Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er så lei av å se City spille. I andre kamper hvor de har spilt elendig (dvs nesten alle) og enten vunnet eller fått uavgjort, så har jeg ikke brydd meg, men når det samme skjer mot oss så har jeg rett og slett lyst å banke skallen inn i veggen. De fleste på Liverpool spilte bra i dag, selv om Torres ikke gjorde det han burde: scoret.

Lenke til kommentar

Richard Dunne var desidert kampens beste og var nok den som sørget for at resultatet ble som det ble. Kuyt var som vanlig dagens dårligste, jeg greier rett og slett ikke se den mannen spille fotball lenger jeg altså. Det bare vrir seg helt i magen hver jævla gang han er i nærheten av ballen eller en av de 100 gangene han ikke greier å time løpet sitt, men går i offside i stedet. Jævla forbanna idiot, faen jeg er irritert på han altså. Det går ikke ann å bare sette en stor firkant over hele fyren som følger han gjennom hele kampen da? Helvete eller. Bønna var også særdeles dårlig i dag. Resten av laget gjorde det greit synes jeg. Synes f.eks Aurelio var positiv i dag, han er jo flere klasser bedre enn Riise offensivt, han er ganske god defensivt synes jeg også. Og hva faen venter Rafa så jævlig lenge med å bytte inn Babel for? IGJEN så gjør Babel en meget god jobb når han kommer innpå, faen altså at ikke Rafa skjønner at han enten må bytte tidligere eller la Babel faktisk starte. Pokker.

 

Jaja, kjenner jeg er irritert nå, ikke så mye på grunn av resultatet, men på grunn av en krølltopp fra nederland som spiller dårligere fotball enn bestemora mi.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Synes dere er vel strenge med Kuyt for tida. Greit han har ikke hatt samme nivå i år som i fjor, og han var ikke maks i dag heller. Men hvorfor er det Kuyt som hele tiden må gjennomgå for at nesten hele laget suger? Han var tross alt en av få som spilte seg opp iløpet av andre omgang og kjempet som en tyr. At han var i offside noen ganger for så være. Det var små marginer hele tiden, og man kan like gjerne klage på at oppspillene kom altfor sent. En spiller som for meg har skuffet meg enormt i de siste kampene er Kewell. Han sååååååå langt fra toppform, og bør absolutt ikke starte slike kamper. Og hva med egoisten Benayoun? Klarer han å drible en mann, så skal han absolutt prøve seg på to-tre til, istedenfor å passe ball til andre som er i mye bedre posisjoner. Og hvorfor venter Benitez helt til det er 15 min igjen før han gjør ett bytte? (Som for øvrig ble det eneste byttet!)

 

Trøsten for være at vi nærmet oss United med 1 poeng...

Lenke til kommentar

Jo jeg synes han var like dårlig som jeg synes han har vært i hele høst. Overdreiv sikkert litt i sta, men synes fortsatt han suger. Han har en ballbehandling på høyde med Sissoko, han greier ikke annet enn enkle pasninger, synes ofte han ødelegger mye offensivt med feil valg osv. Det eneste han gjør bra er at han løper som en liten jævel hele tida og presser, men selv ikke det er så veldig positivt i lengden da det virker som han sliter seg ut såpass at han ikke greier å putte den jævla ballen i mål. Greit nok at spisser jobber og greier, men med Kuyt kan det bli litt mye av det gode noen ganger, jobben hans er jo primært å score mål, noe han faktisk er ganske dårlig på, den utrettelige jobbinga har vi andre spillere som kan ta seg av.

 

Nei, som dere skjønner kommer ikke jeg til å grine om han blir solgt. Blir irritert av å se på han spille rett og slett. Om han fortsetter sånn så tipper jeg det faktisk det blir et salg til sommeren. Det skal også sies at jeg hadde stor tro på Kuyt før sesongen og var sikker på at han var kapabel til å putte over 20 mål.

