ErlendRU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok, hva slags rolle spiller egentlig dette? Det spiller da virkelig ikke så stor rolle annet enn å finne ut hvem som er best, det er poengene som blir talt opp til slutt, ikke sjangser, ballinnehav og press. Det er så mange meningsfulle diskusjoner her på fotballforumet altså. Innrømmer at jeg ikke har helt rent mel i posen når det kommer til det selv da men. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe. Det verste er jo at man EGENTLIG diskuterer hvilken klubb som er mest ineffektiv foran kassa. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenk om Rafa hadde greid å hente Villa eller Berbatov? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hadde vært fantastico. Men det skjer bare ikke. Vi har neppe pengene til det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenk om Rafa hadde greid å hente Villa eller Berbatov? Sweet dreams. Men tror ikke vi kan sikre oss Mascherano for £17, i tillegg til en klassespiss. Og det virker som Benitez sitt førstevalg i Januar er Masche. Men entrer Januar med håp og forutsetninger;) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 På meg så virker det mer som om en midtstopper er førstevalg, og Masche er andremann i køa. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 På meg så virker det mer som om en midtstopper er førstevalg, og Masche er andremann i køa. Er det de så er det noe galt! vi har nok med mittstoppere første valget er carra og agger. blir en av de skada så går hyypia inn han har gjort det greit. arbeloa spilte ganske bra i går dårlig i første omgang men spilte bra i andre. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ifølge.no skal en midtstopper være prioritet numero uno hos Rafa, siden det er blitt klart at Sami blir ute en uke til, og Agger enda ikke er restituert... Benitez skal visst et navn han jobber med nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Benitez skal visst et navn han jobber med nå. Lurer på hva det navnet er? Kompany forblir nok en våt drøm, og han tsjekkeren takket nei. Så jeg lurer på hvem i alle dager det er Rafa tenker på nå... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenk om Rafa hadde greid å hente Villa eller Berbatov?Eller Anelka i rødt igjen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ifølge.no skal en midtstopper være prioritet numero uno hos Rafa, siden det er blitt klart at Sami blir ute en uke til, og Agger enda ikke er restituert... Benitez skal visst et navn han jobber med nå. Dette var en ukjent nettside for meg... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Moroklumpen. Masche burde jo staa fremst, mannen er jo knall! Lurer paa om det er et potensielt foerstevalg Benitez vil hente som stopper eller bare nok en backup.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan ikke se for meg at vi henter noen som er så god at han kan erstatte Carragher eller Agger. Jeg tror Rafa henter en halvveis ukjent stopper så billig som mulig som fungerer helt greit som en back-up, men ikke mer. Det underbygger han jo også ved å si at han må se an skadesituasjonene i troppen før han handler. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Moroklumpen. Masche burde jo staa fremst, mannen er jo knall! Du har så rett, så rett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) City er interesserte i Crouch, Inter og Juve er interessert i Sissoko. Selg selg selg! Edit: Får vi solgt de to så er vi jo langt på vei til å finansiere Masche. Endret 31. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja det blir troll i eske for Juve isåfall Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja det blir troll i eske for Juve isåfall .. Og City får en kjempemann! Not. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle nå ikke forundre meg om Crouch spiller som en gud om han flytter på seg, men det får nå så bare være da.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Berbatov ønsker seg bort Forblir vel bare en drøm om vi faktisk kan sikre oss han, men det hadde absolutt vært ønskelig. Endret 31. desember 2007 av Termometer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hadde vært konge om vi hadde fått Berbatov. Slik jeg har forstått det så er alle de fire store i England interessert, håper bare ikke United får han, det blir skummelt i så fall. Torres og Berbatov på topp. *sikle* Men kommer sikkert aldri til å skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå