Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vi kan også se på det positvie vi kom 1 poeng nærmere united, men er så kjedelig da vi kunne vært 3 poeng nærmere. Hadde vi hatt en spiss i klasse over kuyt som greier og score. Trur jeg vi hadde vært enda lenger oppe på tabellen, er så unødvendig med sånn 0-0 mot birmingham osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da fælt som denne "Kuyt-basillen" sprer seg da! Sååå dårlig er han da slett ikke, og i dag var i alle fall ikke Torres det spor bedre!

Nei torres var ikke noe bedre i dag. Men jeg selv er lei kuyt når var sist han scorte i ligaen? han jobber bra men en spiss må score. Hadde kuyt scoret litt mer gjevnt så trur jeg ikke folk maser så om det, man blir lei da det tar 7 kamper til han scorer neste kamp.

Lenke til kommentar

Både Kuyt og Torres var ikke heilt god i dag. Men i dag ville jeg faktisk i stede sett Crouch enn Kuyt, tror faktisk han kunne gjort det bedre.

Babel er virkelig en som burde spille lamme Torres på topp. Jobber bra, god tenkikk og gode avsluttnings egenskaper.

Lenke til kommentar

Kuyt scorte mot Newcastle i PL, og senest mot Marseille i CL. Når scorte Voronin sist? Eller hvor ofte scorer Crouch? Det er faktisk bare Torres og Gerrard som har scoret flere mål enn Kuyt så langt i sesongen... Som spiss ønsker man seg selvsagt gjerne flere mål, men det er faktisk andre som er langt dårligere. Og etter innsatsen hans å dømme, så synes jeg han får altfor mye pepper!

Lenke til kommentar
Ingen av de andre spissene er da noe bedre, selg alle tre. Torres har scort like mange mål som de tre andre til sammen. Han gjør hvertfall det han får betalt for å gjøre han da. Litt satt på spissen ( :p ) ofc.

Kan ikke si at vi har sett så veldig mye til Voronin, mån tro hva Benitez tenker :hmm:

Lenke til kommentar
Dere trenger kreativitet. Hele laget i ett, ikke enkeltspillere.

Såg kampen mot City her nå i sted, stusselige greier..

Vi spilte bra i kampen, bedre enn United gjorde mot dem

eh nei.

Begrunn.

Ser man ut fra rene fakta er kampene nesten dønn like, med akkurat samme ballinnehav o.l. Med unntak av "action zones" som Canal+ kaller det, der hadde City ballen på sin halvdel mest mot United(40-60), mot Liverpool var det dønnlikt. Betyr egentlig kun det at City sto lengre oppe i banen mot Liverpool. Dermed en mer åpen kamp enn det som var mot United. At City var enda mer tannløse mot Liverpool kan man gi dalende form æren for, samt Masche.

Så å bastant påstå at dere spilte bedre enn vi gjorde sier jeg "eh nei" til.

Alle fakta er hentet fra skysports. Ser dere på antall skudd på mål hadde city flere mot United, hadde det stått tidspunkt ville dere ha sett at alle med unntak av 1 kom etter målet. Noe som er naturlig siden United måtte satse hodeløst fremover.

@Banjaluka, joda united briller. Men jeg er vel en av de få som kan skryte over å ha sett begge kampene. Å jeg kan ikke påstå at dere spilte bedre enn United. Good night.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har sett begge kampene og jeg tror de fleste som har det er enige med meg, uansett briller. At jeg "bastant påstår" at vi var bedre mot dem enn dere var litt å ta i, jeg bare ytrer min mening som jeg tror de fleste er enige i. At du er uenig, tar jeg ikke så tungt ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også sett begge kampene, og såvidt jeg husker så presset både vi og dere City mer og mer utover kampen, kun hindret av sterkt forsvarspill. Hvem som "presset City mest" blir vanskelig og si, men jeg kan ikke huske at dere presset dem nevneverdig mer enn oss. Dødt løp vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Jeg har sett begge kampene og jeg tror de fleste som har det er enige med meg, uansett briller. At jeg "bastant påstår" at vi var bedre mot dem enn dere var litt å ta i, jeg bare ytrer min mening som jeg tror de fleste er enige i. At du er uenig, tar jeg ikke så tungt ;)

Hva faen? City hadde en eneste målsjanse mot oss, vi brant megasjanser (Tevez blant annet), og hadde presset i 90 av 90 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...