende Crouch går til Man C. Så i sammenheng sier jo Drogba til Medie at han ikke liker seg i Chelsea og vil dra fra klubben :hmm: Kansje han går til LFC? Jeg selv håper det :) Han har så mange ferdigheter at det går i surr!

 

Hva tror dere?

Humm.. Er det samma drakta foran og bak eller er det to forslag? Likte det ikke helt, kan jo for så vidt se fett ut, men jeg synes det blei altfor mye dilldall (typisk adidas) og altfor mye hvitt.

 

 

På tirsdag skal Rafa shoppe spillere? Hva mener du med det? Og Drogba skal ikke til Liverpool. God spiller, men makan til ufyselig kladd han er, i likhet med resten av Chelseaspillerne. Hvis han drar noe sted tipper jeg han drar til en av de store i Spania eller Italia.

 

Ja! :D Hehe! Jeg tror det blir Inter Milan... Det jeg mener med "Shoppe Spilllere" er overgangsviduet ;)

Lenke til kommentar
Designet på de draktene det ble linket til finnes jo allerede. Flere lag som har varianten til venstre, og den til høyre er jo klin lik Liverpools CL-drakt.

Det er jo sant, jeg håper virkelig ikke dette blir de nye draktene... Vi må få særegne drakter, ikke en ett år gammel mal. Men jeg synes det er tidlig for å gjette på draktdesign. De nye draktene kommer jo ikke før om et halvt år, så mange flere muligheter vil dukke opp etterhvert... vi får vente og se...

 

Det vi brude konse om er kampen om tre og en halv time. Dette skal vi klare :w00t: Vi tar Wigan på Anfield...

Lenke til kommentar
håper på salg av momo sissoko , også crouch

Me too. Ingen av dem fortjener en plass i Liverpool stall, men jeg ser ikke bort ifra at de gjør det dritbra når de eventuelt forlater Liverpool. Spesielt Sissoko, han kommer sikkert til å bli verdens beste sentrale midtbanespiller. :p

Lenke til kommentar
Sissoko er verdens beste ballvinner uten tvil.

 

Når det gjelder draktene var de rett og slett fantastiske. Er dette våre 08/09 drakter?

 

Du, ehh.. Hva er det du prøver på nå? Med lfc-logoen osv?

Fikk bare lyst til å prøve meg som lfc-supporter for en dag :shrug:

 

Se ting fra et annet perspektiv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...