Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja det blir troll i eske for Juve isåfall :D

.. Og City får en kjempemann!

 

Sissoko kan fort blomstre i Juventus. Vi husker alle hva han kan.

Når han kommer seg vekk fra det høye tempoet i England, og har 10 minutter på å slå en pasning blir det nok knall!

 

 

Tror også at Crouch fort kan bli en hit i City.

Sven Gjøran fikk jo Croucinho til å gjøre store ting på landslaget så.

 

Håper uansett på disse ut:

- Sissoko

- Crouch

- Aurelio/Riise

 

Og dette inn:

- Midtstopper (Backup, gjerne en potet som tar mange posisjoner)

- Spiss (Villa, Berbatov @ Toppklasse)

- Mascherano (<3)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huntelaar kunne nok absolutt blitt bra, men samtidig er jeg litt skeptisk til at han bare har spilt i Nederland. Scoringsratioen hans er ikke så veldig mye bedre enn den Kuyt hadde i Feyenoord, og han har ikke akkurat storspilt det siste halvåret. Men jeg positiv til Huntelaar likevel, han er vel mer en spiss, mens Kuyt nærmest kan kalles en midtbanespiller. Og hver spiller er individuell, vi husker jo alle hvordan Morientes gjorde det og det var mange som var skeptisk til hans navnebror fra Madrid av den grunn, men de spådommene har jo slett ikke slått til.

 

Jeg er superfornøyd om vi i løpet av dette vinduet eller sommervinduet ender opp med en spiss i god klasse, for eksempel Berbatov, Huntelaar, Villa, Santa Cruz, etc. Men jeg tviler mer enn jeg tror.

Lenke til kommentar

Huntelaar er en meget god spiller, og sammen med Torres kunne det blitt et godt par. Men jeg er redd for at prisen blir litt i stiveste laget, hvis vi skal hente Masche. I januar blir nok til at Rafa må velge om han skal prioritere Masche foran en stjernespiss, eller en midtstopper i verdensklasse.

Jeg mener uansett helt klart at han må velge Mascherano, og det vet jeg at jeg ikke er aleine om. Så får han heller hente en stopper som er helt grei som backup.

 

Over til noe helt annet jeg har lurt på, som forøvrig mange andre. Hvorfor venter Benitez så fryktelig lenge med byttene? Det er riktig nok han som ser spillerne på trening og vet hvem som er i best form, men når han ser at det ikke funker på banen MÅ han gjøre noen grep tidligere.

Lenke til kommentar

Usikker på om Huntelaar er den rette altså. God spiss, men er han god nok? Berbatov har hvertfall bevist noe i PL og er veldig god. Skeptisk til at det blir noen noen ny spiss nå i januarvinduet, men til sommeren blir det garantert det. Får bare håpe Rafa har såpass vett da at det blir en klassespiss.

 

Er sinnsykt mye rykter om alt og alle nå, så er jo helt umulig å spå noe fornuftig for vinduet egentlig, bare vente å se, og håpe på det beste.. Håper vi får inn Silva eller Berbatov og kanskje Garay.

 

Edit: Og Masche så klart, han ødelegger på en måte transfervinduet litt for vår del synes jeg. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Usikker på om Huntelaar er den rette altså. God spiss, men er han god nok? Berbatov har hvertfall bevist noe i PL og er veldig god. Skeptisk til at det blir noen noen ny spiss nå i januarvinduet, men til sommeren blir det garantert det. Får bare håpe Rafa har såpass vett da at det blir en klassespiss.

 

Er sinnsykt mye rykter om alt og alle nå, så er jo helt umulig å spå noe fornuftig for vinduet egentlig, bare vente å se, og håpe på det beste.. Håper vi får inn Silva eller Berbatov og kanskje Garay.

 

Edit: Og Masche så klart, han ødelegger på en måte transfervinduet litt for vår del synes jeg. :p

 

Enig med det sisste du sa! Men huntelar er en sånn spiss som kuyt bare at han scorer mere... Spessielt kommer hunteelar sine mål ikke overaskende nesten bar nrme 5 metern! ;)Ta En Titt!

Lenke til kommentar

Haha, jeg var tilfeldigvis innom det engelske musikknettstedet NME.com og skulle lese en nyhetssak om min favorittgruppe, Led Zeppelin. Saken handler om hvem som har vunnet prisen som "årets skjegglegger" (eller hvordan man skal formulere det på norsk), altså hvem som har anlagt det beste/kuleste skjegget i 2007. Vokalisten i Led Zeppelin vant knepent foran Benitez. :p

 

Led Zeppelin frontman Robert Plant has been named the “beard of the year” by the Beard Liberation Front.