 

Edit: Synes du virkelig at nesten hele laget sugde i dag Superparanoid? Må si jeg er ganske uenig der altså. Egentlig var det stort sett bare Kuyt, Bønna og halvveis Kewell som utmerket seg skikkelig negativt i dag spør du meg.

 

Er også uenig med Wh1te i at Torres var like dårlig som Kuyt altså. Han hadde ikke den helt store dagen, men han kommer hvertfall til sjanser, og han kan skape sjanser på egenhånd. Er en konstant trussel for forsvaret. Sikker på at han hadde scoret hadde det ikke vært for at Richard Dunne spilte så jævlig bra i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

En meget spennende kamp, som dessverre ikke endt i full uttelling, takket være nevnte Dunne som spiller sin livs kamp ikveld - typisk er bare mellomnavnet.

 

Men kan ikke være helt enig med deg Superparanoid i at nesten alle sugde. Jeg syns laget presterte bra, bare med unntak av Kuyt, Benayoun og til dels Torres, som hadde kampens gigant på seg hele kampen.

 

Vi stagga City, og tok mer og mer over ettersom kampen forløp, men var bare det lille ekstra inni i boksen som manglet. Dagens positive overraskelse: Fabio Aurelio, som var tilbake på det nivået som han var før skaden, håper hanj fortsetter i samme spor. Da blir det benken på Riise.

 

Og Rafa må selvfølgelig sette inn både Alonso og Babel inn tidligere i bytte med Kuyt og Benayoun.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
kan ikke være helt enig med deg Superparanoid i at nesten alle sugde. Jeg syns laget presterte bra, bare med unntak av Kuyt, Benayoun og til dels Torres, som hadde kampens gigant på seg hele kampen.

OK, her er min vurdering av spillernes innsats:

 

Reina – Hadde ingenting å gjøre. Kan ikke vurderes.

Finnan – Petrov var ikke like synlig i dag som mot Blackburn, men kom på et bra raid i dag også hvor Finnan slet med å henge med. Sinker dessuten det offensive spillet gang på gang med å stoppe opp og ”tenke” hvor han skal slå ballen, og ender med å vente til noen er i offside.

Carragher – Trygg og god.

Arbeloa – Definitivt ingen midtstoppertype, og virket usikker. Var heldig i første omgang da han ble lurt trill rundt ved ett tilfelle.

Aurelio – Endelig en oppløftende kamp. Gode pasninger og gode skuddforsøk.

Benayoun – Kjører seg helt fast i sine dribleraid. Lær deg å passe når du har medspillere som er bedre plassert. HØRER DU!?

Gerrard – Prøvde, men fikk lite til. Hevet ikke laget som mot Derby.

Mascherano – Liverpools desidert beste! Vant dueller, gode pasninger – knapt en feil i dag.

Kewell – Langt i fra den spilleren han en gang var. Mister ballen, virker usikker, prøver å drible men misser hver gang. Sinker i likhet med Finnan det offensive med å stoppe opp når vi har gode overgangsmulighter. Frustrerende!

Babel – Igjen et positivt innhopp, var mye mer med offensivt enn Kewell. Neste gang starter forhåpentligvis Babel.

Torres – Ble passet godt på, og fikk ikke til noenting. Viste ikke noe ”magisk” denne gangen.

Kuyt – Dårlig ballmottakk og lite offensiv i 1. Omgang. Spilte seg stort opp i 2. Omgang og kjempet som vi kjenner han fra i fjor.

 

Så ja, med unntak av de jeg allerede nevnte spesielt, var det en dårlig kamp av de fleste.

Lenke til kommentar
Synes du virkelig at nesten hele laget sugde i dag Superparanoid?

Mascherano og Carragher var absolutt godkjent. Ellers var det ikke mye å skryte av nei.

 

PS! Aurelio var forresten overraskende positiv i dag.

 

Er enig med deg der, marche å Carragher var godkjent.

Og Aurelio hva meget god i dag, var en fryd og se på.

Torres var ikke helt våken, mens Kuyt var var på en annen fotballkamp.

Kuyt var jeg rett og slett elendig!

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...