Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Syntes ikke vi burde bruke pengene "vi har" til en ny midtstopper. Aurelio viste jo i helga at han kan spille midtstopper som backup, og i tillegg har vi Hyypia og Hoobs som backup. Alle 3 er ok som backup, og vi trenger da ikke mer en det?

 

Det vi trenger er først og fremst Mache, og deretter kan vi spare til sommeren for enda en klassespiss aka Berbatov/Villa eller noe i den duren. Hvis vi hadde fått det, er jeg sikker på at Liverpool hadde kommet til å hevde seg mye mer både i CL & PL.

 

Dere burde kjøpe ny spiss ja, jeg lover Kyt er dårligere enn mora mi. Agbonlahor er et bra valg, dessuten trenger dere ny ving, kanskje VIcente selv om han har skadeproblemer, men jeg har hørt mye bra om skadegirene på Anfield, og en ny venstreback , kanskej Lahm, han er god nok han.

 

 

GOd nyttår scousere:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til sommeren kunne kanskje Rafael van der Vaart vært en spiller å vurdere. :hmm: Offensiv midtbanespiller/spiss er vel hans ting. Kaptein på Hamburg SV i en alder av 23 år. Debuterte på Ajax som 17 åring, dro til Hamburg i 2005. Karrieren minner veldig om en viss spiller vi allerede har på laget nå. :p Sagt at han ikke vil flytte på seg før sesongen er over. Ifølge wikipedia er Chelsea, Inter, Juve og Valencia interesserte i han, det sier jo litt. Han blir ikke billig, men denne spilleren tror jeg kommer til å bli stor, håper Rafa også har et øye for han.

 

 

Godt nyttår alle sammen! Digg å sitte hjemme på nyttårsaften. :( Men sånn blir det når man er sjuk og har oppkjøring om 2 dager og ikke er så keen på å bli enda sjukere.. :p

Lenke til kommentar

Tja, Nightkeeper. Det er jo mange alternativer til disse plassene, men Agbonlahor er et bra forslag. En god, ung spiller som også kan spille høyreving... og det beste er at han er engelskmann. Ny ving, jeg personlig drømmer om David Silva eller Quaresma. Men hvor bra ville de passet inn i PL?

 

Venstreback? Det vi trenger er en spiller som kan spille på begge backer og midtstopper. Men finnes det noen slike?

 

PS:

 

Godt nyttår... Håper ingen av dere får rakettskader da...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Føler med deg erlend er også sjuk /øyeinfeksjon) og da blir det ikke festing som planlagt. :( Men men, koselig nok med litt familie og gjester og SJAMPIS! :D Det holder det, mer enn barna i afrika har. men rakettene var skuffelse til tross for å være siste år med lovlig pinnerakketter. Folk burde bruke mer penger!! Inkludert Rafa "The beard" Benitez

 

ed:

Jeg tror Quaresma ville passa inn i liverpool og engelsk, men kanskje litt tid på seg men han er engelsk og teknisk så hvorfor ikke?

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Mascherano begynner å bli utålmodig

 

Javier Mascherano gjentar sitt ønske om å bli i Liverpool i dagens Liverpool Daily Post. Faktisk ber han på sine knær til de amerikanske eierne om å få bli værende i klubben. Men argentineren innrømmer samtidig at tiden er i ferd med å renne ut med tanke på at det nå gjenstår mindre enn seks måneder av det 18 måneder lange låneoppholdet. Det betyr nemlig at han nå står fritt til å begynne å forhandle med andre klubber.

 

Liverpool har allerede blitt enige om en £17M-avtale med midtbanespillerens eiere, og 23-åringens kontrakt er også ferdigforhandlet. Det er hevet over tvil at manager Rafael Benitez ønsker å beholde spilleren, men klubbens amerikanske eiere ønsker å vente til sommeren før de bestemmer seg om de vil tilby Mascherano en permanent kontrakt. Ettersom Barcelona skal stå klar med en kontrakt i kulissene kan dette vise seg å være gambling på høyt nivå.

 

- Det er klart at etter som tiden går vil det bli vanskeligere for meg å bli i klubben, da jeg trenger å få ordnet opp i fremtiden min. Dette er en virkelig vanskelig situasjon for meg, og jeg har snakket mye om at jeg ønsker å bli i klubben. Men nå avhenger ikke dette av meg lenger, siteres Mascherano i dagens Daily Post.

 

- Jeg har gjort alt jeg kan for å få bli, men nå må eierne bestemme seg for om de vil kjøpe meg eller ikke. Dette må de gjøre nå.

 

- Jeg ønsker å takke alle i Liverpool, for de har fått meg til å føle meg hjemme. Jeg har gått fra å være i West Ham, hvor ting ikke fungerte for meg, til å bli virkelig lykkelig i Liverpool. Jeg ønsker å bli her, men dette er ikke opp til meg lenger, og som sagt blir det stadig vanskeligere å vente ettersom tiden går. Jeg må få klarhet i fremtiden min, sier mannen som liverpool.no kåret til Liverpools beste for sjuende gang denne sesongen mot Manchester City på søndag.

 

Bare Steven Gerrard med åtte har fått flere bestemannspriser på liverpool.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...