 

The singer has granted the 2007 award by the informal network of British beard wearers, beating Liverpool FC manager Rafael Benitez into second place.

 

:p

Lenke til kommentar

Det perfekte spisspar for oss er Torres og en spiss som Nistelrooy. En som jobber og gjør mye arbeid, inkludert å skape sjanser for seg selv og andre, score selv og legge opp til andre, og en real måltyv som plukker alt som kommer for nær motstanderens mål og omsetter det i scoringer. Hadde vi fått en slik spiss (som for alt jeg vet godt kan være Huntelaar) så hadde det vært perfekt.

Lenke til kommentar
Det perfekte spisspar for oss er Torres og en spiss som Nistelrooy. En som jobber og gjør mye arbeid, inkludert å skape sjanser for seg selv og andre, score selv og legge opp til andre, og en real måltyv som plukker alt som kommer for nær motstanderens mål og omsetter det i scoringer. Hadde vi fått en slik spiss (som for alt jeg vet godt kan være Huntelaar) så hadde det vært perfekt.

 

 

Ja, er en slik spiss vi virkelig trenger. Torres er virkelig en spiss som kan gjøre ting på egenhånd.

Har ikke noe og si om Kuyt springer rundt som en kylling uten hode.

Lenke til kommentar

Problemet med Kuyt er at han ikke er "spiss". Han er en offensiv midtbanespiller, i beste fall. Løper rundt på hele banen, og ofte når ballen kommer opp er han langt tilbake på banen, og enda oftere er han feilvendt når han mottar ballen på 25-30 meter, så han får ikke gjort noe med den uansett. Det er bare til å studere Torres og Kuyt i en eller annen random kamp, og se forskjellen på de to. Torres går på løp, prøver seg på egenhånd, tar imot lange baller og holder forsvareren borte, drar seg forbi motstandere, legger opp til andre, skyter selv og scorer mange mål. Kuyt ... er der, det er omtrent det eneste. Som regel mister han ballen, av og til får han til å sentre til noe andre og en sjelden gang kommer han i skuddposisjon og enda sjeldnere scorer han. Jeg liker Kuyt, men han er ikke en spiss. Han er så og si aldri farlig for motstanderen. Torres får kanskje på seg tre mann med en gang, mens Kuyt får en forsvarsspiller på seg fordi alle vet at sjansene for at det blir noe farlig ut av det er minimale uansett. Og det er synd, for vi trenger en god spiss ved siden av Torres. En spiss. Som sagt, jeg liker Kuyt og han hadde en ganske god sesong i fjor, men i år har han egentlig ikke vært spesielt bedre enn Crouch og Sissoko spør du meg. Jeg er fullt klar over at han jobber som bare faen, faktisk en av de på laget som jobber aller mest totalt sett bortsett fra de sentrale midtbanespillerne, men hva hjelper det når han aldri er innblandet i noe som er en trussel for motstanderen?

Lenke til kommentar
*Snip*

 

Som jeg skulle sagt det selv :p Huntelaar kunne vært et alternativ, men jeg vil aller helst at vi bruker pengene på Masche og en back/stopper, - og at Benitez kan starte og spille med Babel på topp. Men for all del - hvis vi har penger nok så ser jeg gjerne at vi henter inn Berbatov eller Villa. Jeg har aller mest lyst til og se David Silva i Liverpool drakt.

Lenke til kommentar
*Snip*

 

Som jeg skulle sagt det selv :p Huntelaar kunne vært et alternativ, men jeg vil aller helst at vi bruker pengene på Masche og en back/stopper, - og at Benitez kan starte og spille med Babel på topp. Men for all del - hvis vi har penger nok så ser jeg gjerne at vi henter inn Berbatov eller Villa. Jeg har aller mest lyst til og se David Silva i Liverpool drakt.

 

En del spansker her ja! ;) Mitt superforslag er Torstein Frings! For en spiller...

Lenke til kommentar

Syntes ikke vi burde bruke pengene "vi har" til en ny midtstopper. Aurelio viste jo i helga at han kan spille midtstopper som backup, og i tillegg har vi Hyypia og Hoobs som backup. Alle 3 er ok som backup, og vi trenger da ikke mer en det?

 

Det vi trenger er først og fremst Mache, og deretter kan vi spare til sommeren for enda en klassespiss aka Berbatov/Villa eller noe i den duren. Hvis vi hadde fått det, er jeg sikker på at Liverpool hadde kommet til å hevde seg mye mer både i CL & PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...