Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi får se Agger, men tror vi får se Arbeloa igjen. Kan fort bli noe lignende dette:

 

Reina

 

Finnan - Carra - Arbeloa - Riise

 

Bønna - Gerrard - Masche/Alonso - Kewell

 

Torres - Voronin

 

Jeg håper på en sånn startellever.

 

 

----------Reina----------------

 

Finnan - Carra - Agger - Riise

 

Babel - Alonso - Gerrard - Masche - Kewell

 

---------------Torres----------------------

Lenke til kommentar

Håper på dette laget i morgen:

 

Reina

 

Finnan - Carra - Arbeloa - Aurelio

 

Benayoun - Gerrard - Alonso - Kewell

 

Torres - Babel

 

Jeg velger Alonso til fordel for Masche fordi han er en ekstrem kreativ spiller, som kan finne pasningsalternativer i blinde og slå noen avgjørende og nydelige pasninger. Jeg mener vi har manglet det i noen kamper når alonso har vært borte, så jeg håper han får starte i morra.

 

Edit:

Aurelio overbeviste meg såpass i forrige kamp at jeg mener han burde få sjansen til å muligens stabilisere seg på det nivået vi vet han har.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Crouch mot Michael Johnson og Nedum Onuoha?

 

Hadde absolutt ikke vært meg i mot altså. To unge, lovende, gode og ikke minst engelske talenter. Tror hvertfall Johnson kommer til å bli en stor spiller med åra. Onuoha kan spille over hele forsvaret.

 

Hvis vi får inn disse to + sikrer Mascherano, er jeg hvertfall mer enn fornøyd. Skulle gjerne hatt en klassespiss også, men om Rafa bare kan begynne å bruke Babel på topp burde ikke det være noe problem, kan heller få inn en ny spiss til sommeren.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt en klassespiss også, men om Rafa bare kan begynne å bruke Babel på topp burde ikke det være noe problem, kan heller få inn en ny spiss til sommeren.

Det er jeg enig i, Berbatov hadde vært vel og bra, men tror det er urealistisk å håpe på noe sånt noe. Jeg ser som deg at vi får solgt Crouch, får inn noen forsterkninger i forsvar og sikrer oss Macherano. Er også for at vi i nær framtid kan se Torres/Babel på topp istedenfor en av de tre andre alternativene som nesten aldri scorer, tror Babel vil spille seg langt over deres nivå etter kun få kamper.

Lenke til kommentar

Den swap-dealen virket meget interessant. Michael Johnson er en meget spennende spiller, kun 19 år gammel og han skal minne om Stevie G. Han har stort potensiale, og han er jo engelsk så jeg liker det veldig godt. Nedum Onuoha er mer etablert, han er 21 år gammel og kan spille de fleste posijoner i forsvar. Det er jo en sånn spiller vi trenger nå. Personlig hadde jeg foretrukket Micah Richadrs, men man kan jo ikke få både i bøtter og spann. Og iom at det er Crouch som går ut, en levende fiasko den siste tiden, og vi får inn to unge og lovende engelskmenn så sier jeg ikke nei takk...

Lenke til kommentar
Nekter å tro at Svennis er villig til å bytte 2 av sine største talenter mot Crouch.

 

Angåande Agger, så er han ikke i troppen idag. Samme med Hyypia. Så blir nok Arbeloa.

Jaja, er Hobbs i troppen da?

 

Angående Crouch-byttet, så får vi se og håpe at dette går. De gutta ville vært bra tilvekst, og de har en stor framtid. Vi får se hva Svennis gjør da...

Lenke til kommentar

For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. :) Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb.

Lenke til kommentar
For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. :) Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb.

 

Jeg minner om at du må ha vært på 2 CL kamper og er medlemm av The Kop for og få tak i billetter ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil også komme med 2 andre ting :)

 

Ny Drakt! Uten Logo og spons. men det er mønnsteret til neste år (Tydligvis) Se Draktene her

 

Også vil jeg diskutere en ting :D

 

På Tirsdag har Benitez tenkt til og shoppe litt spilllere og da kan det hende Crouch går til Man C. Så i sammenheng sier jo Drogba til Medie at han ikke liker seg i Chelsea og vil dra fra klubben :hmm: Kansje han går til LFC? Jeg selv håper det :) Han har så mange ferdigheter at det går i surr!

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
For de som har tid og råd til å dra til Liverpool på kort varsel, så er det noen få billetter igjen til kampen mot Villa 21. januar som ble lagt ut på åpent salg i dag. Kan kjøpes på nett, via liverpoolfc.tv. :) Vurderte/vurderer å dra selv, men tror ikke jeg får anledning grunnet jobb.

 

 

Når du nevner den kampen, så hadde vi tenkt å dra over å se den, begynte å planlegge i tidlig november, men Sabra hadde naturligvis utsolgt, så vi prøvde fotballturer.no. De svarte aldri på mail.

 

Så prøvde vi Steve Perryman Sport Travel - de virket veldig hjelpsomme på telefon, men etter den første samtalen svarte de aldri på telefon mer, ei heller på mail...dritt! :(

 

Nå koster flybillettene altfor mye til at det er aktuelt dessverre...

Lenke til kommentar

Den byttehandelen virker meget interessant! Onuha er en spennende kar som kan fungere som back-up / gå inn i rotasjonssystemet allerede i år, og selv om Johnson får en lang kø på midtbanen er han et av de større engelske talentene i PL. Og Crouch går motsatt veg? Dette må jo være en drøm..! :D

Lenke til kommentar
Jeg vil også komme med 2 andre ting :)

 

Ny Drakt! Uten Logo og spons. men det er mønnsteret til neste år (Tydligvis) Se Draktene her

 

Også vil jeg diskutere en ting :D

 

På Tirsdag har Benitez tenkt til og shoppe litt spilllere og da kan det hende Crouch går til Man C. Så i sammenheng sier jo Drogba til Medie at han ikke liker seg i Chelsea og vil dra fra klubben :hmm: Kansje han går til LFC? Jeg selv håper det :) Han har så mange ferdigheter at det går i surr!

 

Hva tror dere?

Humm.. Er det samma drakta foran og bak eller er det to forslag? Likte det ikke helt, kan jo for så vidt se fett ut, men jeg synes det blei altfor mye dilldall (typisk adidas) og altfor mye hvitt.

 

 

På tirsdag skal Rafa shoppe spillere? Hva mener du med det? Og Drogba skal ikke til Liverpool. God spiller, men makan til ufyselig kladd han er, i likhet med resten av Chelseaspillerne. Hvis han drar noe sted tipper jeg han drar til en av de store i Spania eller Italia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...